Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1706
Hei jeg har brukt rus siden jeg var 14 år gammel av og på. Så eg e kje en amatør. Brukt heroin, alle former for opiater.. benzo osv ( egentlig alt)

Men eg lure på TiPS!! Fordi eg har klart å hekta meg på oxycontin.. gått på detta i då 2 år nå!! Ja jeg har ganske god tolleranse! Den begynte med da eg bare tok Et saltkorn av en knekt oxycontin å ble skam ruset , til at eg ALDRI blir ruset lengre nå ??? Uansett hvor mye jeg tar…. Opp mot 70 osv og dette med VALIUM og imovane av og til. Å eg klare ikkje å gå av det.. ette bare noen timar når effekten går ut så begynne kraftige abstinenser .. som dårlig mage, svææære pupiller, frysninger fra helvette, smerter i hele kroppen rett å slett jævligt osv….

Kan dere dele litt om hvilken type abstinenser dere hadde? ( helst for dem så har vært skikkelig avhengi over lang tid) 😊

Hvor lenge varte dette? Fikk dere til å gå av? Og hvordan 😊 trenger å høre

Hvorfor blir jeg ikke ruset lengre? Hvordan begynte dere?
Oppsøk profesjonell hjelp mens du enda har muligheten.
Jeg var avhengig på 3-5 stk 80mg oxycontin eller mer om dagen en periode, brukte også veldig mye benzo, lyrica og mye annet..
Hver eneste gang jeg sov 6-7 timer eller mer så var det såpass jævlig å våkne at jeg måtte hive innpå minst én men helst 3 pulveriserte 80mg og så ligge der til det begynte å virke før jeg kunne bevege meg ut av sengen.
Hvis jeg ikke fikk i meg oxy så føltes det ut som jeg hadde blitt påkjørt, sleit med å bevege meg og frøys veldig mye, følte støt i hele kroppen. Kunne også nyse 100 ganger etter hverandre…

Skal sies at etterhvert så begynte jeg å like kontrastene her.
Når man går fra å føle seg døende til å bli helt superfrisk gjorde rusen mye bedre.

Abstinensene man får på oxy er noen av de mest intense jeg har opplevd, vil påstå at det er enklere å gå av heroin egentlig, men begge deler er temmelig idiotisk å hoppe av cold turkey.
Går på metadon nå, men skal innrømme at jeg savner oxy…
Holdt på og fryse ihjel selv i et varmt bad, selv om badet lindret ubehag som smerter i kropp og ledd rundtom, smerter og skikkelig ubehag i alle ledd i kroppen, hodepine, kvalme og oppkast, uforutsigbar mage og pissa stråler av flyten avføring, hjerte hamret avgårde i 200 og kanonfart.

Gikk på opiater i 15-16 år da det ble nok og jeg gikk av cold turkey.
Det er det sykeste og jævligste dødsønske jeg noen gang har hatt og var mange ganger innom tanken og forlate alt med en mega overdose. Men det gikk en jævel i meg som bestemte skulle klare det.
Slik jeg opplever det må jeg dobble dosen hver dag får å få rus som om jeg tar 30mg og blir rusa må jeg ta minst 50mg dagen etter får å få rus,men trappa ned 10mg i månden men helt ned til 0mg går ikke så går på 20om dagen men har slutta cold turkey tidligere å det var så syko fucked at anbefaler nedtrapping,ikke helt sunt til hjertet å slutte cood turkey heller
Til slutt får du ikke rus av oxy/doll. Du holder bare abstinensene unna. Nå er du en full blown nærkis desverre. Jo tidligere du får hjelp jo bedre. Det er og stor sannsynlighet for at du kommer inn på rehab rimelig raskt hvis du bare forteller din historie
Trådstarter
2 0
Er jeg virkelig en narkoman ?… kjenner skjelden rus .. hvorfor er dette sånn? Hvordan faen kan jeg få rus av dette igjen ? Hjelp….
Grattis, du er en ekte narkis

Skal du ha rus av det igjen må du slutte, og holde deg unna en god stund. Så kanskje. Men da blir du narkoman igjen.

Sitat av freakypedro Vis innlegg
Holdt på og fryse ihjel selv i et varmt bad, selv om badet lindret ubehag som smerter i kropp og ledd rundtom, smerter og skikkelig ubehag i alle ledd i kroppen, hodepine, kvalme og oppkast, uforutsigbar mage og pissa stråler av flyten avføring, hjerte hamret avgårde i 200 og kanonfart.

Gikk på opiater i 15-16 år da det ble nok og jeg gikk av cold turkey.
Det er det sykeste og jævligste dødsønske jeg noen gang har hatt og var mange ganger innom tanken og forlate alt med en mega overdose. Men det gikk en jævel i meg som bestemte skulle klare det.
Vis hele sitatet...
Godt jobbet!
Sist endret av mr.roundtree; 23. januar 2023 kl. 01:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Ivrig Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er tredje dagen av oxy-doser på 60-140 mg daglig IV. Er på tredje dagen uten nå men tar litt tramadol for å ta de verste abstinensene, og det går overraskende bra. Hørte også fra en kompis som tok over 300 mg daglig at han opplevde kun litt skjelvinger og dårlig søvn en ukes tid. Akkurat det syns jeg hørtes ganske utrolig ut, men tror opiat-abstinenser er veldig individuelt for folk
Anonym bruker
"Ivrig Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Av en eller annen grunn står det at jeg er trådstarter, er ikke det…..