Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1084
Jepp!

Vi gir i dag ut vår første cd!
Hvis noen her ønsker en (ja, jeg regner med litt kommentarer her), send meg en mail på
Vi skal nok finne en løsning.

PS! Vi tar 100,- kroner for hver cd, og 10,- kroner i porto.
Altså 110,- kroner!
nFF Marshall
morten's Avatar
Hva heter sangene? *downe på DC*

Hvor kommer cd'ene til å bli solgt?
dunkApunk's Avatar
Trådstarter
Hehe!

Det blir først og fremst i Kristiansand, Mandal og Lyngdal.
MEN. Er du interessert er det slettes ikke umulig å sende
noob killer
elukS's Avatar
Grattis med ny cd

Skal så klart kjøpe, tar det når jeg kommer hjem fra Oslo.
▼ ... noen uker senere ... ▼
En glimrende cd får man vel si dunk. Si i fra når du får rippet cden og lagt dem opp på ftpen, så kan jeg begynne å høre på den
noob killer
elukS's Avatar
Veldig bra ja, likte spesielt "Little girl" og "Norge!"...

BTW: Velkommen Sigar
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Hm. Jeg husker å ha hørt non demoer eller.no med Main Attraction for en stund tilbake?
Slettes ikke dårlig musikk, men selve lydkvaliteten minnet meg veldig om en Live-cd med Mayhem der det bare var støy og shiz. (Ok, ikke fullt så jævlig)
Det jeg lurer på er om det ikke er samme sak med denne cd'en også for jeg gidder ikke å kjøpe cd'er der man ikke hører en bæsj.
MaLbOlGiA: Det er god lyd på cden. Til å være demo i alle fall.

"Norge" er bra, "Little Girl" er "pyse metal :P"

Og som du ser elukS, har jeg vært registrert en stund, men har ikke hatt bry til å poste noe
noob killer
elukS's Avatar
Ja ja, men "lille pia" er den eneste med sånn nogenlunde bra vokal

No offence Olaf
Olaf synger så fint atte... I alle fall i forhold til meg, og da må det jo bare være bra?
Hehe, takker for (hmmm) bra tilbakemelding!!
Så det er metal det er snakk om, er ikke spes inn i slik musikk... Men dere er sikkert flinke. Se om jeg finner en demo elns...