Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  56 14681
Hadde egentlig planlagt å fikse en vote, men siden det sikkert er mange torrentsider som jeg ikke har hørt om og derfor ikke ville ha ført opp, så spør jeg heller så får dere komme med svar.

Kun sider UTEN invites, eller noen form for registrering i det hele tatt!

Legg med link og skriv gjerne et par setninger om hvorfor du synes denne torrent-siden er bedre enn andre.

Personlig foretrekker torrentspy.
www.torrentspy.com

Her finner jeg veldig ofte det jeg leter etter.
Du kan lese komentarer til alle torrenter uten å måtte registrere deg.
Søket er raskt og enkelt og det er ikke for mye plagsom reklame.
www.torrentz.com bruker jeg når jeg skal ha tak i populære torrents som jeg ikke orker å bruke ratio på!
Bruker nesten bare registreringssider, men bruker mininova eller torrentreactor av "vanlige" steder.
btjunkie funker bra for meg...
Jeg bruker også registreringssider men liker meg også på torrentscan.org for der ligger det det søkebokser til mange forskjellige sider...
Jeg bruker bare ThePirateBay, hva er bra med disse andre her da? Trodde alltid PB var ganske bra..
viva la torrentbytes
Jeg bruker:

- Filelist
- Norbits
- Oink
- BitMeTV
- TPB (hvis det er noe jeg ikke finner på de andre)
Bruker følgend to sider;

ThePokerBay
ThePirateBay

Førstnevnte krever registrering, men er uten sidestykke hva den typen innhold angår...
1.demonoid åpen registrering på fredager..som sikkert alle vet., 2.torrentleech, 3.mininova. 4.tankafett. bmtorrents er også fin en gang iblandt
Sist endret av dutchDragon; 2. februar 2007 kl. 05:03.
Selv bruker jeg www.torrentz.com, denne siden linker til flere sider hvor du kan finne det du leter etter. En slags søkemotor for torrents altså.
Jeg bruker mest isohunt.com, der pleier farten og være bra.
One of the good guys
2rs1's Avatar
www.torrentspy.com
www.torrent-finder.com
...og muligens piratebay om alt annet håp er ute.

av sider med reg så er det torrentleech som gjelder.
jeg bruker bitmetv.org og tti.nu bra fart på begge de sidene ivertfall
Bruker www.thepiratebay.org & www.mininova.org, akkurat samme grunn som trådstarter egentlig.
Slipper registrering, kan lese kommentarer og lett søk!
▼ ... mange måneder senere ... ▼
www.swebits.org

bare å bli medlem der.. kan være fullt der, men de sletter accounter som ikke bli brukt ca hele tiden.
Kjempebra speed hvertfall!!
www.torrents.to er linka til 10 eller 20 forskjellige torrentsider.

Ingen registrering.
Bruker programmet "Bit Che" til og søke gjennom alle de mest kjenet public trackerne når jeg skal ha noe public.
På den ¨åten får jeg flest treff og mest seeds.
www.eztv.it
Alle tv-torrents du kan tenke deg.
Ellers er isohunt veldig bra til spill, og alt annet egentlig(inkludert tv-serier). Finner alltid gode torrents, selv om siden har et noe uryddig design og en håpløs user interface.
Hva er greia med de registreringsidene?
jaG
Produktutvikler
Liker torrentz.com , enkel og grei søkemotor.

Torrentscan er også et alternativ.
Sitat av ThaMan
Hva er greia med de registreringsidene?
Vis hele sitatet...
at man må registrere seg, hva tror du? noen ganger trenger man invites..
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
For min del har piratebay funket veldig bra. Free for all, og man har grei speed på det meste.
Har prøvd meg på invite sider, men har ikke nett til å opprettholde ratio.
Jeg synes personlig at disse er de beste Torrentsidene.

Norbits.net - Norskt stasj
Torrent-damage.net - Alle nye og gamle filmer + appz
bitmetv.org - For å finne amerikas beste TV serier
music-vid.com - For musikkvideoer

Alle er private og en må ha invites for å joine, og det er fint for da MÅ folk seede for å holde ratioen oppe og en får BRA dl-speed.
Sitat av Croch
Jeg bruker mest isohunt.com, der pleier farten og være bra.
Vis hele sitatet...
Når sant skal sies så er ikke isohunt en tracker, det er en indekseringstjeneste. Om farten er bra eller ikke har ingenting med isohunt å gjøre. Men ja, isohunt er genialt, spesielt hvis du leter etter noe som du ikke finner på andre trackere.

Edit:

Sitat av GordonFreeman
Ellers er isohunt veldig bra til spill, og alt annet egentlig(inkludert tv-serier). Finner alltid gode torrents, selv om siden har et noe uryddig design og en håpløs user interface.
Vis hele sitatet...
Hva er det du snakker om? UIen er jo helt konge! Er du sikker på at du displayer siden riktig?
Sist endret av DryYouTear; 9. november 2007 kl. 22:06.
Sitat av ThaMan
Hva er greia med de registreringsidene?
Vis hele sitatet...
Mer seeds=mer fart
Mer seeds=ferre døde torernts
Mindre faketorrents
Bedre Description
f.eks
Av reg.sider bruker jeg torrentleech.org, grabthe.info. Mininova for å se dagens nyheter kategorisert og torrentz.com hvis jeg vil søke igjennom mange sider etter småtteri
Jeg likte Demonoid, men...

