Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 4719
Prøver å bli litt mer sosial samtidig som at jeg kanskje har et håp om å klare å få en date med ei jente en gang i tiden. Får ingen matcher på dating apper eller dating sider og tenkte da jeg skulle prøve å manne meg opp til å snakke med jenter offentlig, men må ser jeg kontant på nett innlegg om hvor galt det er å snakke med fremmede jenter, og at det er nesten på grenseland til overgrep.

Hvordan i alle dager skal jeg klare å bli kjent med noen av det motsatte kjønn egentlig? Har ikke så mange hobbyer egentlig, drev med kampsport men der er det jo bare menn. Trener jo også for bodybuilding, men får også beskjed fra flere Om at jeg ikke må finne på å snakke med damer der.

Drikker jo eller festet jo heller ikke så blir ikke akkurat bedre av det.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Hvis jeg var deg ville jeg fokusert på å forbedre profilen min på datingapper.

* Bilder er alfa og omega. Kanskje du har noen fotokyndige venner som kan hjelpe deg med å ta noen freshe bilder?
* Kanskje du har noen venninner som kan hjelpe deg å se over datingprofilen din og gi deg feedback på det som står der?

Ellers kan jeg bare anbefale deg å bli medlem av foreninger hvor du kan treffe nye mennesker. Kanskje har du en interesse du har lyst til å fordype deg mer i? Matlaging, dans, foto, TUR m.m. er alle gode arenaer for å treffe folk. DNT har til og med egne singelturer for single.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av Tias Vis innlegg
Ellers kan jeg bare anbefale deg å bli medlem av foreninger hvor du kan treffe nye mennesker. Kanskje har du en interesse du har lyst til å fordype deg mer i? Matlaging, dans, foto, TUR m.m. er alle gode arenaer for å treffe folk. DNT har til og med egne singelturer for single.
Vis hele sitatet...
Er vel kun folk over 40/50 som er med på sånne ting og ikke folk i 20 årene? Ellers sliter du nok litt TS. Det er ingen areaner det er akseptabelt å snakke til fremmede jenter på. Så du gjør helt rett i å ikke gjøre det. Om det ikke er i fylla på byen da.
Sist endret av Quakecry; 20. desember 2021 kl. 15:13.
Sitat av Tias Vis innlegg
Hvis jeg var deg ville jeg fokusert på å forbedre profilen min på datingapper.

* Bilder er alfa og omega. Kanskje du har noen fotokyndige venner som kan hjelpe deg med å ta noen freshe bilder?
* Kanskje du har noen venninner som kan hjelpe deg å se over datingprofilen din og gi deg feedback på det som står der?

Ellers kan jeg bare anbefale deg å bli medlem av foreninger hvor du kan treffe nye mennesker. Kanskje har du en interesse du har lyst til å fordype deg mer i? Matlaging, dans, foto, TUR m.m. er alle gode arenaer for å treffe folk. DNT har til og med egne singelturer for single.
Vis hele sitatet...
Ja har fått folk til å se over og får beskjed om at den ser grei ut. Ja det var gode ideer, men jeg bor i en knøttliten by hvor det ikke skjer så mye, så ingen av de du nevnte er mulige her hah.
Da må du komme deg til et sted hvor det finnes flere fisk i havet.
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Da må du komme deg til et sted hvor det finnes flere fisk i havet.
Vis hele sitatet...
Målet er å flytte til Trondheim til neste høst, men tenkte å begynne å gjøre noe nå siden jeg er så sinnsykt lei av å føle meg så ensom. Men er jo mye mer muligheter i Trondheim, så ser frem Til det👍
Når ble det ulovlig å snakke til damer?

Tullprat, snakk høflig med folk så kan du prate til hvem du vil hvor du vil.
Casual samtale så merker du jo om vedkommne virker engasjert eller ikke i samtalen. Det gjelder jo uansett om det er mann eller dame.
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Er vel kun folk over 40/50 som er med på sånne ting og ikke folk i 20 årene? Ellers sliter du nok litt TS. Det er ingen areaner det er akseptabelt å snakke til fremmede jenter på. Så du gjør helt rett i å ikke gjøre det. Om det ikke er i fylla på byen da.
Vis hele sitatet...
finnes jo så utrolig mange ulike slike ting, noe er mer for folk i 20-årene og noe for eldre og noe for alle aldre.

