Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 2358
Ska prøv cola for første gang, og lure litt på koss det e og ka man kan forvent , og evt korr my æ må ta siden det e første gang, og korrdan æ kan forbred osv
Kommer an på styrken, ikke prøv hvis du klarer å la være. Whoops å du sitter i saksa
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Effekt, spot on dose; euforisk, føler deg påtent, klar for hva enn som måtte skulle skje, mood enhancer
Negativt, om du feks tar litt mye sterkere brus så trengs ikke de største linjene, kanskje 15-30mg kanskje. Du sover og lett som bare det heller ikke vond/sår nese etter inntak. Greia er hvertfall at det er fort gjort å dosere opp de linjene som sjelden ligger altfor lenge av gangen...og blir det for mye kan sikkert noen svare bedre, men en ting er at det blir fort en habit, som er vond å vende, iallefall så er det stor risiko å gjøre det. Cons, dårlig søvn, ikke opplevd det på flere år for har kun vært sporadisk bruker. Ellers er det vell ganske mørkt og kjipt når det begynner å bli litt edgy, får skjelvinger når en slutter og
med både fysisk og psykisk utmattende form. Lurt å ha noe som roer ned på et lurt sted så blir kanskje ikke formen så ille når du føler deg som et vrak.....
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heihei vil ikke ta moralpreken men ville ikke prøvd cola veldig avhengighets skapende og d går veldig fort fra 0.5g til 1g til 7g på en kveld, personlig startet jeg med å bare ta 1-3 linjer hvis jeg ble alt for full eller dårlig på fest men nå tar jeg 5-10g kvær dag, det tokk ca 3-4 mnd før det ble så ekstremt og man føler seg dritt har ikke energi deprimert osvosv når man ikke tar blir rett å slett syk når man ikke tar, dette går også utover familie og venner og folk merker det fort på deg. ))
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er ikke lik effekt som av hasj osv så du får ingen sykelige effekter som halissasjoner osv. Ved mindre du har drukket i tillegg vil du stort sett være vanlig, bare være mye mere glad og ha mye mere energi. Du vil føle deg litt *rar* også, men ingen veldig syk rus. Men det er veldig digg følelse, så om du ikke vil bli avhengig burde du ikke ta det ofte.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er ikke lik effekt som av hasj osv så du får ingen sykelige effekter som halissasjoner osv. Ved mindre du har drukket i tillegg vil du stort sett være vanlig, bare være mye mere glad og ha mye mere energi. Du vil føle deg litt *rar* også, men ingen veldig syk rus. Men det er veldig digg følelse, så om du ikke vil bli avhengig burde du ikke ta det ofte.
Vis hele sitatet...
Helt klart føla sæ bra osv i værtfall startn men kommer til da su føla dæ shit, og tilslutt klar man ikke funger uten den… styr unna
Sitat av Dulkim Vis innlegg
Ska prøv cola for første gang, og lure litt på koss det e og ka man kan forvent , og evt korr my æ må ta siden det e første gang, og korrdan æ kan forbred osv
Vis hele sitatet...
Cola er veldig dårlig i Norge forhold til andre land for det første. Det er også veldig stor forskjell på hvor sterk den er. Prøv mindre menger, heller gå opp om det er for lite.
Sitat av Nattakivisten Vis innlegg
Cola er veldig dårlig i Norge forhold til andre land for det første. Det er også veldig stor forskjell på hvor sterk den er. Prøv mindre menger, heller gå opp om det er for lite.
Vis hele sitatet...
Du har ikke lest siste rapporten fra Kripos? Vi har renhetsnivåer av kokain som er oppe i 90% over hele Europa det siste året.

Kokain er veldig "Less is more". Rusen er ikke særlig intens, så faren er at man sniffer mer og mer og forventer noe annet, klart kjører man i seg fete linjer så sitter man der å smårister og kjeften går konstant.

Ta ei linje og vent, helst en time, og så tar du mer. Litt sånn ekstra krydder på en god kveld. Å ta kola alene og ha det som fokus er kjedelig og potensielt en farlig vei å gå.
Av og til savner jeg brusen, coken, colaen eller nesepilsen eller hva man kaller det. Sikkert 5 år siden sist nå

Less is more med gode varer er jeg enig i. Overdriver du ender du bare opp som en synlig svettende, bablende, irriterende person med noe alvorlig galt med kjeven

Pleide alltid å drikke hvertfall 4-5 halvlitere før første stripe for synergien. Tar du for mye risikerer du å bli colastein og angst og paranoia kan oppstå, i tillegg til nedturen som blir verre.

Og selvfølgelig hjerte og sånn da. Hvis du har noe problemer der eller går på andre medisiner så sjekk interaksjoner.

