Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 534
+Du er flink til å rappe
+Du har gode tekster med flott lyrikk
+Du skaper riktige pauser og beaten har potensialet

-Men dessverre er 4 minutter med med samme beat litt kjedelig
-Låta mangler punch og personlighet, det virker som at du har funnet en demobeat i et program og bestemt deg for å skrive tekst til den.

Jeg sier prøv igjen. Lag låten enda mer variert og fyr syng litt mer i refrengene.
Upolitisk korrekt
Olympic's Avatar
Må si meg uenig med reklame. Jeg synes dessverre ikke det er noe i denne sangen som gir inntrykk av at du er god til å rappe. Mange (!) ord blir svelgt unna i det som virker som et desperat forsøk på å holde tritt med beaten. Dette er grunnen til at jeg rett og slett ikke klarer å følge med på teksten.

Jeg er igjen uenig med reklame når det kommer til pausene. Du kan ta mye mer pauser enn dette. 16 bars trenger ikke være fullspekket med tekst, gi lytteren litt luft.

Flowen din er direkte kjedelig, men det kommer med tiden.

Jeg vil anbefale deg å kanskje prøve å skrive kortere linjer, tørre å ta pauser og rappe mye, så blir det vel forbedring her.