Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  71 32617
Vet det går alt for mye bøffa amfetamin rundt om, og tror kanskje en god del sliter litt med det.

Jeg har aldri funnet en oversikt eller liste over hvilke stoffer som er vanligst å bøffe ut med.

Det jeg kunne tenke meg å få vite er hvilke stoffer, hvordan man kan se de forskjellige stoffene, og hvor farlige de stoffene er som pepper stort sett blir bøffa ut med.

Når jeg skriver farlig, mener jeg ikke langtidsvirkningene av stoffene som brukes til å bøffe ut, heller kanskje de akkutte virkningene. Hva som er farlig f. eks. for nesa og magen.

Jeg er usikker på dette, men jeg tror vi kan utelukke de som føler seg nødt til å skyte speeden. Da jeg regner med at kroppen har så godt som nulltoleranse mot hakket paracet, kreatin, vaskepulver mm. når det skytes rett i blodet.

Har sett pepper bøffa ut med vaskepulver av typen oxy action faktisk. En venninde av meg spurte om litt hjelp da mange av vi som satt der kunne litt mer en det hun gjorde.

Vi kunne tydelig se noen små gule klumper som så ut som mikroskopiske drops, i tillegg til at vi så at pulveret var to forskjellige stoffer. Dette så vi da pulverpartiklene besto av to typer pulver, hver med forskjellig størrelse og farge.

Den ene personen gikk ut på vaskerommet og henta litt oxy action vaskepulver som han helte ut på glassplata, og det stemte 100%.

Tar gjerne imot flere som ønsker å fortelle de de vet om bøffing av spesielt amfetamin, da det kunne være greit å få samlet dette i en tråd.

Dette er kunnskap jeg mener folk må få med seg, jeg kunne godt tenke meg å sitte inne med mer informasjon rundt dette selv også!


Pepper er ikke noe jeg har noe serlig forhold til nå for tiden, men jeg bryr meg om de gode vennene jeg har som bruker. Og vennligst hold denne tråden fri for moralpreken om at amfetamin ikke er bra, om at jeg må hjelpe vennene mine å slutte osv, det har vi alle hørt nok av før.
Bra tråd

Druesukker må vi ikke glemme, veldig populært!
En kamerat av meg som er ganske på peppern snakka om at folk har buffa ut med knust lysstoffrør for at det skal veie mer, kan umulig være sundt.
Men ikke veit jeg, er ikke så kjent med pepper..men høres ikke bra ut hvis det er sant.
Knust lysstoffrør hvorfor i alle dager ville noen bøffe ut amfetamin med det? De som bøffer er jo ute etter å få mer speed å selge, ikke skade kundene mest mulig.
Vi maa vel ikke glemme eter i denne sammenheng, er ganske vanelig det ogsaa.
NaiSt: du tenker på fanalgin/ fenazon koffein?
Kan også bli bøffa ut med ritalin, koffeintabs fra sverige, sånn babymat pulver (feks grøt) eller noe sånt.

Off-Topic; er det noen måte du kan smake at det er utbøffa med eventuelle greier?
wasted16: Regner med at en erfaren bruker som vet smaken på fin og ubøffa amf lett kan smake om det er noen stoffer som ikke skal være der. Nå har ikke jeg noe personlig erfaring med amf, bruker det ikke selv.
http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=75597 Sorry for og være bitch og si at du må søke, men faen ass.. Det er jo bare de samme trådene som kommer om og om igjen.
Jeg tenkte mer på om å smake HVA det er utbøffa med. ikke om det er det.
Smake? Det er sjeldent folk er så dumme at dem bøffer ut med noe som man kan smake, pointet med kreatin, druesukker, paracet osv er at man ikke smaker/gjennkjenner det..
Sist endret av otherside; 7. februar 2007 kl. 21:36.
Sitat av otherside
Smake? Det er sjeldent folk er så dumme at dem bøffer ut med noe som man kan smake, pointet med kreatin, druesukker, paracet osv er at man ikke smaker/gjennkjenner det..
Vis hele sitatet...

