Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 843
Lite ny musikk i det siste, så her er en liten sang:

Binärpilot - Penguin (Rachael's Theme)
Blogpost

Ny plate kommer enda snart, hvor snart nok er lengre unna enn jeg liker å innrømme. Har veldig mye å gjøre for tiden. Uansett, håper denne faller i smak! Hvis ikke så er det kult det også.
Binärpilot på Spotify!
Bra! Greit å ha noe nytt på spillern når jeg skal reise med toget i 6 timer i morgen. Takk.
Gleder meg til plata kommer.
Sist endret av Rodwelt; 29. september 2009 kl. 20:03.
Jeg digga.
Norge har litt å gå på i forhold til Sverige på bitpopfronten (det er helt drøyt hvor mange band og prosjekter de har gående der), men Binärpilot gjør en god jobb med å ta opp kampen synes jeg (heh, i den grad det er noen kamp.)
Bra jobba, gleder meg til skive!
Ligger det en liten homage til Vangelis/Blade Runner i tittelen?
For meg blir Binärpilot-låtene bare bedre og bedre for hver gang jeg hører dem, denne inkludert. Når du lanserer en tune tenker jeg, "denne var ikke så aller verst". Etterhvert utvikler det seg til "hey, denne er jo funky!". Keep up the war against popollution
Cheers mates!

@LeChuck: Godt å høre, sånn det skal være.