Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2484
Hei. Noen som vet hvilken pille dette kan være?.
Liten rund med inskriften SR en strek over og under inskrifen. Søkt på de fleste sidene på nettet men finner ikke bilde av den noen plass.
Sist endret av spQ; 21. februar 2007 kl. 15:09. Grunn: Fordi man kom rimelig raskt frem til svaret... Redigerte Tittel
Det er sobril...
Sobril 25 mg. ja

(20 tegn)
sobril ja, fikk de på resept før
Hvordan dere klarer å få ut hvilken dosering det er utifra det han skrev stiller jeg meg litt skeptisk til. Den leveres jo i alt fra 15-25mg.
Sitat av Deezire
Hvordan dere klarer å få ut hvilken dosering det er utifra det han skrev stiller jeg meg litt skeptisk til. Den leveres jo i alt fra 15-25mg.
Vis hele sitatet...
de finnes i 10 mg, 15 mg og 25 mg
Sitat av Deezire
Hvordan dere klarer å få ut hvilken dosering det er utifra det han skrev stiller jeg meg litt skeptisk til. Den leveres jo i alt fra 15-25mg.
Vis hele sitatet...
10mg står det SL på, 15mg~sb og 25 SR
Sitat av dutchDragon
10mg står det SL på, 15mg~sb og 25 SR
Vis hele sitatet...
10mg = SB, 15mg = SL sitter og ser på de nå
10mg er SB ja
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Ser ut som dere kom frem til svaret, og jeg ser det ikke nødvedig at denne tråden fortsetter,
men om noen skulle plutselig ha noe som må legges til send meg en pm.