druesukker-ikke smak??
er du dum eller??
speed harjo en sånn kjemikalsk smak...
hvis den er buffa ut med druesukker så kjenner du jo LETT den søte smaken...

er farlig hvis du får i det for mye druesukker for du kan dø av det...
selv om jeg tviler på at du får i deg store mengder nok i amfetamin da...
er vel snakk om at hvis du får i deg over 100gram tror jeg som gjør dette farlig..
hvis det da er bøffa ut 50/50..
hvem sniffer 200g anf lissom
Sitat av SinHazzard
Vi maa vel ikke glemme eter i denne sammenheng, er ganske vanelig det ogsaa.
Vis hele sitatet...
Eter er vel en av flere ingredienser som brukes for å fremstille amfetamin, og ikke noe som man bøffer ut "speeden" med.

Eller tar jeg helt feil nå?
Sitat av DarkStaar
Eter er vel en av flere ingredienser som brukes for å fremstille amfetamin, og ikke noe som man bøffer ut "speeden" med.

Eller tar jeg helt feil nå?
Vis hele sitatet...
slik har jeg også forstått det, men håper noen kan verifisere det for nu ble jeg usikker av en eller annen grunn heh.. druesukker faktisk? i pilleform også knuse de opp da eller? er ikke det sånn diabetikere spiser for å bli "bra" igjen eller no?
diabetiker etar sprøyter for å "bli bra igjen". ikke bland dem inn, dem har ikke no me diskusjonen å gjøre
Har hørt at hvis du tar pepper og noen blodåre stikker ut på en måte (Hvis dere skjønner hva jeg mener) så skal den være blanda med rottegift. Men kan hende at det er feil. er bare ett rykte jeg har hørt, så har ikke noen kilder. kan hende det ikke skjer længre.
Sitat av wasted16
NaiSt: du tenker på fanalgin/ fenazon koffein?
Kan også bli bøffa ut med ritalin, koffeintabs fra sverige, sånn babymat pulver (feks grøt) eller noe sånt.

Off-Topic; er det noen måte du kan smake at det er utbøffa med eventuelle greier?
Vis hele sitatet...
var Fanalgin det het ja,

tviler på du klarer å smake at det er blandet ut med noe spessielt om det ikke er noe med sterk smak...

man kan derimot se om det er blandet ut mye ganske lett... klumper og lignende fra blandestoffer som ikke er knust skikkelig
Laktosepulver er vel ganske vanlig å blande ut pepper med tror jeg, det er nøytralt på smak og gir ingen bieffekter(Finnes jo som bindestoff i de fleste tabletter). Husk at det er forskjell på å blande ut amfetamin og bøffe det ut. Tror ikke det er noe særlig ok å snorte hundre prosent rent amfetamin for å si det sånn.
Sist endret av pecado; 8. februar 2007 kl. 14:00. Grunn: tillegg..
Det er bare å ta mindre striper, vel?

Om det svir i nesa å snorte amf, javel. Men det kan da ikke være helt godt for nesa å snorte amf, knust paracet og gjerne litt vaskepulver i tillegg?

Korriger meg om jeg tar feil, jeg bruker ikke speed selv.
Sist endret av iDark; 8. februar 2007 kl. 15:36.
Sitat av DarkStaar
Eter er vel en av flere ingredienser som brukes for å fremstille amfetamin, og ikke noe som man bøffer ut "speeden" med.

Eller tar jeg helt feil nå?
Vis hele sitatet...
Jeg er veldig siker paa at det er noe de bruker aa boffe ut med, det gjorde de ikke for lenge siden. eter er ogsaa veldig kreftfremstilende saa vidt jeg vet.

Men kan noen bekrefte/eler si at jeg tar feil om paastanden min hadde jeg satt pris paa det. Er noe jeg har hort fra en rimelig erfaren bruker. Pluss en kompis av meg som sitter rimelig mye paa nettet og leser om ting som han synes er interessant:P
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av otherside
http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=75597 Sorry for og være bitch og si at du må søke, men faen ass.. Det er jo bare de samme trådene som kommer om og om igjen.
Vis hele sitatet...
Ja, og merk dere hvordan den tråden endte opp, hold dere i skinnet gutter og jenter.

