Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 14536
Halla, noen som vet om noen aktive writers i gjøvik, brummundal, hamar osv? Har sett at "LK" er ganske aktiv rundt mjøsa
Var før. Eps/mdr/nkf/twc, slem/twc, pogo, bark/mdr spred/kfs/twc/go sown/nkf/mdr/go/nkfs

Nå er det vell ish bare rak som har noen like throwups siden 2012.

Ellers var det innom en jævelig toy type som skriver saddam her for noen uker siden.
Trådstarter
3 2
Ja, har sett at LAS var litt i gjøvik for litt siden men ser alltid nye LK tags dukke opp rundt gjøvik osv så tror de er mest aktive atm men har bare sett at de bruker tusj:/
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Stearinlys Vis innlegg
Var før. Eps/mdr/nkf/twc, slem/twc, pogo, bark/mdr spred/kfs/twc/go sown/nkf/mdr/go/nkfs

Nå er det vell ish bare rak som har noen like throwups siden 2012.

Ellers var det innom en jævelig toy type som skriver saddam her for noen uker siden.
Vis hele sitatet...
Mener å har lest 'kfs' mye i Lillehammer. Iværtfall noe som begynner på K å ha 3 bokstaver
Trådstarter
3 2
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Mener å har lest 'kfs' mye i Lillehammer. Iværtfall noe som begynner på K å ha 3 bokstaver
Vis hele sitatet...
KFS har vært mye i de fleste byer rundt mjøsa men tror ikke de er så aktive lenger, værtfall ikke sett noen nye tags i det siste. Er ikke så mange aktive i innlandet atm:/
Både spred og pogo skrev kfs før. Pogo var jo og godt representert før han ble bura og kasta nøkkelen.

Fleste har flytta ut av mjøsbyene
Sist endret av Stearinlys; 8. mai 2021 kl. 19:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Virker som det har dødd ut litt, jeg kjenner hvertfall ingen som er aktive lengre
Sist endret av sbr; 8. mai 2021 kl. 19:51.
Anonym bruker
"Arg Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
LK og LAS er nok de største toysa jeg har sett på lenge.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Stearinlys Vis innlegg
Både spred og pogo skrev kfs før. Pogo var jo og godt representert før han ble bura og kasta nøkkelen.

Fleste har flytta ut av mjøsbyene
Vis hele sitatet...
Spred og Pogo var aldri KFS.
Sitat av whatever Vis innlegg
Spred og Pogo var aldri KFS.
Vis hele sitatet...
Kommer du da, mener ting pogo hadde kfs på silver som ble buffa forrige uke. Helt hvit hele veggen nå

Får ramse opp noen du da mr. Jeg vet alt i grafittinorge!
Sist endret av Stearinlys; 8. juni 2021 kl. 09:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen uker senere ... ▼
YOUNG&HEARTLESS
tomax666's Avatar
5 2
Når jeg vokste opp på 90 tallet var det faktisk et ganske aktivt og bra writer miljø i Brumunddal og Hamar som fikk opp mye fett.
Jeg husker på tidlig 2000 tallet når Hamar Open ble arrangert på gamle Veidekke kom det også mye kjente writere fra Oslo til Hamar for å male og bombe jevnlig. I årene etter var vel blant annet PNE og TMS noen av de få som fikk opp noe om man tenker kvalitet. Ellers hadde man jo TWC fra Lillehammer som fikk opp mye her og der rundt mjøsa.
Var selv med i forskjellige crews som bomba mye. Men det er 15 år siden.
De fleste av gamle gutta har enten gitt seg eller flyttet ut av byen hva meg bekjent.
NZB's everywhere
crf21's Avatar
18 7
husker PS var aktivt i Hamar og trysil. men det var rundt den tida bla PNE ga seg. Nå om dagen ser jeg ikke noe særlig av kvalitet i Hamar, Elverum. Virker dødt. men mulig jeg er dårlig på å følge med om dagen
Sist endret av crf21; 26. juni 2021 kl. 01:23.
Anonym bruker
"Arg Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Eps var ganske aktiv en periode men vet ikke hva som skjedde med dem, noen som vet?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Eps var ganske aktiv en periode men vet ikke hva som skjedde med dem, noen som vet?
Vis hele sitatet...
Eps var bare en fyr. Jailern og blitt voksen
Anonym bruker
"Skrikende Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Stearinlys Vis innlegg
Eps var bare en fyr. Jailern og blitt voksen
Vis hele sitatet...
Jeg som trodde EPS var et crew
Nei, eps var navnet og mdr var crew
Sitat av Stearinlys Vis innlegg
Nei, eps var navnet og mdr var crew
Vis hele sitatet...
Da vet jeg det Poska var litt aktiv før men vet ikke om han var fra gjøvik i det heletatt, vet du noe om hva som skjedde med han?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Vet at Siak, Hel og Mr. Sone er litt aktive i Gjøvik-området
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Nico310 Vis innlegg
Vet at Siak, Hel og Mr. Sone er litt aktive i Gjøvik-området
Vis hele sitatet...
Vet noen om de har noe instagram ellernoe? vet bare om 1 fra gjøvik jeg kan brukernavnet til
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Nico310 Vis innlegg
Vet at Siak, Hel og Mr. Sone er litt aktive i Gjøvik-området
Vis hele sitatet...
Har sett litt av OA
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Shisko33 Vis innlegg
Halla, noen som vet om noen aktive writers i gjøvik, brummundal, hamar osv? Har sett at "LK" er ganske aktiv rundt mjøsa
Vis hele sitatet...
Alle har flytta