Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1139
Har problemer med at browseren min(Chrome) stenger plustelig facebook fra pc'en så får ikke tilgjengelig når jeg skal inn på profiler, eller det eneste som vises er "homesiden"(til facebook), eller ikke viser ikke kommer seg inn på facebook. Er det noe med pc'en som gjør det eller er det hosten til facebook sin feil. har ingen brannmurer på pcen som stopper chrome.

Er ikke sånn at jeg er avhengig av facebook(bare nesten), men det er irriterende når det skjer.

edit: Kan bemerke at det bare skjer av og til. Noen ganger er den ok hele tiden
det ble nevnt på nyhetene idag at mange har problemer med å komme inn på facebook på grunn av store oppdateringer i systemet dems eller noe slikt
Det samme har skjedd hos meg også. Så det er nok som VivaLatrina sier oppgradering av systemet.
De har nettopp gjennomført en stor endring i kodene sine slik at Facebook kan synes enda bedre på internett, og vil bli en mer integrert del av internett istedenfor kun å være på en side.

Istedenfor å gå inn på Facebook og bli tilhenger av en internettside eller lignende trenger man kun å klikke på en Facebook-link istedenfor.

DERFOR er det litt tregt fortiden
Sitat av VivaLatrina Vis innlegg
det ble nevnt på nyhetene idag at mange har problemer med å komme inn på facebook på grunn av store oppdateringer i systemet dems eller noe slikt
Vis hele sitatet...
Du tuller sant?

Nyhetene? Virkelig?
jeg så det på TV ja, jeg mener det var NRK også, da det stortsett er den kanalen familien min ser på på lørdagskveldene
Sitat av VivaLatrina Vis innlegg
jeg så det på TV ja, jeg mener det var NRK også, da det stortsett er den kanalen familien min ser på på lørdagskveldene
Vis hele sitatet...
Såpass.

Om en del år kommer man til å kunne stemme via facebook ved å gi en tommel opp til div partier.

Det blir vel snart obligatorisk for alle borgere å registrere seg på facebook også. Blir automatisk laget en konto når man blir født/registrert i folkeregisteret.

Er litt skremt.
HøyRisiko Psykopat
Har problem med facebook nå eg også, veldig lite funker som det skal.
Facebook vil sakte med sikkert overta verden, og bli allmektige! :O
Dobbel-V's Avatar
Trådstarter
Hehe! Irriterte meg i dag når jeg skulle sjekke noe på facebook og fikk feilmelding. Rart at ikke VG eller dagbladet har nevnt det. Men NRK er flinke. De har fått sånt med seg.
Takk for svar
Sitat av Riverton Vis innlegg
Facebook vil sakte med sikkert overta verden, og bli allmektige! :O
Vis hele sitatet...
Ikke akkurat!
Sist endret av kdc_hero; 25. april 2010 kl. 00:14.
CNN sa at twitter og facebook har blitt angrepet, og fortsatt er under angrep.
Sitat av Riverton Vis innlegg
Facebook vil sakte med sikkert overta verden, og bli allmektige! :O
Vis hele sitatet...
Ja, tipper det er illuminati som står bak.

Sitat av Riverton Vis innlegg
Facebook vil sakte med sikkert overta verden, og bli allmektige! :O
Vis hele sitatet...
Ja, jeg ser det har begynt her på nFF også.

"NitroFis likes this!" Not.
Det jeg synes er mer sjukt, er at når en nettside er nede, så vil alle medier rapportere om dette!
De er overalt, HJEELP!

Anyway, Hvem er det som ikke har facebook profil her på forumet?

Fin måte å holde kontakt med venner på da
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av Riverton Vis innlegg
De er overalt, HJEELP!

Anyway, Hvem er det som ikke har facebook profil her på forumet?

Fin måte å holde kontakt med venner på da
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke det. Jeg har kontakt med vennene mine på andre måter, personlig.
Sitat av Riverton Vis innlegg
De er overalt, HJEELP!

Anyway, Hvem er det som ikke har facebook profil her på forumet?

Fin måte å holde kontakt med venner på da
Vis hele sitatet...
Helt greit det, men de har klart å gjøre dette om til en milliardindustri som er såpass omfattende at man nesten MÅ ha facebook for å henge med i dagens samfunn.
La oss si at du treffer ei sjarmerende og hyggelig jente ute på byen som du ønsker videre kontakt med.
Du vet navnet hennes. Hva gjør du i løpet av dagene som kommer?
Jo, du kontakter henne mest sannsynlig over facebook.

Når jeg logger inn på msn i disse dager er det maksimum 5 av 200 kontakter som er pålogget.
Årsak? Facebook!

Jeg kan nevne flere eksempler, men jeg vil tro at du skjønner hvor jeg vil med dette innlegget.
Sitat av Riverton Vis innlegg
De er overalt, HJEELP!

Anyway, Hvem er det som ikke har facebook profil her på forumet?

Fin måte å holde kontakt med venner på da
Vis hele sitatet...
Jeg har facebook profil, men det har ikke vært spesiellt mye liv der utenom i begynnelsen av profilens levetid, som jeg nå har vurdert å ta livet av.

Det jeg synes er gøy med facebook er at jeg klarte å finne broren til min far, og min far har jeg ikke sett på snart 20 år så fikk litt info der osv.
Mange som går over fra MSN til Facebook ja.. Fjesboka har riktignok flere bruksområder, men det må jo ikke ta over hele verden.. Omtrent alle jeg kjenner har face, til og med bestemoren min på 73 har facebook.. Dette burde si mye..

Kommer nok noe som tar over facebook også, men face er konge på haugen atm