SinHazzard: Det er mange typer eter, den typen som brukes rekreasjonellt for å oppnå en rus heter Diethyl Eter og har aldri blitt påvist som kreftfremkallende. Såvidt jeg fant ut fra noe rask lesing på amfetamin synthesering er det diethyl eter som også brukes her (også under navnet dry ether, petroleum ether).
Sist endret av Dodecha; 8. februar 2007 kl. 18:24.
Sitat av amhx

er farlig hvis du får i det for mye druesukker for du kan dø av det...
selv om jeg tviler på at du får i deg store mengder nok i amfetamin da...
er vel snakk om at hvis du får i deg over 100gram tror jeg som gjør dette farlig..
Vis hele sitatet...

Vel, om du klarer å spise deg i hjel på druesukker, så må det være noe meget suspekt sukker. Druesukker er ikke farligere enn annet sukker.
Sitat av E=Fb
Vel, om du klarer å spise deg i hjel på druesukker, så må det være noe meget suspekt sukker. Druesukker er ikke farligere enn annet sukker.
Vis hele sitatet...
no offence men hva vet du om det?

det er mye lettere å få sukkersjokk eller hva jeg nå skal kalle det av druesukker en av vanlig sukker....

hvorfor tror du at folk tar dette når de har lavt blodsukker?
blodsukkeret går opp MYE fortere en hvis du hadde tatt vanlig sukker altså...

lærte om dette på skolen ifjor...
Sitat av Dodecha
SinHazzard: Det er mange typer eter, den typen som brukes rekreasjonellt for å oppnå en rus heter Diethyl Eter og har aldri blitt påvist som kreftfremkallende. Såvidt jeg fant ut fra noe rask lesing på amfetamin synthesering er det diethyl eter som også brukes her (også under navnet dry ether, petroleum ether).
Vis hele sitatet...
Okay da vet jeg det, takker saa meget.
Men tror du virkelig de som boffer bryr seg om hva slags eter det er? Bare de faar mer og selge saa er de fornoyde. Folk blander jo inn alt mulig rart bare for ogsaa faa mer og selge.
Sitat av amhx
no offence men hva vet du om det?

det er mye lettere å få sukkersjokk eller hva jeg nå skal kalle det av druesukker en av vanlig sukker....

hvorfor tror du at folk tar dette når de har lavt blodsukker?
blodsukkeret går opp MYE fortere en hvis du hadde tatt vanlig sukker altså...

lærte om dette på skolen ifjor...
Vis hele sitatet...
Sukkersjokk? Jasså.

Et kronisk høyt inntak av karbohydrater, og da de som gjerne er bearbeidet, slik at vitaminer, mineraler og fiber er tatt ut kan føre til utviklingen av diabetes type 2.

Man kan overhodet ikke dø av enkeltinntak, eller flere hyppige inntak av druesukker, maltodekstrin, laktose ELLER andre sukkerarter - alt fra glukose, sukrose, fruktose, etc.

Forskjellen på de er hvordan de påvirker betacellenes produksjon av insulin. Mens noen stimulerer betacellene i høy grad, vil andre stimulere i mindre grad.

Mengden bindemiddel som brukes i tabletter, eventuelt i utblandingen av amfetamin og lingnende vil aldri være nok til å forårsake død, eller skape noe synergieffekt med den spesifikke substansen i form av at den øker farene for død.

Tørr ikke engang spørre hvilken skole du gikk på. Enten halvsov du i naturfagtimene i 8klasse på barneskole, eller så er læreren din en 10 åring på villspor.

Som en liten digresjon kan jeg nevne at i en studie hvor man prøvde ut effekten av sukker på tidl. kokainmisbrukere for å dempe suget, ble resultatet at suget ble signifikant redusert
Sist endret av Educated; 11. februar 2007 kl. 04:36.
husker en kar her på forumet som sa han bøffa ut peppern sin 80/20 med druesukker før han solgte den.
Jeg har vært borti amfetamin som har vært bøffa med: Ether, druesukker, startgass, tannkrem, fanalgin, ritalin, strattera, conserta, diverse smertestillende, diverse medisiner mot urolighet, sobril, vaskepulver, osv,osv...