The CRIA threatened the company renting the servers to us, and because of this it is not possible to keep the site online. Sorry for the inconvenience and thanks for your understanding.
Vis hele sitatet...
Først tv-links, og nå dette. Faen.
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Demonoid er nå lagt ned iallefall Foretrekker TorrentLeech.org jeg
Sitat av Torrentfreak
A message on the Demonoid IRC channel says: “Site is down, tracker is up. Expect the site to return, unless we hear otherwise from Deimos.”
Vis hele sitatet...
http://torrentfreak.com/demonoid-shu...-again-071109/
WTF ingen som har nevnt torrentbox ?

Syntes Torrentbox er strålende jeg
ellers Thepiratebay
Lukkede trackere kan ikke måles med åpne trackere, det er helt klart.
Medlem av TL,FL,TB,NB,BM,ScA,Bs, og mange, mange andre lukkede trackere. Bruker aldri åpne trackere
torrent-damage.net - men orker ikke builde ratio, så.. blir lite dls
nordicbits.org - Lager ny acc hver gang jeg blir banned.
Sorry for at jeg ikke er personen som deler! (Fordi linja mi SUGER )

eller går det i DC++ her ass
Brukte Demonoid, hadde akkurat fått meg invite gjennom inviteshare. :/
Helvete for en fancy ratio jeg hadde der. xD
Men bruker vel BTJunkie mest, og håper jeg kan få medlemskap på blackcats-games i fremtiden.
jeg bruker
scenetorrents.org
torrentbytes.net
torrentleech.org
og swebits.org
Hvordan kan jeg registrere meg på TorrentLeech.org? når jeg trykker på registrer står det at registreringen er stengt..
Sitat av Cowkiller
Hvordan kan jeg registrere meg på TorrentLeech.org? når jeg trykker på registrer står det at registreringen er stengt..
Vis hele sitatet...
Vent til de åpner igjen, eller skaff deg invite. De har forresten stengt for invites også. Smør deg med tålmodighet
Beste uten invites mener jeg er isohunt, usikker på om den kan regnes som en torrentside, tar jeg ikke feil kombinerer den bare seeds/leeches fra andre lignende sider (f.eks. piratebay og andre ikke-medlem sider).

Invite only side foretrekker jeg SceneTorrents og Torrent-Damage. Til serier Tvtorrents og bitmetv.
torrentz.com til filmer osv.
isohunt.com til musikk, de har et godt utvalg
Sist endret av rom 101; 10. november 2007 kl. 16:46.
går mest i torrentspy, eller mininova, veldig bra begge to, men litt bad speed av og til, men det må en nesten regne med.

www.torrentz.com finner ofte filer som jeg ikke finner på andre sider, men 80% av gangene er dette da enten falsk axxo release(install playerw3.. eller no) eller bare løgn. feks ts kvalitet i stede for dvd rip eller feil film(kan ha flaks her). men alike vel, de 10-20% av gangene den faktisk finner noe de andre ikke har funker det den jo bra;D
Sitat av Blackspot
Vent til de åpner igjen, eller skaff deg invite. De har forresten stengt for invites også. Smør deg med tålmodighet
Vis hele sitatet...
Blir vel nødt til det
jeg bruker et program som bruker flere sider som åpner flere sider og søker på hvert av de. Da får man opp alle release'ne. Og det er ikke sånn at en torrent er på alle sider når det har kommet noe nytt. Jeg liker personlig thepiratenbay.org fordi de felset bruker den og siden har et bra utvalg. Å finne det beste alternativet er ganske enkelt med blandt annet deres top 100 sider. Irriterer meg over alle sidene som bare har serier eller filmer. Det er mye annet som vil lønne seg å finne på en torrentside.
Offtopic: Kan noen anbefale en god registrering-side?
Noen som vet om en torrent side som har mye anime ? Ikke nevn Bitmetv, siden jeg er medlem der og ikke finner det jeg er på utkikk etter, tenker seff. på en invite eller registreringsside.
hey ho, HEY HO! a pirates life for me!
▼ ... over en uke senere ... ▼
mininova.org er best
Sitat av ThaMan
Offtopic: Kan noen anbefale en god registrering-side?
Vis hele sitatet...
Jeg bruker Supertorrents.org den har et greit utvalg av filmer og serier, også enkelte programmer. den funker også veldig fint sammen med rss download så det er lett å få opp staten.

Har en til og, tv-torrents eller no, har ikke brukt den så mye men fått den anbefalt av flere. men jeg tror kansje du trenger invites til begge sidene nå, er litt usikker.