Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2881


Disse altså. Har ekstrem angst akkurat nå men jeg er så flink til å lese dritt på nettet så jeg tør ikke ta dem før noen eventuelt kan komme med innspill. Cheers mates
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har helt identiske ksalol, de smaker og oppfører seg som alprazolam
Sitat av mrCool1000 Vis innlegg


Disse altså. Har ekstrem angst akkurat nå men jeg er så flink til å lese dritt på nettet så jeg tør ikke ta dem før noen eventuelt kan komme med innspill. Cheers mates
Vis hele sitatet...
Du kan trygt ta de, har brukt Xanax i ca 20 år. Så greie it de.
Hvis jeg er usikker så smaker jeg på de først, for den smaken glemmer man ikke for og si det sånn
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så greie ut de. Hva er det for en idiot ting og si..alle ksalol i Norge siste 10 år er falske. Noe er rc noe er riktig virkestoffet feil dosert noen få er riktige.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så greie ut de. Hva er det for en idiot ting og si..alle ksalol i Norge siste 10 år er falske. Noe er rc noe er riktig virkestoffet feil dosert noen få er riktige.
Vis hele sitatet...
Hæ? Jeg aldri noe i den duren. Spurte ikke om de var falske, jeg lurte på om dem bar TRYGGE. Går mye rundt av dem i Stavanger og jeg vil helst ikke dø av fentanyl da mens jeg prøver å redusere angst.

Ja, jeg vet fentanylt ikke er utbredt i Norge men som sagt - angst .

Og takk for svar Floriana, de funket fint dem + de har den jævlige smaken ja
Sitat av mrCool1000 Vis innlegg
Hæ? Jeg aldri noe i den duren. Spurte ikke om de var falske, jeg lurte på om dem bar TRYGGE. Går mye rundt av dem i Stavanger og jeg vil helst ikke dø av fentanyl da mens jeg prøver å redusere angst.

Ja, jeg vet fentanylt ikke er utbredt i Norge men som sagt - angst .

Og takk for svar Floriana, de funket fint dem + de har den jævlige smaken ja
Vis hele sitatet...
Det er jo for guds skyld ingen her inne som kan svare deg på om de er trygge? Finnes sikkert 20 ug labber som produserer samme brett på forskjellig vis.
Sitat av IW2022 Vis innlegg
Det er jo for guds skyld ingen her inne som kan svare deg på om de er trygge? Finnes sikkert 20 ug labber som produserer samme brett på forskjellig vis.
Vis hele sitatet...
Dude jeg skjønner jo åpenbart det. Jeg spør jo bare om noen har erfaringer. De har florert en stund.

Men hvis kan skal tro på dealeren min er dem fra Serbia, men det sier vel alle.
Sitat av mrCool1000 Vis innlegg
Dude jeg skjønner jo åpenbart det. Jeg spør jo bare om noen har erfaringer. De har florert en stund.

Men hvis kan skal tro på dealeren min er dem fra Serbia, men det sier vel alle.
Vis hele sitatet...
Joda jeg skjønner jo hva du vil frem til, men om da noen svarer deg med at dems brett er trygge, betyr ikke det at ditt er. Har sett diverse andre produkter stemplet galenika som jeg vet at stammer fra forskjellige plasser. Alle ser jo helt like ut. Kjøp deg et enkelt testkit til sånn 20kr, så eliminerer du mye mer utrygghet enn hva noen inne her kan gjøre. Men det har du vel hørt før
Sist endret av IW2022; 30. januar 2023 kl. 19:17.
Anonym bruker
"Sprudlende Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Selvfølgelig sier folk det er ifra serbia, det er jo der Galenika holder til.
Men ja, det er dessverre veldig mye fake benzo rundt om. Noe er helt likt, noe er underdosert, noe er overdosert, noe inneholder helt andre virkestoffer osv osv.

