Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 3242
Det skal selvfølgelig stå World of Warcraft i tittelen, feilklikk.

Eneste omfattende spillet jeg noensinne har likt på nett er wow. Og siden jeg har fulgt lite og ingenting med i resten av nettspill-verdenen siste 20 år spør jeg; Hvilke(t) andre/annet spill ligner WOW (Classic/TBC/WOTLK) mest ?
Sist endret av Hoppeliten; 22. juni 2022 kl. 16:38. Grunn: Feilklikket i tittelen på tråden.
Final Fantasy, Lineage II, Guild Wars 2, Black Desert er de jeg kommer på at the moment.
Ingenting er som World of Warcraft <3

men, Skyrim er det mange som har prøvd å rekruttere meg til basert på at det likt Wow på flere måter.

Jeg er selv som deg, det eneste andre spillet som har klart å fange meg nå for tiden er Kerbal Space Program
Sitat av Toreokjeks Vis innlegg
Ingenting er som World of Warcraft <3

men, Skyrim er det mange som har prøvd å rekruttere meg til basert på at det likt Wow på flere måter.

Jeg er selv som deg, det eneste andre spillet som har klart å fange meg nå for tiden er Kerbal Space Program
Vis hele sitatet...
Fanden, KSP sliter jeg veldig med. Kommer meg såvidt i orbit.
Sitat av IW2022 Vis innlegg
Fanden, KSP sliter jeg veldig med. Kommer meg såvidt i orbit.
Vis hele sitatet...
Har ikke klart det selv ennå..

Jeg vet det er tipsvideo på youtuben men jeg vel klare det uten
Sitat av Toreokjeks Vis innlegg
Har ikke klart det selv ennå..

Jeg vet det er tipsvideo på youtuben men jeg vel klare det uten
Vis hele sitatet...
Skal ikke være bare bare, men kult er det! Selv er jeg stuck på Raft spillet nå.
mmorpg er 20-tallets curse. Singleplayer all the way baby. Anbefaler Kingdom come deliverance. Men det spillet er ikke for babyer. Du må faktisk investere tid og skills i det
Elder Scrolls Online eller ESO

Har brukt en del timer på det spillet opp gjennom årene.

https://youtu.be/aEog6q9pBqw
Sist endret av krystallkongen; 23. juni 2022 kl. 18:26.
ESO er nok det nærmeste man kommer, men det er fortsatt en helt annen gate enn wow.
Hadde jo vært moro med en skikkelig konkurrent her men..



KSP er simpelt, skal ikke mye til for å komme til orbit eller "Mun", du må bare slutte å overtenke alt og gjøre det litt lettere enn du tror.
Hilsen en som fikk det til på ps4 lenge før han visste det var en pc version med masse, masse, masse mods.
Har testet FF14 men ble bare meh.
Regner med at jeg er stuck i WoW til jeg bare ikke orker mere :P

Problemet er vel mere at jeg ikke orker grindingen fra level 1 til top.
Den er blitt virkelig kjedelig.
Sitat av Ejii Vis innlegg
Har testet FF14 men ble bare meh.
Regner med at jeg er stuck i WoW til jeg bare ikke orker mere :P

Problemet er vel mere at jeg ikke orker grindingen fra level 1 til top.
Den er blitt virkelig kjedelig.
Vis hele sitatet...
Eller Turtle wow, en private server som gjør det Blizzard aldri gadd eller turte å gjøre i original wow. Speccs som aldri var i nærheten av spillbar i classic er spillbar i turtle, osv osv.

Ellers takk for svar folkens !
Sist endret av Hoppeliten; 24. juni 2022 kl. 15:06.
Sitat av Stekesmør Vis innlegg
Runescape
Vis hele sitatet...
RS er goat

Logger inn på OSRS i ny og ne for nostalgiens skyld