Er bare fantasien som setter grenser for hva folk bøffer ut amfetamin med for å tjene mer spenn. De fleste langere har sin egen lille "oppskrift" som dem bruker når dem bøffer ut varene. Hvis dem ikke får det ferdigbøffa fra leverandøren.

Dagens samfunn er blitt sånn at penger er alt som betyr noe når det gjelder å overleve.. så folk tar drastiske steg for å tjene litt ekstra.

Vær forsiktige med hva dere får i dere! Mye farlig der ute!
▼ ... over en måned senere ... ▼
tror ritalin brukes ofte til å bøffes ut med..

-fix- tror du trenger nye kontakter, med tanke på hvor mye dritt som er i den pepperen du hadde. Tannkrem mann?!
må bare poengtere at det er forskjell på speed og amf.
speed er en blanding av forskjellige stoffer som gir rus. f.eks. amf, eter, askobin, efedrin, div løsemiddler. osv.
forskere har enda til gode å teste amf/speed i norge som inneholder mer enn 30% amfetamin.
hva man bøffer ut speeden med er det bare fantasien som setter grenser for.
amf er 100% luktfri, hvit og tørr.
lukter den mye er det som regel tegn på mye løsemiddler.
er speeden gulaktig kan den inneholde mye askobinsyre.
er speeden rosa har det vært en kjemisk reaksjon mellom kalk (fra f.eks paracet) og løsemiddler i speeden.
en annen måte å teste speeden på er å blande d ut i vann. f.eks. 1/2 gram i 2 ml trekk vannet inn i f.eks en sprøyte filtrert gjennom bomull. det som ligger igjen er reint bøff som f.eks kalk.
men det finnes nok av stoffer å blande i speeden som løser seg opp i vann, så testen er på ingen måte.... hvilket ord leter jeg etter?
men uansett. skal speeden selges til folk som skyter den vil de reagere hvis det ligger bøff igjen i skåla si, så sånnsett er det en grei test.
rykter om lysstoffrør o.l. vil jeg tro kommer fra crystal meth. amfen er i krystaller og ser nesten ut som glassbiter. hvilke idioter bøffer speeden ut med glass el rottegift med mindre man ønsker å skade noen?. risikerer å bli drapsmann av det.
eter brukes i produksjon av pepper, men noenganger tar de ut peppern før den er ferdig, da har ikke eteren fordampet enda og dette kalles marsipan.
jeg blir betraktelig mere fucka på marsipan enn på ferdig pepper både på og etter.
Sitat av Dr.Gonzo
Har hørt at hvis du tar pepper og noen blodåre stikker ut på en måte (Hvis dere skjønner hva jeg mener) så skal den være blanda med rottegift. Men kan hende at det er feil. er bare ett rykte jeg har hørt, så har ikke noen kilder. kan hende det ikke skjer længre.
Vis hele sitatet...
Er nok bare et veldig dumt rykte, blodårer blir da synlige av mange grunner. Skal ikke mer til en enn fin jente på fylla før mine blir fremtredende.
For å få god amfetamin, eller danne denne om til speed -

Gå og kjøp startgass på bensin stasjonen, lag et lite hull i klippsposen for gjennomgang, fyll klippsposen og amfetaminen med startgass, la det dryppe ut av det lille hullet du har laget og ned i en ny pose.. Dette lar du tørkle til det er en litt seig konsistens.. ahh! digg greier, nå blir du fucka!!!

