Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1093
Halla! Brukt mye tid med penn og papir. Har da gjort noe ute, men holdt meg boka for det meste. Men nå merker jeg at sprayfingern klør!

Lurer på om det er noen aktive i grenlands området, som enten er keen på å bare prate litt, eller kanskje treffes. Idk, vil egentlig bare komme i kontakt med noen som har felles interesse

Bare å ta kontakt hvis du er graffiti interessert og har lyst til å slå av en prat på nettet, uansett hvor du er fra! Ønsker dere en god tirsdag videre

Er det egentlig noen aktive i det heletatt? Hvor/hvordan kan jeg oppsøke graffiti interesserte?

Det er jo litt trist å drive med dette helt alene. Har prøvd å finne likesinnede gjennom insta, uten noe hell.

Foretrekker fysisk maling, selvom jeg har en ipad som jeg prøve å bli flinkere til å bruke. Er ikke så flink på karakterer, men prøver å jobbe der også. Tar gjerne imot generelle tips angående tegning/kalligrafi.

Syntes det er trist at graffiti blir sett på som en u-ting eller et bi-produkt. Enda jeg forstår godt at folk ikke vil ha det på privat eiendom og andre meningsfulle steder (kirker, statuer, osv). Er da en gjennomtenkt kar!

Blei litt av hvert i denne meldinga hahaha. Men bare å ta kontakt, jeg biter ikke
Sist endret av ChromeRose; 3. januar 2023 kl. 16:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
De fleste har nok gått videre, tror ikke det er så mange som deg lenger. Hadde nok bare tegnet og malt.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Bruk google og søk opp lovlige vegger i nærheten, prat med folk som står å maler/gå og mal der ofte. Plutselig finner du bekjente
PX-30 <3
ChromeRose's Avatar
Trådstarter
15 4
Sitat av xylometazolin Vis innlegg
De fleste har nok gått videre, tror ikke det er så mange som deg lenger. Hadde nok bare tegnet og malt.
Vis hele sitatet...
Oida, det var jo leit! Tjaaa, tegning er greit, men det er liksom akkurat det med de orda som sa klikk i hodet mitt. Syntes det er veldig befriende å holde på med. Men takk for svar!

Sitat av kamelia Vis innlegg
Bruk google og søk opp lovlige vegger i nærheten, prat med folk som står å maler/gå og mal der ofte. Plutselig finner du bekjente
Vis hele sitatet...
Får vel sjekke de ut! Vet ikke om det er så mye i mitt nærområde, men må da være noe. Har en mistanke om en vegg i skien hvor jeg tror det skal være greit med aktivitet.
Sist endret av ChromeRose; 4. januar 2023 kl. 00:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.