Ut ifra egen erfaring så går det fint å ta en. Du merker fort om det er fake eller ikke både på smak og hvordan den løser seg opp.
NEI.
Har testkit og har fått positivt svar på fentanyl (veldig sjeldent men ikke ta sjansen)
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hvorfor har du engangshansker på �� Har prøvd de der. De virker som xanor skal. Blir kald og rolig.
Sitat av BenZoo Vis innlegg
NEI.
Har testkit og har fått positivt svar på fentanyl (veldig sjeldent men ikke ta sjansen)
Vis hele sitatet...
Dette må være troll. Man hører alltid om at "det ryktes fentanyl i ksalol" men det viser seg gang på gang bare å være tull. Til og med politiet har gått ut og sagt at de bruker dette som skremselspropaganda. Er du politi??
Personlig aldri hatt noe problem med ksalol i blister utenom at de til tider kan virke underdoserte
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sitat av mrCool1000 Vis innlegg


Disse altså. Har ekstrem angst akkurat nå men jeg er så flink til å lese dritt på nettet så jeg tør ikke ta dem før noen eventuelt kan komme med innspill. Cheers mates
Vis hele sitatet...
Har testet helt identiske brett( på Sør/østlandet),funket som de skulle,men noen partier er muligens svakere virkning i en andre...samme smak og virker som Xanor skal....
Sitat av Floriana Vis innlegg
Du kan trygt ta de, har brukt Xanax i ca 20 år. Så greie it de.
Hvis jeg er usikker så smaker jeg på de først, for den smaken glemmer man ikke for og si det sånn
Vis hele sitatet...
Har spist noen hundre brett av de der siste åra. De er falske ja, men har til nå ikke spist en som ikke funker.
Er en grunn til at det selges lassevis i oslo. Rivotril derimot fra galenika, der finnes det to typer. En med varseltrekant som funker dårlig, og en uten som virker hver gang
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Wildchild$ Vis innlegg
Har spist noen hundre brett av de der siste åra. De er falske ja, men har til nå ikke spist en som ikke funker.
Er en grunn til at det selges lassevis i oslo. Rivotril derimot fra galenika, der finnes det to typer. En med varseltrekant som funker dårlig, og en uten som virker hver gang
Vis hele sitatet...
Støtter denne, jeg har også spist hundrevis av de brettene med ksalol de siste årene, kjøpt i hovedstaden.

Tidvis har jeg vært på ukentlige pisseprøver og det har alltid slått ut på Alprazolam.

Jeg kan være enig i at styrken kan variere, føles sånn i blant i alle fall, men de er stort sett stabile. Utelukker heller ikke at noen batcher har inneholdt en annen type benzo og/eller RC-benzo

MEN: Hadde det vært funnet en tablett med fentanyl av ksalol, som antakeligvis er den mest gjennomtestede tabletten i hele landet, hadde det vært advarsler fra alle alle instanser, snuten, sykehusene, fhi, alle aviser osv.

Derfor føler jeg meg trygg på Xanax fra "Galenika"
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av mrCool1000 Vis innlegg


Disse altså. Har ekstrem angst akkurat nå men jeg er så flink til å lese dritt på nettet så jeg tør ikke ta dem før noen eventuelt kan komme med innspill. Cheers mates
Vis hele sitatet...



Di er helt trygge. Kommer fra samme batchen som eksploderte her etter det lange Tørket.

Var usikker selv, så testet med testkit, 15 tabeletter fra random brett- eneste påvist var alorazolam.


Di som IKJE er trygge nå, er hundebein og rivotrilen som har 2 tallet i løkkeskrift. Disse 2 var det fenta i.

Lykke til
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om det så hadde vært noe puttet i dem, så er det veeldig sjeldent at Ksalol kan ha hatt ganske farlige kombo’s av stoffer. Om det nå ikke skulle vært Alprazolam, så er det nok bare Etizolam. Men er bra du holder deg forsiktig, ikke mange som tenker seg om og glefser i seg god knows what, men om du bestemmer deg for å smakteste, så er smaken sykt sterk, litt kjemisk og bitter