Eller så kan det jo nevnes at å knuse 150mg koffeinpiller i amfetaminen gir kun en liten følelse av vellbehag, det er da allmenkjennt! blir som å drikke masse kaffe når en er rusa på amf, gir en god velbehag i kroppen.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg kan menner vis du skal bøffe ut og du vet folk skal skyte det så er kreatin ufarlig men jeg menner det er bedre og bruke drue sukker vis folk sniffer det da blander du den mengden med drue sukker så heller du rund 5- 10 ml med sprit 60% (Dette er ufarlig) men da binder amfen og drue sukkert se bedre og så legger du det i kjøleskapet det vil veien litt mere men meste parten ta spriten dunster
Sitat av Stillasmontøren
For å få god amfetamin, eller danne denne om til speed -

Gå og kjøp startgass på bensin stasjonen, lag et lite hull i klippsposen for gjennomgang, fyll klippsposen og amfetaminen med startgass, la det dryppe ut av det lille hullet du har laget og ned i en ny pose.. Dette lar du tørkle til det er en litt seig konsistens.. ahh! digg greier, nå blir du fucka!!!

Eller så kan det jo nevnes at å knuse 150mg koffeinpiller i amfetaminen gir kun en liten følelse av vellbehag, det er da allmenkjennt! blir som å drikke masse kaffe når en er rusa på amf, gir en god velbehag i kroppen.
Vis hele sitatet...


Fy faen er du jordas dummeste type eller??Startgass er det værste å blande ut speed med.Trur du det er farlig eller-JA..Kikker i hue og håra reiser seg hæ..Men så er det så sterkt at kroppen blir ødelagt,ikke minst se på trynet ditt!Der er til å starte biler med,nok sagt!!Veit masse om detta,gikk 3 uker i strekk på startgassmakka rett i blodet!Du trur ikke hvor fucka du blir.Ville du hatt bensin i spriten hvis det ga kikk??Like dumt hvertfall.Men du er ung skjønner jeg,og glem ikke at du anbefaler andre å bøffe ut med startgass!!Du kan drepe noen,startgass inn i åra så alt ttreffer hjertet samtidig det er ikke bra.Få tak i rein speed ,er det vansklig så kjøp en boks startgass og og fuck opp hue og kroppen din.Du vet ikke hva amf er du trur jeg.
Sitat av Bothrops
Knust lysstoffrør hvorfor i alle dager ville noen bøffe ut amfetamin med det? De som bøffer er jo ute etter å få mer speed å selge, ikke skade kundene mest mulig.
Vis hele sitatet...
nei, de er forhåpentligvis ikke det, men ved å blande små glasskår i peppern riper man opp slimhinnene og de små kapillærårene når man snorter, og det går fortere ut i blodet. har hørt at dette gjøres mye med cola i allefall....
men da er det snakk om SMÅ mengder.
Sist endret av peppeleppen; 17. april 2007 kl. 00:17.
Hehe, disse mytene dør aldri ut.
Sitat av E=Fb
Vel, om du klarer å spise deg i hjel på druesukker, så må det være noe meget suspekt sukker. Druesukker er ikke farligere enn annet sukker.
Vis hele sitatet...
Når reint druesukker går rett i hjertet,ved at folk skyter speed blanda ut med for mye sukker kan man faktisk dø..You see???
▼ ... over et år senere ... ▼
Kjøpte noe pepper igår, men det er en del klumper enn det jeg har opplevd før. Dårlig saker? Er små kuler inni der på en måte
Sitat av sugalips Vis innlegg
slik har jeg også forstått det, men håper noen kan verifisere det for nu ble jeg usikker av en eller annen grunn heh.. druesukker faktisk? i pilleform også knuse de opp da eller? er ikke det sånn diabetikere spiser for å bli "bra" igjen eller no?
Vis hele sitatet...
Det lille av søtt som er i druesukker kommer ikke gjennom i amf smaken. det gjør heller ikke legemiddler som paracet osv.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Har atter engang blitt bøffa. Eller mer bøffa enn tidligere blir vel mer korrekt

