Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1049
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Som igjen en tråd der det er mistanke om falske vare.

Det er det tråden hovedsakelig handler om.

Gjelder de 50stk plastikk flaskene til indiske Pfizer/Upjohn



Aldri sett 2mg extended release tabletter som 2mg før den disse som kom og jeg ser jo prisene og hvilken typer sider man får bestilt det fra(utenfor deepweb, har ikke vært innom alle) men reseptfritt kjøp.

Bare for å advare. Ved å bestille slik er sjansen for å få en tiltale enormt mye større enn ved darkweb.

De funker som f. Smaken er dog ikke i nærheten av en ekte Pfizer 2mg xanor.
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
...som stolper/billjebein som de også omtales som.
Anonym bruker
"Umulig Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Smaker de ingenting? Har fått noen stolper av indisk opprinnelse (men disse var fra glass der det står Xanax og alprazolamum på, ellers ser ut som "norske" Xanor-glass). Funka som de skal, rundt 6-9 timer, som Xanor. Føles riktig dosert og virkestoffet er jevnt fordelt utover beinet også. Eneste som som skurrer er fravær av all smak.
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
De fungerer fjell, men det gjorde noen av partiene til brettene til de kslol også som jeg sa fra dag en ikke kom fra fabrikk.

Nå er jeg usikker.

Som sagt, de smaker ikke like sterkt som en ekte 2mg Pfizer. Men du smaker virkestoff.

Men jeg har aldri vært borti stolper eller 2mg.

Står Xanax bortover bitene og CN istedenfor U91 som står på rene Pfizer sine 2mg.

Skal sies at det er trykket med riktig trykk og ser ekte ut. Hakkete biter bikkjebein.
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
....som er depot. Skulle det stå.
Tallet 2, ikke CN selvsagt.

Du leste feil.
Sist endret av Naturgrønn; 27. januar 2023 kl. 19:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Smaker de ingenting? Eneste som som skurrer er fravær av all smak.
Vis hele sitatet...
De smaker noe, det er ikke slike med pappsmak. Man kjenner virkestoff men ikke like bittert som en ekte 2mg Pfizer fra de glassene.

Men det gjør ikke kslol heller selv om det er riktig virkestoff.

Derfor jeg lurer på om noen har kjennskap.

-2mg depot i form av depot???