Poenget er bare å finne en hobby hvor du kan delta og møte mennesker - og i tillegg betyr det og at man har minst 1 ting til felles. Som kan være en god start.

Mange i 20-årene som blir med i frivillige organisasjoner, f.eks. de som driver med søk og redning.
Sist endret av etse; 20. desember 2021 kl. 16:08.
Sitat av Yohoja Vis innlegg
Når ble det ulovlig å snakke til damer?

Tullprat, snakk høflig med folk så kan du prate til hvem du vil hvor du vil.
Casual samtale så merker du jo om vedkommne virker engasjert eller ikke i samtalen. Det gjelder jo uansett om det er mann eller dame.
Vis hele sitatet...
For en med angst så blir jeg veldig usikker, kan linke til titalls videoer og artikler av kvinner som beskriver hvordan de fleste menn er voldtektsmenn og at de må være på vakt 24/7, ig at dermed er det ikke greit å snakke med de med mindre du kjenner de.

Her er en av videoene jeg snakker om, hvor personen som snakka med henne, syntes hun var pen, og spurte om snappen, for deretter å bli hengt ut på nettet da det er «galt». https://vm.tiktok.com/ZM83a1LRY/

Deretter nevner følgerne hennes at det er mer enn non statistikk som viser at de fleste menn er overgripere og at de bør være redde.
Sist endret av Realist1; 20. desember 2021 kl. 23:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Folk har blitt helt spenna gærne. Alt menn gjør er galt. «eR vOldTeKt og TrAKkaseRInG GReiT sYnes du?»
Nei det gjør jeg ikke.

Som han over her så er det helt greit å si hei så lenge du er høflig og er oppmerksom på kroppsspråk og at et nei er et nei.
Du bør ligge unna internett en stund syns jeg. Det tilfører deg absolutt ingenting positivt. Mobbing/anonym hets og tid brukt på å fremdyrke selvdestruktive mindreverdighetskomplekser. Du kommer ikke til å føle deg, bli eller fremstå som bedre person av å tenke deg selv ned hele tiden.

Videoen du linker til er forøvrig bare vås. En skikkelig kul fyr/et ekte nek (therealcoachgreg) som brøler smarte svar/?? til en klipp av en eller annen redneckgjøkbimbo som vræler i vei om at hun ble sjekket opp på feil sted. Problemet var(??) at hun vil være i fred på bensinstasjonen og at det ikke var kristendating(???). Referatet innholder nok flere feil - det var så bedrøvelig at hjernen enda er deprimert.

For egen del er jeg helt sikker på at jeg aldri har blitt tatt for å være voldtektsmann av noen de jentene jeg har snakket med gjennom livet. Vær normal og oppfør deg hyggelig - ikke creepy.
Sist endret av Uten Agenda; 20. desember 2021 kl. 16:36.
Sitat av mordi123 Vis innlegg
For en med angst så blir jeg veldig usikker, kan linke til titalls videoer og artikler av kvinner som beskriver hvordan de fleste menn er voldtektsmenn og at de må være på vakt 24/7, ig at dermed er det ikke greit å snakke med de med mindre du kjenner de.