Men når det gjelder den vann-testen, er det slik at rene stoffer øyeblikkelig oppløses? Eller skal en vente ei lita stund før en fjerner pille-restene o.l?
fff: Det varierer helt fra stoff til stoff hvor fort og hvor bra det løses opp. Temperatur har også en finger med i spillet. Det er mange lure metoder å øke renheten til stoffet på, men du må nesten bare google litt rundt.
Jeg har vært borti pepper med paracetbiter i blant annet, men når man skal begynne å snakke om farlige ting så kan jo en ecstasy med noe sånt som McPP ta kverken på en. Der kan man gå på en smell, ikke pga at knipsen inneholder omo nødvendigvis, men fordi de har putta et eller fler skumle stoffer i dem som virkelig blåser huet ditt av gårde på tur. Men er vel de fysiske effektene som varme, hjertebank etc som er dødelig.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sitat av aperunk Vis innlegg
må bare poengtere at det er forskjell på speed og amf.
speed er en blanding av forskjellige stoffer som gir rus. f.eks. amf, eter, askobin, efedrin, div løsemiddler. osv.
forskere har enda til gode å teste amf/speed i norge som inneholder mer enn 30% amfetamin.
hva man bøffer ut speeden med er det bare fantasien som setter grenser for.
amf er 100% luktfri, hvit og tørr.
lukter den mye er det som regel tegn på mye løsemiddler.
er speeden gulaktig kan den inneholde mye askobinsyre.
er speeden rosa har det vært en kjemisk reaksjon mellom kalk (fra f.eks paracet) og løsemiddler i speeden.
en annen måte å teste speeden på er å blande d ut i vann. f.eks. 1/2 gram i 2 ml trekk vannet inn i f.eks en sprøyte filtrert gjennom bomull. det som ligger igjen er reint bøff som f.eks kalk.
men det finnes nok av stoffer å blande i speeden som løser seg opp i vann, så testen er på ingen måte.... hvilket ord leter jeg etter?
men uansett. skal speeden selges til folk som skyter den vil de reagere hvis det ligger bøff igjen i skåla si, så sånnsett er det en grei test.
rykter om lysstoffrør o.l. vil jeg tro kommer fra crystal meth. amfen er i krystaller og ser nesten ut som glassbiter. hvilke idioter bøffer speeden ut med glass el rottegift med mindre man ønsker å skade noen?. risikerer å bli drapsmann av det.
Vis hele sitatet...
1. Her hvor jeg kommer fra er speed og amf akkurat det samme.

2. Blanding av forskjellige stoffer som gir rus kalles gjerne for laceing eller "pensling", og er mest benyttet med psykoaktive stoffer som gir mimikk av det opprinnelige stoffet, eksempelvis novokain og kokain, heroin og kodein, metamfetamin og efedrin, amfetamin og ritalin, osv.

3. ".. forskere har enda til gode å teste amf/speed i norge som inneholder mer enn 30% amfetamin .." Tull, forskere vasser i beslaglagte streetsamples med høyere renhetsgrad enn 30%, selv der de setter opp en analyseprofil av urenhetene opprinnelig betinget av batchen, syntesemetode og krystallisering ved hjelp av gasskromatografi (GC). Her er en kilde jeg fant relevant, selv om det gjelder i perioden 1975-1982. Leiter du godt nok finner du haugevis av reliable kilder som fremhever renhetsgraden av beslaglagt amfetamin ment for konsummarkedet.

Disse urenhetene er bi- eller avfallsprodukter av amfetamin og regnes ikke som tilsetningsstoffer, som eksempelvis disse er: lactose (melkesukker), glukose/dextrose (druesukker), mannitol (sukkeralkohol), saccharose (sucrose ~ 1. som kan forveksles med glasskår eller metamfetamintypen "ice" eller "glass"; ...

... 2. det må først lages sukkerkrystaller av saccharosen for å få denne effekten; 3. i denne prosessen kan man bruke rød konditorifarge for å få en rosa fargeskjær; 4a. videre knuses eller smeltes sukkerkrystallene - alt avhenger av ønsket produkt, hvor det dannes alt fra pulverstoff til mer gummiaktig eller marsipanaktig stoff som er betinget metoden for blandingen av tilsetningsstoffene eller selve oppbevaringen ...

