Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1196
I morgen starter billettsalget til Sensation White i Dusseldorf, Tyskland på nyttårsaften.

Noen flere som vurderer å reise, eller har tanker om det?
Noen som har vært på Sensation i Tyskland før, og vet hvordan dette er i forhold til i Amsterdam?
Ifg. websidene deres virker det som om dette skal bli enda bedre enn selveste Sensation i Amsterdam.

"As this is the first Sensation on the magical date of December 31, this show will be more spectacular and breathtaking than ever before!"

Jeg synes line up'en kunne vært bedre. Ikke misforstå meg, den er ikke dårlig. Sånn midt mellom middels og perfekt.
Enig der. Ble selv veldig skuffet over line-upen. Men, selv om det er litt ukjente dj'er, så spiller de allikevel nok kjente sanger. Og Sensation er mye mer enn bare musikken.
Jepp, er helt enig med deg og jeg regner med at alle som tar turen vil få det helt sinnsykt digg. Totalkostnadene blir egentlig veldig billig hvis du ser det hele i perspektiv. Det blir liksom det eneste du husker fra 2007 når du blir gammel
Jeg har kjøpt event- og flybilletter, og bestilt hotell. Noen flere som skal dit?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av ql1rz
Jeg har kjøpt event- og flybilletter, og bestilt hotell. Noen flere som skal dit?
Vis hele sitatet...
vi er vel en gjeng på alt fra 4 til flere som skal...
ql1rz's Avatar
Trådstarter
Nice! Vi er tre stk her. Reiser fra Bergen. Hvor lenge skal dere være der nede? Vi skal være der fra 28. des - 02. jan.

Kommer til å bli jævlig bra!
▼ ... over en måned senere ... ▼
mye ga du for opphold og fly ned? tenker egentlig på å dra i sommer til amsterdam, men nyttår hadde vært fett...

noen som forresten veit om noen serriøse som selger biletter til sensation white 05/07/2008
Fly: (t/r, Bergen via Oslo med SAS) 1 200,-
Hotell 1 475,- for fem netter. (Hotel am Spichernplatz. 1km fra både flyplass og LTU-Arena. http://www.am-spichernplatz.de/)
Billett 420,-

3 095kr totalt.

Billetter til Sensation White i Amsterdam neste år er ikke lagt ut enda, så det tviler jeg på. (Hvis det er det du tenker på. Dato er ikke annonsert enda.)
Sist endret av ql1rz; 4. desember 2007 kl. 18:32.