Her er en av videoene jeg snakker om, hvor personen som snakka med henne, syntes hun va pen, og spurte om snappen, for deretter å bli hengt ut på nettet da det er «galt».
Deretter nevner følgerne hennes at det er mer enn non statistikk som viser at de fleste menn er overgripere og at de bør være redde.
Vis hele sitatet...
Fjerna linken fordi navnet mitt sto der.
Sitat av mordi123 Vis innlegg
Fjerna linken fordi navnet mitt sto der.
Vis hele sitatet...
Hei du! Siden du doxxa deg selv så tenkte jeg si at dine usikkerheter og komplekser rundt eget utseende er fullstendig blåst ut av proporsjoner, du ser jo veldig bra ut! Skjønner at å vokse opp "uti gokk" ikke er bare enkelt, det sosiale hierarkiet blir tidlig etablert og er man en late bloomer på ungdomsskolen så er det veldig vanlig at man forblir nederst på den sosiale rangstigen ut videregående. At du blir mobbet for utseende, høyde, navn, osv har ingenting med de tingene og alt med at du er den etablerte hakkekyllingen og at du ikke klarer å ignorere mobberne. Du trenger ett miljøskifte og tid til å utforske verden og deg selv. Ønsker deg alt godt videre, jeg er helt sikker på at ting vil løse seg for deg utover tyveårene!
Sitat av mordi123 Vis innlegg
For en med angst så blir jeg veldig usikker, kan linke til titalls videoer og artikler av kvinner som beskriver hvordan de fleste menn er voldtektsmenn og at de må være på vakt 24/7, ig at dermed er det ikke greit å snakke med de med mindre du kjenner de.

Her er en av videoene jeg snakker om, hvor personen som snakka med henne, syntes hun va pen, og spurte om snappen, for deretter å bli hengt ut på nettet da det er «galt». https://vm.tiktok.com/ZM83a1LRY/

Deretter nevner følgerne hennes at det er mer enn non statistikk som viser at de fleste menn er overgripere og at de bør være redde.
Vis hele sitatet...
Hold deg borte fra tiktok, algoritmen styrer folk til denne type kontroversielle videoer for å skape interaksjoner fra brukere og innholdsskaperne lager videoer som skal provosere for å generere klikk.
Av alle sosiale medier så er algoritmen til tiktok den som har anbefalt meg mest "kontroversielt" innhold.

Alle er mennesker er forskjellige, noen vil selvsagt reagere på å bli sjekket opp midt på gaten men dette er nok veldig langt fra normalen.
De fleste vil i verste fall avvise deg og gå videre, mye avhenger nok også av fremgangsmåte.

Basert på dine tidligere innlegg synes jeg du er litt rask til å avvise gode forslag uten at det ser ut som du har sjekket de ut.
De beste forslagene du har fått til nå er fra Tias, men du svarer bare at dette er en liten by og det finnes ikke.
Har du sjekket?
Selv steder med en håndfull innbyggere har en eller form for klubb eller forening.

Finnes det ikke noen ting der du bor så går det an å starte noe.

Mitt tips til å komme i prat med damer er å stille spørsmål om ting som er relevant i den gitte situasjonen. Om du står å venter på en buss så kan du feks spørre om hun vet hvilken buss som går til XxXxX eller hvor mye klokken er, står du i kø i en bar så kan du spørre om hun vet om en god drink der. Har hun en pulsklokke når hun sjekker klokken for deg så kan du si "så stilig klokke, jeg har vurdert å kjøpe en sånn selv. Bruker du den til trening?", så har dere plutselig en samtale gående.

Du burde øve deg litt ved å si noen ekstra ord til h*n som sitter i kassa på nærbutikken, slå av en rask prat med den pensjonerte naboen. Det behøver ikke være lange samtaler, men en rask kommentar om den forbanna snøen eller skryt av den kule hatten.
På byen, på nettet og om man deltar på aktiviteter sammen. Det er forsåvidt nesten alltid okay å prate med damer, men da gjelder det å ha antenner nok til å prate om greie ting og moderere humoren sin
Man merker fort om flørtingen settes pris på eller om den avvises, og det er det viktigste å klare å lese.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
På byen, på nettet og om man deltar på aktiviteter sammen. Det er forsåvidt nesten alltid okay å prate med damer, men da gjelder det å ha antenner nok til å prate om greie ting og moderere humoren sin
Man merker fort om flørtingen settes pris på eller om den avvises, og det er det viktigste å klare å lese.
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig er det greit om en deltar på aktiviteter sammen (innenfor rimelighetens grenser) men ellers setter ikke jenter pris på at tilfeldige snakker med dem ute. Det kan en jo finne nok av eksempler på. Er vel bedre å ikke gjøre dem ukomfortabel enn å snakke med dem fordi en har lyst.
Man kan snakke med hvem som helst, hvor som helst, hvis det er relevant til sted og situasjon.

