Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1177 135497
Jeg fikk kvittering fra Komplett den 13 om at det ble sendt, håpte på å få det på lørdagen men regner med det ligger i postkassen imorgen tidlig! Gleder meg ekstremt!
Er jeg heldig kommer det på Tirsdag

http://gyazo.com/177b7a0fd171c836520072ba19b61f76.png
Syns det er noe gtaish med freak logoen nå
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Er det noen som har fått sitt eksemplar fra Komplett? Og hvis ikke, tror dere vi har det iallefal på Tirsdag?
Sitat av Odd Vis innlegg
Syns det er noe gtaish med freak logoen nå
Vis hele sitatet...
har du ikke lagt merke til det før nå? artig påfunn, mon tro om nso er fan eller om det er bare på grunn av alle trådene de siste dagene
Sitat av Rambofant Vis innlegg
Jeg fikk kvittering fra Komplett den 13 om at det ble sendt, håpte på å få det på lørdagen men regner med det ligger i postkassen imorgen tidlig! Gleder meg ekstremt!
Vis hele sitatet...
Sitat av ArtOfHacking Vis innlegg
Er det noen som har fått sitt eksemplar fra Komplett? Og hvis ikke, tror dere vi har det iallefal på Tirsdag?
Vis hele sitatet...
Komplett sender ikke før på mandag, så dere har det tidligst tirsdag.
Sitat av 10minutemail Vis innlegg
Komplett sender ikke før på mandag, så dere har det tidligst tirsdag.
Vis hele sitatet...
min er merket sendt, altså blir det sendt ut tidlig imorgen. ikke umulig at mange får allerede imorgen
Hvordan er det om du parkerer biler og sånt? Forsvinner de like fort som på GTA IV eller har de endret på det?
Er det noe onlinefunksjonalitet nå, eller kommer alt dette med GTA Online?
Sitat av Misoxeny Vis innlegg
Er det noe onlinefunksjonalitet nå, eller kommer alt dette med GTA Online?
Vis hele sitatet...
Alt av online åpner 2 uker etter release
Flere som får "the marked is down for maintenance" når dere går inn på BAWSAQ aksjemarked?
Sitat av SOTR Vis innlegg
Hvordan er det om du parkerer biler og sånt? Forsvinner de like fort som på GTA IV eller har de endret på det?
Vis hele sitatet...
Nei bilen bruker og stå der du parkerte den lenge nok til at du greier og få gjort det du skal før den forsvinner. Lenge siden jeg har spilt IV så jeg kan ikke sammenligne dem.
Sitat av PerBanan Vis innlegg
Flere som får "the marked is down for maintenance" når dere går inn på BAWSAQ aksjemarked?
Vis hele sitatet...
Får samme meldingen. Noen som vet hvorfor.
Håper det blir sluppet på PS Store natt til tirsdag også.
Fra Komplett - 16.09.2013 03:41 | OSLO, NORGE | Sendingen er under transport

Noen som vet hva Elkjøp gjør? statusen var endret til "Sendt" på fredag men sendes det egentlig ikke før idag?
Jeg får håpe det ble sendt den dagen det sto at det ble sendt. For da får jeg det i dag. Håper virkelig jeg ikke trenger å vente til i morgen. Klarer ikke å vente lengre akkurat nå.
Fikk mail for 5 minutter siden fra Elkjøp at det ble sendt da. Om det stemmer så er det siste gang jeg handler med Elkjøp, lurer kundene og skifter ordrestatus til sendt flere dager før de faktisk sender det...

Det skal hvertfall i retur om det over stemmer så kan jeg heller dra ut klokken 10.00 og få det 50 kr billigere.

http://img819.imageshack.us/img819/8480/obyt.png
Sakawa is the way
27 2
Elkjøp og Lefdal er vel i bunn og grunn det samme, og jeg fikk mail om at spillet var sendt fra Lefdal den 13, men når jeg logger inn på siden står det at det skal komme frem den 17. Så da kommer det nok i morgen for oss, men jeg har fremdeles et lite håp om å få det om noen timer
Sitat av sakawa Vis innlegg
Elkjøp og Lefdal er vel i bunn og grunn det samme, og jeg fikk mail om at spillet var sendt fra Lefdal den 13, men når jeg logger inn på siden står det at det skal komme frem den 17. Så da kommer det nok i morgen for oss, men jeg har fremdeles et lite håp om å få det om noen timer
Vis hele sitatet...
En jeg kjenner fikk mail fra Lefdal for 23 timer siden om at spillet var sendt så kan være utrolig mye delay/pågang på mail serveren eller så har de et opplegg.

