Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 686
Anonym bruker
"Sammen Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei freaks

Jeg skal slutte på subutex, jeg har gått fast på subutex i 5-6 år. På det meste 16 mg. Jeg har trappet ned til ca 2 mg daglig. Jeg har injisert en del og har fortsatt høy toleranse. Jeg har nettopp skutt 8 mg og kjenner det litt om jeg bruker godvilja.

Det er det jeg er så jævli lei av. Å prøve å få en eufori ved å skyte 8 mg etter jeg har vært noen dager på 1-2 mg. Men det er like skuffende hver gang. Jeg er drittlei av og møte opp på apoteket hver dag og være avhengig av å ta noe hele tiden.

Jeg er dårlig til å trappe ned men har den siste måneden tatt ca 1-2 mg daglig utenom noen ganger da jeg har skutt 8 mg.
Før har jeg vært uten subutex i 3 dager uten å merke abstinenser. Vil tro det er pga den lange halveringstiden.

På en dose på ca 1-2 mg, hva kommer jeg til å oppleve den neste uka uten subutex? Noen med erfaringer?
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva er målet ditt? Å bli rusfri uten subutex eller å slutte å ta subutex daglig sånn at du får mindre toleranse og kan ruse deg på det iblandt?
Anonym bruker
"Sammen Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Målet er å bli helt rusfri
Trapp ned rolig til du er på 0,5mg i døgnet før du prøver å gå av helt..gjerne enda lavere å,0,25mg i døgnet før du går av.
Du har egentlig ikke trappet ned noe Så lenge du driver å skyter de 8mg i den frekvensen du gjør.

Grunnen til at du plutselig bestemmer deg for å trykke de 8mg kan være fordi du kutter for mye ned når du kutter.vi gjør valg ubevisst utifra form og følelser, og bueprenorfinen er snikey som faen.

Prøv heller å gå ned
Ca 1mg i uken og prøv å være bevisst på tanker rundt lysten til å skyte. Jeg er sikker
På at du er mere hekta på nåla en det du er klar over.

Jeg har vert i samme situasjon som deg, men tar nå full dose isteden for å "spare" , og jeg er mye mindre russugen og stabil. Det skal sies att jeg deler inn dosen til 8mg morgen og 10mg kvelden.