Er du på butikken så kan du spørre om butikk ting, på tog/holdeplass om reise ting osv. Dette blir jo egentlig litt for teknisk/følelsesløst
til å kalles "prat", men du kan se på det som sosial trening.
Sitat av Rosander Vis innlegg
Hold deg borte fra tiktok, algoritmen styrer folk til denne type kontroversielle videoer for å skape interaksjoner fra brukere og innholdsskaperne lager videoer som skal provosere for å generere klikk.
Av alle sosiale medier så er algoritmen til tiktok den som har anbefalt meg mest "kontroversielt" innhold.

Alle er mennesker er forskjellige, noen vil selvsagt reagere på å bli sjekket opp midt på gaten men dette er nok veldig langt fra normalen.
De fleste vil i verste fall avvise deg og gå videre, mye avhenger nok også av fremgangsmåte.

Basert på dine tidligere innlegg synes jeg du er litt rask til å avvise gode forslag uten at det ser ut som du har sjekket de ut.
De beste forslagene du har fått til nå er fra Tias, men du svarer bare at dette er en liten by og det finnes ikke.
Har du sjekket?
Selv steder med en håndfull innbyggere har en eller form for klubb eller forening.

Finnes det ikke noen ting der du bor så går det an å starte noe.

Mitt tips til å komme i prat med damer er å stille spørsmål om ting som er relevant i den gitte situasjonen. Om du står å venter på en buss så kan du feks spørre om hun vet hvilken buss som går til XxXxX eller hvor mye klokken er, står du i kø i en bar så kan du spørre om hun vet om en god drink der. Har hun en pulsklokke når hun sjekker klokken for deg så kan du si "så stilig klokke, jeg har vurdert å kjøpe en sånn selv. Bruker du den til trening?", så har dere plutselig en samtale gående.

Du burde øve deg litt ved å si noen ekstra ord til h*n som sitter i kassa på nærbutikken, slå av en rask prat med den pensjonerte naboen. Det behøver ikke være lange samtaler, men en rask kommentar om den forbanna snøen eller skryt av den kule hatten.
Vis hele sitatet...
Jeg er relativt god til å snakke med fremmede fra før, men blir ekstra engstelig når det konstant et snakk om at det ikke er greit. Ja jeg har sjekka om det er aktiviteter å gjøre her men det et absolutt nada. Eneste er en musikkfestival som blir arrangert en gang i året, ellers ingenting.
Sitat av mordi123 Vis innlegg
Jeg er relativt god til å snakke med fremmede fra før, men blir ekstra engstelig når det konstant et snakk om at det ikke er greit. Ja jeg har sjekka om det er aktiviteter å gjøre her men det et absolutt nada. Eneste er en musikkfestival som blir arrangert en gang i året, ellers ingenting.
Vis hele sitatet...
Har du Tinder? At du får null matches tviler jeg på. Enten har du ræva bio, eller ræva bilder.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Overalt, på en god måte (nesten)

Ingen steder (nesten) på en dårligere måte

Derav vanskelig
Sitat av mordi123 Vis innlegg
Eneste er en musikkfestival som blir arrangert en gang i året, ellers ingenting.
Vis hele sitatet...
Dette høres ut som en fin måte å bli kjent med jenter på. Meld deg som frivillig til denne festivalen. De har sikkert møter og sosiale treff jevnlig gjennom hele året.
Andre arenaer du kan treffe jenter på er f.eks. å bli med i Røde Kors, eller å begynne å synge i kor. Det er ofte overvekt av jenter på slike aktiviteter.