... [4b. knuste eller pulveriserte sukkerkrystaller vil 'smelte' seg med amfetaminet og forårsake en klisset utgave av marsipan, eller en deiget konsistens som hardner til porøse store krystaller som dermed vil få en rosaskjær over pulveret i ferdig tørket tilstand eller i fuktig marsipanform, som gradvis går over til lysere beage el. gulhvit/gråhvit/hvit farge jo mer marsipanen tørker] ...

... kreatin (hvor kun en av typene, jeg tror det er -monohydrat, som er delvis løselig i vann i motsetning til de andre kreatin-typene som avgir en hvit grums i kaldt vann og en gråhvit grums i varmt vann), stivelse, gelatin, etc.

4. Vannmetoden for å teste speeden for renhetsgrad er høyst ineffektiv. Eksempelvis er visse typer kreatin, talkum eller pulverisert ritalin, koffein eller efedrinsulfat ikke godt nok filtrert ut i bomullen, og du får en hvit / gråhvitaktig til blåhvitaktig konsistens på vannet i pumpa. Med et hjulfilter og rett bomullsfiltertype inne i hjulfilteret vil du kunne få - forhåpentligvis kun etter en ekstra filtrering - en blank, men troligvis ikke klar, væske i den pumpa som er beregnet for injeksjon.

5. Vannet må i tillegg være oppvarmet og amfen pulverisert før filtrering iverksettes, noe som kan medføre at vannoppløselig efedrin hydroklorid eksempelvis, eller diverse oksiderende stoffer som oxy action sikkert er, vil kunne følge med inn i sprøyta uten å etterlate seg annet enn de kornrestene som fester seg til bunnen av korken. Men kalk stopper den vel så lenge filteret er stort nok slik at den kan stoppe all kalken.

6. Fibrene til bomullen skal helst være små, men størrelsen på filteret bør dekke en stor flate av korken og midt i dette filteret er det best å suge opp all kalkvannet. Det kan ikke suges opp sakte, men hurtig, med det resultatet at filteret kan plugge seg til pumpa og du er da nødt til å bytte filter for å få sugd opp resten.

7. Ellers stemmer det vel at ascorbin eller c-vitamin gir gulfarge, men det kan også forårsakes av mye annet, som fructose, natron (natriumbicarbonat - pulveret løses opp i vann el. lignende før bruk ~ sjeldent brukt for å kutte amfetamin, sporadisk brukt av stort sett desperate dealere i sluttleddet ved kokain), eller bare det at posen har et tynt lag med noe løsemidler som startgass som skitner til hvitfargen (avhenger av opprinnelig konsistens til amfetaminproduktet).
Sist endret av paranoy; 1. april 2010 kl. 06:03.
noen som har vært borti amf blandet med vaskepulver ? å om d er farlig ? fikk rus av den men smakte helt for jævlig :P har søren 2 gram liggende :O har vært litt smålig uggen i magen i dag men ikke noe verre enn som jeg vanlig blir redusert som man kan bli på amf :P jævla kødder som blander ut med sånt piss for å tjene noen extra kr :@blir skikkelig forbanna
Det er da nevnt tidligere i denne tråden at folk har mistenkt at amfen deres inneholdt vaskepulver. Jeg tror ikke dette er noe ukjent fenomen og at dette foregår over hele landet.
Hvor farlig det er, er det ingen her inne som er kvalifiserte nok til å gi deg ett håndfast svar på. Men en kan jo selv tenke seg det ikke er videre sundt, dog er det mange andre stoffer som heller ikke er videre sundt i amfetamin men folk velger å bruke det selv om en løper en risiko for å få ulumske greier i stoffet.
Jeg kjenner folk som har holdt på med amf i flere år, og har vært borti vaskepulver ved mange anledninger. Ingen av disse er døde eller har pådratt seg varige skader. Du må nesten selv vurdere om du vil putte noe du mener inneholder vaskepulver i nesa. Enten går du tilbake og klager på varene og ber om pengene tilbake, evt annen vare. Eller så kan du være sleip å selge driten videre, eller kaste det og heller være mer skeptisk neste gang du går til innkjøp av noe.
Det å ta alt for "god fisk" er aldri noen god ide. Det finnes alltid folk der ute som ønsker noen kroner ekstra og da er det opp til kjøper og bestemme om varen er grei nok. Lukt, se, smak og prøv før en kjøper kan være en ide.