Men har de endret ordrestatus før de har sendt spillet finner jeg en annen plass å kjøpe PS4 samt de andre oppkommerene(BF4, COD osv.)
Min ble markert sendt på fredagen hos komplett, og fikk mail på fredagskvelden om at produktet var på vei. Så jeg håper for guds skyld at det ble sendt og ikke bare endret status
Noen som vet om spaceworld kjører nattåpent salg idag?
Finnes det en nettbutikk jeg kan bestille fra nå, og ha det i posten i morgen? Er det mulig?
Sitat av noerandom Vis innlegg
Finnes det en nettbutikk jeg kan bestille fra nå, og ha det i posten i morgen? Er det mulig?
Vis hele sitatet...
Kanskje pickup-pointene til komplett
Noen sentrumsnære butikker i Oslo å anbefale? Gidder ikke bestille online.
Jeg bestilte fra Elkjøp den 9. september. Det står fortsatt "ordre under behandling" og at den blir sendt den 17. september...
Sist endret av Zarlach; 16. september 2013 kl. 10:48.
Noerandom, tror kanskje du kan bestille fra Ludo Store.
Sitat av Zarlach Vis innlegg
Jeg bestilte fra Elkjøp den 9. september. Det står fortsatt "ordre under behandling" og at den blir sendt den 17. september...
Vis hele sitatet...
http://i.imgur.com/H0qBUHm.png
Nå har det stått "varene pakkes" på cdon siden den 12. Mææn hva er det som skjer? Jeg er utålmodig
Sitat av Fatass Skinny Vis innlegg
Nå har det stått "varene pakkes" på cdon siden den 12. Mææn hva er det som skjer? Jeg er utålmodig
Vis hele sitatet...
Bestilte selv fra cdon i 2011. Og var akkurat i kontakt med dem da det fortsatt står "varene pakkes" hos meg også.

De har vist en leveringstid på 2-5 dager, men damen lovte at varene skulle bli sendt i dag og levert på release dato.
Sitat av faceit Vis innlegg
Bestilte selv fra cdon i 2011. Og var akkurat i kontakt med dem da det fortsatt står "varene pakkes" hos meg også.

De har vist en leveringstid på 2-5 dager, men damen lovte at varene skulle bli sendt i dag og levert på release dato.
Vis hele sitatet...
Nice da lever jeg i håpet om at det gjelder meg også. Har vært fornøyd med cdon tidligere i hvert fall.
Ehm, sjekka prisen på PS Store og der står det at spillet selges for 59,99 $. Really?
Sitat av shonny Vis innlegg
Ehm, sjekka prisen på PS Store og der står det at spillet selges for 59,99 $. Really?
Vis hele sitatet...
Veldig ofte at spill er billigere på PS Store, så stemmer nok det. Men jeg mener å huske at det sto 449,- på psn sist jeg sjekket?
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Veldig ofte at spill er billigere på PS Store, så stemmer nok det. Men jeg mener å huske at det sto 449,- på psn sist jeg sjekket?
Vis hele sitatet...
Alltid trodd det var dyrere jeg. 367 kr etter dagens kurs
Sist endret av shonny; 16. september 2013 kl. 11:36.
sendt fra cdon! jaah!!
Noen som har fått GTA i brevpost fra komplett idag? Skulle vært sendt fredag.
Sitat av Indifferens Vis innlegg
Noen som har fått GTA i brevpost fra komplett idag? Skulle vært sendt fredag.
Vis hele sitatet...
min kopi ble sendt som vanlig pakke søndag 08:50 (eller noe rundt der) å kommer antageligvis idag
Da får vi bare håpe
Min ble sendt den 12. altså på Torsdag, bor i Finnmark atm, så kanskje de sender den tidlig for å time releasen?..
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
min kopi ble sendt som vanlig pakke søndag 08:50 (eller noe rundt der) å kommer antageligvis idag
Vis hele sitatet...
Var det noen limited edition eller lignende, eller bare vanlig utgave? Håper i så fall at min og ligger i postkassen om meget kort tid.


