Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 796
Pleier nesten aldri skru på TVen lengre. Hadde lyst å game litt akkurat ikveld på playstation. Men fjernkontroll funker visst ikke (har prøvd 3 forkjellige batterier), og jeg finner ikke noen knapper på TVen langs siden eller under. Den henger dog på veggen. Vet ikke om det er knapper bak.

Noen ideer som kan redde en gørr kjedelig fredagskveld?
Sjekk i midten av rammen, nederst, pleier å være der. Kjenn godt etter, for på enkelte TV-er er den virkelig vanskelig å kjenne
Se i bruksanvisningen? Gogle: "user manual" <tv-navn>" så får du den nok som pdf.

Ps. Knappene kan også være på toppen av tven.
Koble ps til en annen skjerm og sett på innstillingen som lar ps skru av/på skjermer i innstillingene.
Ofte hjelper det å laste ned en "remote" app du kan bruke for å styre TVen. Må ikke være en offisiell app.
Sist endret av Dova; 22. oktober 2022 kl. 01:17.
På min Philips tv er det en liten joystick tapp nederst i høyre hjørne på baksiden.
Ett trykk på den så går den på.
Hvis TVn din er av nyere modell og koblet til samme nettverk som telefonen din, kan du laste ned Philips sin app for å styre den. Jeg bruker den hver dag.