Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 551
Trenger å få tilgang på en epostkonto jeg har glemt passordet på, men jeg har en registrert "recovery" epostadresse. Jeg bare ikke klarer å finne ut hvordan jeg bruker den for å komme meg inn på gmail-kontoen.

Noen som vet?
hei,
altså hvis du kan logge deg inn på recovery-epost adressen (husker ikke hvorvidt det fordres at den er fra en annen epost-tilbyder feks yahoo)
så vil jo passordet til gmail-konto bli sendt hit. sjekk søppelfilteret om det ikke havnet i innboksen. skal/bør igrunn være plankekj. lett å si. men ja.
slem klone
lumbricus's Avatar
Trådstarter
Vel, om jeg prøver meg på glemt passord-funksjonen til gmail får jeg spørsmål om gamle passord (nei, husker ingen) eller å gå inn på den telefonen den sist var brukt på (ingen mulighet for det) og så bare stopper glemt-passord funksjonen opp og gir meg denne beskjeden:

Du har ikke oppgitt nok informasjon til at Google kan være sikker på at kontoen virkelig er din. Google ber om denne informasjonen for å beskytte kontoen din.
Hvis det er mulig, bør du gjøre dette når du logger på:

Svar på så mange spørsmål som du kan.
Bruk en enhet du har logget på med tidligere.
Bruk et kjent Wifi-nettverk, for eksempel hjemme eller på jobb.
Vis hele sitatet...
  • Go to Google Recovery Account.
  • Enter Your Email.
  • Select 'Try another way to sign in'
  • Click on 'Try another way'
  • Click on 'Try another way' Again.
  • Wait for Next 48 Hours.
  • Check Your Email for the Recovery Link.

Aner ikke om det funker.
Sitat av lumbricus Vis innlegg
Vel, om jeg prøver meg på glemt passord-funksjonen til gmail får jeg spørsmål om gamle passord (nei, husker ingen) eller å gå inn på den telefonen den sist var brukt på (ingen mulighet for det) og så bare stopper glemt-passord funksjonen opp og gir meg denne beskjeden:
Vis hele sitatet...
Har du prøvd å lete på reddit etter svar jeg mener kan være food-for-thought å få definert et presist søk her; brukere fra hele verden vs 100-tusen nordmenn, litt på den liksom.
Sist endret av random_120937; 21. november 2022 kl. 19:35.