Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 3823
Hei og god dag!
Jeg har da fått et lass med rent koffeinpulver.
Så jeg lurer på hvordan dere inntar det?
Jeg har prøvd å blande det i forskjellig rart, men det smaker jo død og fordervelse. Når jeg sniffer det smaker det jo ikke så jævlig, og det svir ikke så inn i hamperæva heller. Virker det bedre når man sniffer det, eller må man spise det? Har forsåvidt noen tomme gelatinkapsler jeg kunne brukt...
Men hvordan får man best effekt av koffeinpulver?
hvorfor ikke bare fortsette med kapslene?
Prøver du å ruse deg på det, eller vil du bare ha en oppkvikkende effekt? Det jeg har lest om å ruse seg på ren koffein høres ikke akkurat behagelig ut... Altså: Jeg vet at koffein effekten kan klassifiseres som en rus, jeg mente å ta overdrevne mengder av det
Sist endret av Nekran; 27. mars 2013 kl. 22:56. Grunn: Fikset litt også videre...
Sitat av Nekran Vis innlegg
Prøver du å ruse deg på det, eller vil du bare ha en oppkvikkende effekt? Det jeg har lest om å ruse seg på ren koffein høres ikke akkurat behagelig ut... Altså: Jeg vet at koffein effekten kan klassifiseres som en rus, jeg mente å ta overdrevne mengder av det
Vis hele sitatet...
Prøver ikke å ruse meg på det akkurat, men jeg liker å være litt mer psykisk tilstede enn jeg ofte er... Gidder bare ikke å sitte å bælme kaffe hele tiden.
Men jeg lurer bare på om det i det hele tatt virker å sniffe det?
Mener å ha lest en plass at det må ha magesyre for å fungere.
Syntes smaken er helt jævlig, så jeg fant ut at det var bedre å sniffe det.
Holder meg også under grammet for dag, så overdose tviler jeg på.
Bland med appelsinjuice, grapefruktjuice eller noe annet syrlig eller bittert. Det smaker fortsatt ikke særlig godt, men lidelsen er over i løpet av noen minutter
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
å drive å sniffe koffeinpulver er neppe kjempebra for nesegangene dine, og jeg ser strengt tatt ikke poenget..

coffein tas opp fort, og en kapsel, pille eller annen form for oralt inntak gjør nytten like greit.

foretrekker å bare drikke kaffe istedet.
Tror kanskje jeg fortsetter med kapsler jeg da! Takk for svar!
Det beste er vel å fylle det i kapsler hvis du ikke liker smaken så godt.
For min del så synes jeg at det smaker helt greit blandet i et glass med saft.
Noen ganger hvis jeg er ekstra lat så tar jeg bare pulveret rett i munnen og skylder den ned med litt vann.
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Hvis du er helt sikker på at det er rent koffein pulver så går det ann og snorte det, for å få en bedre peak i forholdt til samme dose med dropp, den kommer også veldig fort men forsvinner fortere også.

Beste er og putte i kapsler og svelge. Skyld gjerne nedpå med en stor redbull da kicker det godt.

Dog ville jeg anbefalt og heller prøve normal døgnrytme og kutte ut koffein med mindre du føler deg helt på trynet trøtt en sjelden gang da ty til litt koffein
Har brukt koffein som tiltak i ukesvis tidligere på jobb etter jeg var på avrsuning mot amfetaminmisbruk, og fikk fort toleranse for koffein, etter en stund ble jeg faktisk dæv trøtt veldig kort tid etter jeg svelga koffeinen så det fikk heller motsatt effekt, slik er jeg enda. Var oppe i ca 3-4g daglig bare fra kapsel koffein, så har man jo x antall kopper kaffe og redbull itilleg. Bare dritt.
Sist endret av deGrønne Skoger; 28. mars 2013 kl. 00:26.
Jeg er sikker på at det er rent koffein ja.
Kjøpte denne her!
Jeg bruker det for å bli litt mer fokusert på ting siden jeg ikke får til å konsentrere meg om ting særlig lenge. Kan jo være det at jeg er trøtt selvfølgelig...
Men jeg merker ingen forskjell! Burde jeg prøve å ta mer?
Jeg kjenner ingen ting og kan fint sove en time eller to etter at jeg har spist/sniffet nesten et gram!
Jeg har ikke drukket særlig mye koffeinholdige drikker, og ikke jevnlig, så toleranse burde jeg ikke ha.
Noen som vet hvor mye jeg kan ta uten at det er farlig? Er 1.70 høy og ca 60 kilo.
Etter 1000mg kan du fort begynne å spy som en gris... så pass litt på
Sist endret av KjemikalieX; 28. mars 2013 kl. 01:12.
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Etter 1000mg kan du fort begynne å spy som en gris... så pass litt på
Vis hele sitatet...
Heh, har holdt meg under ett gram om dagen, så da holder vi det slik!
Skål og god påske!

Kan komme med en liten oppdatering.
Jeg prøvde nettopp å røyke det!
DET funket det! Flotte greier!
Er ikke sikker på hvor bra det er for kroppen, men det funket fjell!
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
såvidt jeg har forstått er koffein i HCI form i dette tilfellet, eller som "salter". Røykte du disse saltene, eller er det en måte å transformere det til freebase som man gjør med kokain eller amfetamin?
Og hvordan var effekten av dette, sammenlignet med dropping/snorting? og sist, men ikke mist: HVORDAN røykte du dritten?
Sitat av drittsekken Vis innlegg
såvidt jeg har forstått er koffein i HCI form i dette tilfellet, eller som "salter". Røykte du disse saltene, eller er det en måte å transformere det til freebase som man gjør med kokain eller amfetamin?
Og hvordan var effekten av dette, sammenlignet med dropping/snorting? og sist, men ikke mist: HVORDAN røykte du dritten?
Vis hele sitatet...
Jeg fant en gammel hjemmelagd pipe lengst ned i et skap og la en enkroning oppå. Så tok jeg en god porsjon pulver på mynten og holdt en lighter mot mens jeg trakk inn. Svei ikke så mye i halsen.
Så gikk det kanskje 5-10 minutter før set slo inn.
Jeg røykte det som det er, i pulverform. Men leste litt rundt på nettet i går, og fant ut at man kan koke det opp med ammoniakk for å få steiner av det.

Effekten var egentlig bare ubehagelig. Jeg kjente at jeg hadde veldig mye energi til overs, og gjorde ting veldig fort og hardt. Skulle f. eks. ta av meg et par ganske stramme ullsokker i gårkveld, og de sleit jeg såppass hardt av at den ene revnet. Jeg skulle gå fra kjøkkenet til rommet mitt, og da fikk jeg en trang til å løpe. Klarte jo å motstå, men kjente at jeg ville løpe.
Så jeg tror vi konkuderer med at røyking er ubehagelig, men funker.

Vet ikke om det har med dette å gjøre, men kan legge til at jeg ikke kan huske å ha hatt mareritt på mange år. Men i natt drømte jeg at jeg drepte katta kun fordi hun er gammel og dumpa dama over noe så teit som TV-spill...
Var jo faenmeg på gråten når jeg våkna, og er nå tre timer senere like deppa. Uansett hvor mange ganger jeg sier til meg selv at det var en drøm og prøver å tenke på noe annet. Fucked up! Selv etter en god porsjon lapskaus fra i går! Lapskaus er normalt sett kuren til alt vondt!
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
vurderer nesten å kjøpe litt, og lage freebase av det..