For de som fortsatt spør; Elkjøp, Lefdal, Komplett osv sendte ikke ut spill på fredagen. De pakket og registrerte sendingene hos posten og ble derfor markert sendt. Av det jeg har fått med meg er det bare Ludostore som har sendt ut tidligere enn de har lov til.
Sitat av 10minutemail Vis innlegg
Var det noen limited edition eller lignende, eller bare vanlig utgave? Håper i så fall at min og ligger i postkassen om meget kort tid.


For de som fortsatt spør; Elkjøp, Lefdal, Komplett osv sendte ikke ut spill på fredagen. De pakket og registrerte sendingene hos posten og ble derfor markert sendt. Av det jeg har fått med meg er det bare Ludostore som har sendt ut tidligere enn de har lov til.
Vis hele sitatet...
standard kopien ble vel sendt ut idag, å allerede nå har den nådd siste terminal, så nå gjenstår bare butikken
Sitat av 10minutemail Vis innlegg
Var det noen limited edition eller lignende, eller bare vanlig utgave? Håper i så fall at min og ligger i postkassen om meget kort tid.


For de som fortsatt spør; Elkjøp, Lefdal, Komplett osv sendte ikke ut spill på fredagen. De pakket og registrerte sendingene hos posten og ble derfor markert sendt. Av det jeg har fått med meg er det bare Ludostore som har sendt ut tidligere enn de har lov til.
Vis hele sitatet...
Komplett skrev selv at de sendte ut spill på fredagen. Det skriver de på sin FB side.
Sitat av 10minutemail Vis innlegg
For de som fortsatt spør; Elkjøp, Lefdal, Komplett osv sendte ikke ut spill på fredagen. De pakket og registrerte sendingene hos posten og ble derfor markert sendt. Av det jeg har fått med meg er det bare Ludostore som har sendt ut tidligere enn de har lov til.
Vis hele sitatet...
Jaha, åssen vet du det? Kundeservice på komplett sa de sendte ut så fort de kunne, og ble bekrefta sendt fredag. De klarer jo ikke å time release hvis de sender idag uansett..
Sitat av Indifferens Vis innlegg
Jaha, åssen vet du det? Kundeservice på komplett sa de sendte ut så fort de kunne, og ble bekrefta sendt fredag. De klarer jo ikke å time release hvis de sender idag uansett..
Vis hele sitatet...
Fordi Rockstar har gitt streng beskjed om ikke å sende ut før i dag.
For oss som bor litt lengre nord blir vi jo kaanskje å få spillet til Tirsdag. Om det ikke ligger i postkassa mi i morgen blir jeg å kjøpe det nede i byen her (Tromsø) å bruke angrefrist på spillet jeg bestilte av komplett. De burde egentlig ha sett på hvor folk befinner seg i landet slik at de sender til folk lengre nord en dag tidligere enn folk sørpå.
Veldig interessante innlegg de siste sidene nå. Spenningen er til å ta og føle på om noen brukere kanskje får spillet allerede 16. september! Er det virkelig verdt å diskutere om spillet er sendt ut i dag tidlig, fredag ettermiddag, søndag formiddag, eller whatever?. Alle som har bestilt spillet får det i løpet av et par dager....
Sist endret av staM; 16. september 2013 kl. 12:51.
staM: Er det rart syns du? Flere har fått spillet sitt, og mange venter.
http://i42.tinypic.com/2e5mr69.jpg

Hva skal jeg si?
Sitat av Joakim__ Vis innlegg
http://i42.tinypic.com/2e5mr69.jpg

Hva skal jeg si?
Vis hele sitatet...
Interessant å vite hvor du bestilte fra?
Joakim: komplett?
Sitat av Indifferens Vis innlegg
Joakim: komplett?
Vis hele sitatet...
Nei, jeg kan dessverre ikke si hvor det kommer i fra.

Bestille du fra komplett så ligger det i esker på posten merket med levering i morgen.
Sist endret av Joakim__; 16. september 2013 kl. 13:14.