Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 506
Hei!

Har vært igjennom flere rutere nå, og det de har til felles er at parental control noen ganger virker, og noen ganger ikke.
Det virker helt random.

Vi har kjøpt en router fra TP-link nå som kan begrense både daglig skjermtid, slå av internett ved leggetid, og lage grupper med brukere der man kan pause internettet hvis vi feks skal spise middag og ungene ikke klarer å løsrive seg fra youtube.

Men de sitter like herlig å scroller xD.

Jeg har skrudd av privat mac adresse på alle enhetene, stilt ip manuelt, oppgradert routeren til siste versjon og ingenting virker.

Noen som har vært borte i dette eller har spesiell innsikt i nettverk som kan forklarer hvorfor dette ikke virker og hva jeg eventuelt kan gjøre?
Kanskje de kobler PCen til et delt mobilt nettverk, hehe
Hehe de har prøvd seg på det men nå sitter jeg med enhetene demmes å pauser internettet i appen til routeren uten at de mister nett
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Mobilt nett.
Nei, de har ikke det.
Sitat av ID-Brikke Vis innlegg
Nei, de har ikke det.
Vis hele sitatet...
Hvor gamle er de? Kan du ikke bare ta vekk de enhetene de bruker ved spisebordet og når de legger seg?
Kanskje de laster ned videoene, eller bruker naboens nett.