Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2168
Cerebrolysin er et legemiddel som brukes blant annet for å redusere symptomer hos demente, forbedre utfall av alvorlig akutt hjerneskade og mye mer.
Den største effekten jeg kjenner av dette preparatet er at det er utrolig angstdempende, jeg slet en del med angst tidligere men denne er omtrent borte nå.
Preparatet hjelper også mye med konsentrasjon. Stoffet har også blitt brukt mot abstinenser og har tydeligvis liknende effekter som ibogane men uten trippen.

dosering++: Cerebrolysin er et stoff som er utvunnet fra hjernen til griser som stimulerer til enorm nevrogenese ved injeksjon. Dette stoffet har blitt brukt på spedbarn helt ned til 6 måneder gamle, og skrøpelige eldre med kraftig demens, cerebrolysin er et enormt trygt preparat som ikke har mye bivirkninger.

Personlig bruker jeg 5ml (1 ampull) hver femte dag, denne injiseres IM eller IV (har aldri prøvd IV selv) og er vannbasert, løsningen gir ingen pip.
https://www.youtube.com/watch?v=JXNivHUgu6g&t=1495s

Noen andre som har erfaringer med Cerebrolysin?

Ingen som har hørt om Cerebrolysin?
Sist endret av Fairie51; 27. august 2021 kl. 11:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Aldri hørt om - hvor får du tak i dette?
Trådstarter
43 2
Produsert i estland og er laga av ever pharma. Produktet er et apoteksprodukt, ikke UG.
▼ ... over et år senere ... ▼
Synes Cerebrolysin virker utrolig spennede. Særlig nå som jeg jobber ekstreme mengder og går igjennom mye stress.

Ønsker et tryggere og bedre alternativ til hard drugs som ADHD-medisin, som man kan ta long term uten store negative konsekvenser (som dopamin depletion).

Vet ikke om du fortsatt er aktiv her på freak, men noen spørsmål:

- Er ikke 5 ML hver 5. dag en ekstremt liten dose? Leser om de som bruker 5-10 ML hver dag i 5 dager, deretter 2 dager off

- Mange sier at man i starten kan få en del brainfog. Har du opplevd det?

- Tar du det om morningen eller kvelden? Jeg hsr lest at noen anbefaler kvelden fordi det kan ti tretthet og brainfog. Mens andre sier de får for mye energi.

- Hvilken muskel har du injektet i? Er vant med SubQ injections i magefettet, men dette skal vel muskulært.

- Hvor lenge har du gått på dette sammenhengende og hvor lenge etter kuren følte du at effekten hang igjen?

- Har du fått økt libido som mange skriver at de får?

Uansett gjort masse research på dette og det virker utrolig lovende. Har bestilt meg Cerebrolysin for 3 måneders forbruk nå. Langt fra gratis, men om jeg bare opplever 1/5 av alle fordelene man leser om dette stoffet, vil det gi en høy avkastning
Sist endret av 3mma; 25. januar 2023 kl. 22:01.