Jeg tror cluet er å bli kjent med jentene før du begynner å tenke på å sjekke dem opp. De må få tid til å bli kjent med deg og observere deg i hverdagslige sammenhenger. Da kan det til og med hende at du merker at en av dem liker deg. De aller fleste blir skeptiske til en fremmed som prøver å sjekke dem opp ved første anledning.
Sitat av Kebabsaus Vis innlegg
Har du Tinder? At du får null matches tviler jeg på. Enten har du ræva bio, eller ræva bilder.
Vis hele sitatet...
Er jeg heldig får jeg 1 match hver 2 uker elns.
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Selvfølgelig er det greit om en deltar på aktiviteter sammen (innenfor rimelighetens grenser) men ellers setter ikke jenter pris på at tilfeldige snakker med dem ute. Det kan en jo finne nok av eksempler på. Er vel bedre å ikke gjøre dem ukomfortabel enn å snakke med dem fordi en har lyst.
Vis hele sitatet...
Nå mente jeg ikke å gå bort til damer og starte en kald samtale på gata. Det er soleklar mangel på nevnte antenner. Det går dårlig mange, mange ganger før det går bare okay Ikke gjør det.

Det finnes da flere enn nok situasjoner hvor man kan prate med jenter, og da finner man fort ut om de er interesserte i å fortsette en eventuell samtale og om de setter pris på rolig flørting og sjarm eller om de er avvisende. Samtaler starter jo gjerne casual uansett.

Er de interessert nok er det smidig å ordne snapchatten deres eller noe lignende og ta det videre derfra.
Man må bare vite hvordan man skal gjøre det på en skikkelig (ikke klein eller klumsete) måte, og det å forføre over Snapchat f.eks (mobil) er en kunst. Snapchat er bra fordi man fort kan holde en veldig engasjerende samtale med bilder + tekst.

Drugs og festing gjør ofte at man havner i settinger med masse damer i godt humør. Dårlig råd, men. Har skjedd mye rart i min periode med MDMA og deretter Kokain. Ikke nødvendigvis drithøy i hatten når jeg ser tilbake på det, men det var i det minste damer haha!

Steder jeg har erfaring med at man komme i samtale med damer for så å la ting utvikle seg over tid når man har utvekslet snap/sosiale medier:
Fest, vors, nach, forskjellige matsteder etter byen, arbeidsplass (OBS! Forsiktig her! Det er også lettere når man er ung og jobber med jevnaldrende som i mitt tilfelle), møte venninner av kompiser eller venninner, tinder/badoo, drikking og/eller bading på strand eller drikking og frisbee og leking i park.
Fantasien setter grenser. Det hjelper å være litt rastløs og finne på mye rart med kompiser

Det handler bare om å oppføre seg, være vennlig og ikke minst leken! Igjen: antenner er alfa omega og jeg er forholdsvis heldig med mine. De funker hvertfall
Damer kan være ganske subtile og vanskelige å lese.
Latter, øyekontakt og fysisk nærkontakt (tar forsiktig på deg, gjerne kort og fort) er som regel grønt lys til å bli litt dristigere. Blir det motatt godt er sjansene gode
Humor og lekne, småertende kommentarer osv. er alltid gull.

Er situasjonen slik at det ikke er mulig å ta det videre akkurat der og da er det bare å ordne en måte å kontakte henne på senere. (Snapchat er din venn! Har ikke ord for hvor bra verktøy det er for å skape interesse og flørte)

Noen av mulighetene forsvinner om man ikke har en gjeng å være med (drikking i park/strand f.eks).
Småcreepy å luske rundt alene på jakt.
Sist endret av krystallkongen; 21. desember 2021 kl. 00:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Nå mente jeg ikke å gå bort til damer og starte en kald samtale på gata. Det er soleklar mangel på nevnte antenner. Det går dårlig mange, mange ganger før det går bare okay Ikke gjør det.

Det finnes da flere enn nok situasjoner hvor man kan prate med jenter, og da finner man fort ut om de er interesserte i å fortsette en eventuell samtale og om de setter pris på rolig flørting og sjarm eller om de er avvisende. Samtaler starter jo gjerne casual uansett.

Er de interessert nok er det smidig å ordne snapchatten deres eller noe lignende og ta det videre derfra.
Man må bare vite hvordan man skal gjøre det på en skikkelig (ikke klein eller klumsete) måte, og det å forføre over Snapchat f.eks (mobil) er en kunst. Snapchat er bra fordi man fort kan holde en veldig engasjerende samtale med bilder + tekst.