Nå vet jeg ikke hvor dreven du er innenfor amf verdenen men såvidt jeg vet skal ikke amf smake videre godt. Forøvrig merker man etter tid mindre til smaken. Så for å nok engang besvare spørsmålet ditt: Det er ikke ukjent at vaskepulver blir brukt til å blande ut amf, men jeg kjenner ingen som har dødd eller pådratt seg videre skader av å bruke amf som er blandet ut med vaskepulver. Så på en side kan jeg si "Kjør på", men på den andre vil jeg anbefale deg å enten kaste greiene, eller gå tilbake til utsalgsstedet og klage. Neste gang anbefaler jeg deg å undersøke varene før du handler, spesielt om du kjøper fra samme forhandler.

Dersom du vil prøve å renske den amfetaminen du sitter på finnes det flere løsninger til dette. How to purify amphetamine Første treff er fra bluelight.ru som jeg mener på er nevnt flere ganger her på forumet. Renegade's Amphetamine FAQ Du ønsker sikkert å lese punkt 19 "HOW CAN I PURIFY MY SPEED?" Om ikke dette hjelper deg ser du videre på google treffet.
Lykke til
vaske/skure pulver, kreatin, druesukker, rottegift, bensin, glass, og masse masse mere bruker folk og buffer speeden med, men kreatin er mest brukt siden det ikke vises på vannprøver tenk da hvor mange dumme stukehuer av dealere som buffer med alt mulig de finner som ligner, de gir go faen i kjøperne nå for tiden siden det bare popper nye opp hele tia! tenk deg hva du får inn i kroppen a? sinnsykt!
Sitat av pentagram Vis innlegg
noen som har vært borti amf blandet med vaskepulver ? å om d er farlig ? fikk rus av den men smakte helt for jævlig :P har søren 2 gram liggende :O har vært litt smålig uggen i magen i dag men ikke noe verre enn som jeg vanlig blir redusert som man kan bli på amf :P jævla kødder som blander ut med sånt piss for å tjene noen extra kr :@blir skikkelig forbanna
Vis hele sitatet...
Vel.. På Omo tablettene står det: Vask hendene grundig etter kontakt. Så.. Nei, noe særlig bra tviler jeg på at det er
Sitat av yancca Vis innlegg
Når reint druesukker går rett i hjertet,ved at folk skyter speed blanda ut med for mye sukker kan man faktisk dø..You see???
Vis hele sitatet...
Kan du finne kilder på dette?
▼ ... over en uke senere ... ▼
når det er masse små krystall lingnede klumper...... får ikke kakket det ordentlig nok til at jeg tør å sette i armen,.......
Sitat av gladjenta78 Vis innlegg
når det er masse små krystall lingnede klumper...... får ikke kakket det ordentlig nok til at jeg tør å sette i armen,.......
Vis hele sitatet...
Mye meth ute og går i Norge om dagen visstbok. Er egentlig ikke noen fan av sprøyter, men skal spare moralprekenen min siden jeg aldri har prøvd selv. Etter hva jeg har sett som er lurt å gjøre; knus det med noe hardt og flatt, som en ølkork, press og gni og gnukk. La det ligge i en liten skvett kroppstemperert vann en stund og bruk et godt filter (fra en røyk for eksempel) når du drar det opp i sprøyta.
ArbeidsledigProletar
Når man ikke veit hva det er buffa med, men ser krystaller.. Og man likevel ønsker å skyte det bør man virkelig se over sine prioriteringer i livet. Den sprøyta kan bli den siste.

Hvis man først skal være borderline junkie så kan man jo faktisk ta forsiktighetsregler, hvis man ikke kan velge vekk pepperen som er buffa så mye at det vises på oppkakket er man vel ikke borderline lenger.
Jada.
Sist endret av Batabusa; 12. april 2010 kl. 19:53.