Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 15040
Heii, tenkt meg en kjøre tur til Bergen og Stavanger området. Har det siste blitt intressert i graffiti har dere noe tips til plasser i Bergen og Stavanger jeg kan se litt . Takk og god sommer.
Sentralbaded i Bergen. Har noe rundt med politi stasjonen og om jeg ikke husker feil
roocketman's Avatar
Trådstarter
Sitat av Sandybridge Vis innlegg
Sentralbaded i Bergen. Har noe rundt med politi stasjonen og om jeg ikke husker feil
Vis hele sitatet...
Takk !!
Bergen: Under puddefjordsbroen, på møhlenpris siden. Fyllingsdalen likeved skateparken.
Gamle tine meierier på minde i Bergen er verdt å sjekke ut .
Sitat av Slimjimm Vis innlegg
Gamle tine meierier på minde i Bergen er verdt å sjekke ut .
Vis hele sitatet...
Er det blitt en lovlig vegg? Ser det er kommet masse fett der.
Huseierene har gitt noen tillatelse til å male der ja, men om alle kan male der vet jeg ikke.
Bitter og sur.
Hydra's Avatar
Husker det pleide å være masse grafitti i geoparken i Stavanger. Noen år siden jeg har vært der, men andre folk på bruket kan vel avkrefte eller bekfrefte om det fremdeles eksisterer.
Sist endret av Hydra; 25. juli 2020 kl. 23:48.
Under ruten i Sandnes sentrum er det en den fin kunst.

Mener også at togbanen i strekket mellom Sandnes og Stavanger skal være rik med graffiti.
roocketman's Avatar
Trådstarter
Sitat av roocketman Vis innlegg
Takk !!
Vis hele sitatet...
Takk!

Takk folkens. Mye fint graffiti i Bergen så langt !
Sist endret av roocketman; 26. juli 2020 kl. 22:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ojemuset i Stavanger er det lovlige vegger med mye kult å se. Ellers så er det kommet en vegg ved gand vgs i Sandnes.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Tøffel tror ikke oljemuseums veggen er lovlig lengre