Drugs og festing gjør ofte at man havner i settinger med masse damer i godt humør. Dårlig råd, men. Har skjedd mye rart i min periode med MDMA og deretter Kokain. Ikke nødvendigvis drithøy i hatten når jeg ser tilbake på det, men det var i det minste damer haha!

Steder jeg har erfaring med at man komme i samtale med damer for så å la ting utvikle seg over tid når man har utvekslet snap/sosiale medier:
Fest, vors, nach, forskjellige matsteder etter byen, arbeidsplass (OBS! Forsiktig her! Det er også lettere når man er ung og jobber med jevnaldrende som i mitt tilfelle), møte venninner av kompiser eller venninner, tinder/badoo, drikking og/eller bading på strand eller drikking og frisbee og leking i park.
Fantasien setter grenser. Det hjelper å være litt rastløs og finne på mye rart med kompiser

Det handler bare om å oppføre seg, være vennlig og ikke minst leken! Igjen: antenner er alfa omega og jeg er forholdsvis heldig med mine. De funker hvertfall
Damer kan være ganske subtile og vanskelige å lese.
Latter, øyekontakt og fysisk nærkontakt (tar forsiktig på deg, gjerne kort og fort) er som regel grønt lys til å bli litt dristigere. Blir det motatt godt er sjansene gode
Humor og lekne, småertende kommentarer osv. er alltid gull.

Er situasjonen slik at det ikke er mulig å ta det videre akkurat der og da er det bare å ordne en måte å kontakte henne på senere. (Snapchat er din venn! Har ikke ord for hvor bra verktøy det er for å skape interesse og flørte)

Noen av mulighetene forsvinner om man ikke har en gjeng å være med (drikking i park/strand f.eks).
Småcreepy å luske rundt alene på jakt.
Vis hele sitatet...
Ja er akkurat det, ingen av kompisene mine drikker. De er veldig seriøse med treninga, og bruker heller kvelden på gymmet enn ute på byen. Om de ikke trener, så sitter de som regel inne å spiser eller gamer😐
Sitat av mordi123 Vis innlegg
Ja er akkurat det, ingen av kompisene mine drikker. De er veldig seriøse med treninga, og bruker heller kvelden på gymmet enn ute på byen. Om de ikke trener, så sitter de som regel inne å spiser eller gamer😐
Vis hele sitatet...
Få flere venner som da drikker, evt prøv å dra dine eksisterende med på noe. Får det ikke gøyere enn man gjør det selv
Sitat av Jorg Vis innlegg
Få flere venner som da drikker, evt prøv å dra dine eksisterende med på noe. Får det ikke gøyere enn man gjør det selv
Vis hele sitatet...
Ja det er en god ide det, er mest det at jeg ikke helt vet hvor jeg kan få nye venner. Alle kjenner alle her og jeg har et veldig dårlig rykte siden jeg satsa på en idrett som jeg gjorde det veldig bra i, som igjen gjorde at jeg var ute i avisene og kanskje virka jeg litt overlegen. Men dette er årevis siden og mye har skjedd siden da. Så vet liksom helt hvor jeg skal starte.
Sitat av mordi123 Vis innlegg
Ja er akkurat det, ingen av kompisene mine drikker. De er veldig seriøse med treninga, og bruker heller kvelden på gymmet enn ute på byen. Om de ikke trener, så sitter de som regel inne å spiser eller gamer��
Vis hele sitatet...
Ingen av dem som er fan av å samles og finne på noen apestreker?

Noen av dem som har mye venninner man kan ordne vors og bytur med? Kan drikke Munkholm hvis man ikke vil kødde med gains

Eventuelt stranda og parken på sommeren! Bør gå som smør hvis hele gjengen er trente og ser bra ut.

Gaming og damer er sjeldent/aldri kompatibelt. Kom dere ut!

