Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 722
Hallo alle sammen!

Har bare ett par spørsmål som jeg lurte på om noen her kunne svare på. Har søkt litt på forumet og kommet over en del gode tråder som f. eks denne: Den store fleinsopptråden
og denne: Tripprapport: Ban Hui Thanon . Veldig gode tråder begge to. Har likevell nokken spørsmål angående det å ta psykedeliske stoff. Hva burde jeg ta av di mest kjente stoffene? (f.eks sopp, lsd, salvia etc.) Hva er sterkest og vil potensielt fucke meg mest opp? Hvordan er det med dosering når man tar f.eks sopp? Har ikke vert borti slike stoff før, kun gall, pot, pepper og knips. På forhånd takk og bukk!
Sist endret av Marley; 21. november 2007 kl. 00:41.
De fleste stoffene har nok potensialet til å fucke deg opp, så det med å starte i små doser er lurt uansett hvilket stoff du skal innta.
Synes ikke du bør ta noe som helst egentlig. Bruk av enteogener handler ikke om å fucke seg opp, selv om det så klart kan være en uheldig bivirkning. Du bør gjøre masse research og vente med å eksperimentere til du vet hva dette egentlig dreier seg om.

Hva som er mest potent er irrelevant, hvor kraftig opplevelse du får avhenger helt og holdent av hvordan du velger å dosere det aktuelle stoffet. Men som sagt, du må helt klart lese mer om dette..

Vi har også flere lignende tråder på forumet fra før av. For eksempel:
http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=63695
Sist endret av mentalmelt; 21. november 2007 kl. 01:04.