Ellers god tur
Sist endret av NodSquad; 15. august 2023 kl. 09:49.
Sitat av Nattakivisten Vis innlegg
Cola er veldig dårlig i Norge forhold til andre land for det første. Det er også veldig stor forskjell på hvor sterk den er. Prøv mindre menger, heller gå opp om det er for lite.
Vis hele sitatet...
Colaen i norge har aldri vært bedre en den er nå. Det er helt sikkert.
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvorfor denne lysten til å prøve cola? Oppskrytt rus, drit kjip psykisk hangover knekk og høy risiko for avhengighet, depresjon og psykose.
Fordi det er kult
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Heihei vil ikke ta moralpreken men ville ikke prøvd cola veldig avhengighets skapende og d går veldig fort fra 0.5g til 1g til 7g på en kveld, personlig startet jeg med å bare ta 1-3 linjer hvis jeg ble alt for full eller dårlig på fest men nå tar jeg 5-10g kvær dag, det tokk ca 3-4 mnd før det ble så ekstremt og man føler seg dritt har ikke energi deprimert osvosv når man ikke tar blir rett å slett syk når man ikke tar, dette går også utover familie og venner og folk merker det fort på deg. ))
Vis hele sitatet...
5-10 gram pr dag?Dårlig cola...du blir bøffa
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
5-10 gram pr dag?Dårlig cola...du blir bøffa
Vis hele sitatet...
Ja det der høres helt sykt ut. Jeg har brukt cola av og på over en 10 års periode.
1 gram kunne vare en uke for meg.
Starter med pils, nerde med ett eller annet på pcn, kanskje en joint her og der.

Artigste er selvfølgelig med noen kompiser. Og her er Less is more veldig viktig, for når dere tar store linjer begynner kvelden å bli en konkurranse om å komme til ordet hele tiden og det blir slitsomt.
En linje bør være ca lengden av den korte siden på et bankkort, og ikke mer enn et par millimeter bred på det meste
Sist endret av Expialidocious; 15. august 2023 kl. 11:27.
Enig med Expialidocious. Less is definitivt more når det kommer til cola. Føler nesten at jeg trenger påfyll oftere om jeg tar feite linjer kontra små bumps
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av StoreBu Vis innlegg
Enig med Expialidocious. Less is definitivt more når det kommer til cola. Føler nesten at jeg trenger påfyll oftere om jeg tar feite linjer kontra små bumps
Vis hele sitatet...
Samme her. Det blir fort «mye vil ha mer» så plutselig er timene forsvunnet og posen er tom. Legge seg? Neppe. 😅
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
5-10 gram pr dag?Dårlig cola...du blir bøffa
Vis hele sitatet...
Blir ikke buffa… tro hva dere vil er med folk som tar 0.5-1g på en kveld av samme cola og det er mer en nokk for dem kan lett sniffe 1 g på 1-2 timer uten at det er noe problem
Om de drar 1g på en 1-2t har du nok en dealer som bøffer ut 50-70%. På toppen av det tidligere ledd har blanda ut.
Sist endret av SkammeligNykter; 16. august 2023 kl. 03:19.
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Om de drar 1g på en 1-2t har du nok en dealer som bøffer ut 50-70%. På toppen av det tidligere ledd har blanda ut.
Vis hele sitatet...
Jeg drar 1g pr 1-2t colan jeg får er ikke buffet med 100% sikkerhet kommer i harde rocks som har litt gul hinne.
Anonym bruker
"Irritert Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Hoppetittntattn Vis innlegg
Jeg drar 1g pr 1-2t colan jeg får er ikke buffet med 100% sikkerhet kommer i harde rocks som har litt gul hinne.
Vis hele sitatet...
Hvis det at det er i harde rocks og har en gul hinne er det som gjør at du er sikker, så er du et lett offer for bøff.
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er ikke erfaren men er det ikke flakes som er prima,og rock kan rerockes så ingen garanti?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er ikke erfaren men er det ikke flakes som er prima,og rock kan rerockes så ingen garanti?
Vis hele sitatet...
Flakes er bra også bruker å være lik styrke iværtfall hær jeg bor
Anonym bruker
"Hjemmelaget Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Dulkim Vis innlegg
Ska prøv cola for første gang, og lure litt på koss det e og ka man kan forvent , og evt korr my æ må ta siden det e første gang, og korrdan æ kan forbred osv
Vis hele sitatet...
i 18 års alderen tok jeg cola for første gang, det var med en kompis jeg hadde kjent lenge. Vi hadde kun tatt sånn xtc, weed og shrooms. Dette var noe helt annet. Vi startet med å kjøpe 1g på delings å trudde dette ble å holde, vi sniffet alt og satt igjen med en rus vi ikke hadde klart å identifisere. så vi kjøpte et til, plutselig 2g nede å vi svettet, fikk noia, og så ikke ut. Først da var vi sikker på at noe hadde skjedd, for det får deg til å virke mer klar i hodet, å vi var bare vant til rus som fucked deg opp. Funny story, vi ble stående uttafør utestedet lenge som noen tapere på hjørnet med munndiare og sto uttafør den lokale kebabshappa å spurte folk om dem hadde mer.