Sitat av mordi123 Vis innlegg
Alle kjenner alle her og jeg har et veldig dårlig rykte siden jeg satsa på en idrett som jeg gjorde det veldig bra i, som igjen gjorde at jeg var ute i avisene og kanskje virka jeg litt overlegen. Men dette er årevis siden og mye har skjedd siden da. Så vet liksom helt hvor jeg skal starte.
Vis hele sitatet...
Hvis tilstandene i hjembyen er så forjævlige får du flytte eller dra til og endre folks inntrykk.
Sist endret av krystallkongen; 21. desember 2021 kl. 00:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Ingen av dem som er fan av å samles og finne på noen apestreker?

Noen av dem som har mye venninner man kan ordne vors og bytur med? Kan drikke Munkholm hvis man ikke vil kødde med gains

Eventuelt stranda og parken på sommeren! Bør gå som smør hvis hele gjengen er trente og ser bra ut.

Gaming og damer er sjeldent/aldri kompatibelt. Kom dere ut!
Vis hele sitatet...

Skal nevnes at de fleste kompisene mine er noen år yngre enn meg, jeg er 20, og de yngste er 16. Så de er jo heller ikke gamle nok til å dra ut på byen. Men kan nevne det for dem.

Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Ingen av dem som er fan av å samles og finne på noen apestreker?

Noen av dem som har mye venninner man kan ordne vors og bytur med? Kan drikke Munkholm hvis man ikke vil kødde med gains

Eventuelt stranda og parken på sommeren! Bør gå som smør hvis hele gjengen er trente og ser bra ut.

Gaming og damer er sjeldent/aldri kompatibelt. Kom dere ut!



Hvis tilstandene i hjembyen er så forjævlige får du flytte eller dra til og endre folks inntrykk.
Vis hele sitatet...
Har planer om å flytte til Trondheim til høsten
Sist endret av mordi123; 21. desember 2021 kl. 00:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av mordi123 Vis innlegg
jeg er 20, og de yngste er 16
Vis hele sitatet...
Det var da jeg var 19-21 jeg holdt på mest med tingene jeg nevnte over (festing, naschpiel, droger, etc) så sånn sett er det ingenting som stopper deg. Husker jeg solgte diverse som også gjorde at jeg endte opp i situasjoner med blant annet damer som festet mye. Da blir man gjerne invitert med, lol.

Sier ikke at dette er noe du bør gjøre, bare mimrer litt.

Men gutta dine på 16.
Sier ikke at du skal droppe dem, men du kan da finne noen jevnaldrende å fokusere på damer med.
Så kan du game med de på 16 når du vil ta det rolig

Vinteren er en kjip årstid sånn sett, så bruk disse månedene på å finne noen likesinnede og så kan dere kose dere sommeren 2022.

Btw - unngå å ytre spesielle/drøye meninger og klaging i kommunikasjon med damer. Skryting er heller ikke kult.
Det er ingenting i veien med å være litt høylydt, bare ikke vær brautende og tøff i trynet. Det er dårlig stemning. Spesielt når man allerede er svær/godt trent som jeg får inntrykk av at du er.

Godt humør, humor, vennlig innstilling, glimt i øyet og gjerne litt gentleman.
Sist endret av krystallkongen; 21. desember 2021 kl. 01:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ville si det var en god ting denne tråden.

Jeg selv har egnt slitet litt med det med å ta kontakt med mottsatte kjønn, for jeg har selv hatt den holdningen om at jeg er på jobb for å jobbe, på matbutikken for å kjøpe mat. Det som skjedde egentlig helt tilfeldig var at nabobutikk dama måtte på do så hu spurte om jeg kunne stå vakt for hun. Jeg hadde da bare sagt hei og hade til hu fra før.. Etter "vaktinga" så snakket vi litt utenfor butikkene våres og bom.

I dag tror jeg at jeg er sammen med hun... vi er der hvor vi henger hver dag, hun basically bor hos meg men vi har ikke tatt "er vi kjærester" praten.

Plutselig skjer det.

Takk OP for at du spurte dette spørsmålet for det er masse masse kontruktive tilbakemeldinger her.