Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 7598
Hei, jeg flytter akkurat hjem fra London, flyttelasset er henta og alt er nesten bra.
Nesten!

Flytte selskapet nektet a transportere sprayboksene mine! To kasser med lakk jeg ma gi bort.

Hvor far jeg kjøpt billig Montana, Belton o.l. Er vant til a betale 30-40kr boksen, 70kr pr spray som jeg ser i Norge er latterlig dyrt og relativt uaktuelt.

Er det bare Vestkant ramp som driver med kunst i Norge?

Hvor kjøper folk her sprayen sin?
Sitat av Gimmee Vis innlegg
Hei, jeg flytter akkurat hjem fra London, flyttelasset er henta og alt er nesten bra.
Nesten!

Flytte selskapet nektet a transportere sprayboksene mine! To kasser med lakk jeg ma gi bort.

Hvor far jeg kjøpt billig Montana, Belton o.l. Er vant til a betale 30-40kr boksen, 70kr pr spray som jeg ser i Norge er latterlig dyrt og relativt uaktuelt.

Er det bare Vestkant ramp som driver med kunst i Norge?

Hvor kjøper folk her sprayen sin?
Vis hele sitatet...
http://www.montanacans.net/sprayboks...-mtn-94-400ml/
koster 46,-. Rabatt ved større kjøp.
Sist endret av moret; 22. juni 2012 kl. 10:50.
kunne du ikke sendt det med lastebil eller båt da? kjipt og miste alle cansa sine lissom.
Trådstarter
18 2
Bestilte flytting med bil, nettopp pga dette. Alt var pakka og klart, men dem steila når dem sa alle boksene. Snakka med sjefen og han prøvde seg med toll vesenet og at dem forbød. Vannvittig irriterende. Hadde jeg vist at det var et problem hadde jeg pakka det i noen andre esker og ingen hadde behøvd å vite noe.
Driver og lurer på om jeg får bestilt fra Tyskland og sent dem til Sverige hos noen venner sa tar det meg en par timer å plukke det opp.
46 plus frakt selv med litt rabatt blir det dyrt. Bruker fort noen bokser Er vant til a betale 20- 30 kr inkl frakt.

Hvorfor skal det vare sa dyrt og være litt kreativ?
Sitat av Gimmee Vis innlegg
Bestilte flytting med bil, nettopp pga dette. Alt var pakka og klart, men dem steila når dem sa alle boksene. Snakka med sjefen og han prøvde seg med toll vesenet og at dem forbød. Vannvittig irriterende. Hadde jeg vist at det var et problem hadde jeg pakka det i noen andre esker og ingen hadde behøvd å vite noe.
Driver og lurer på om jeg får bestilt fra Tyskland og sent dem til Sverige hos noen venner sa tar det meg en par timer å plukke det opp.
46 plus frakt selv med litt rabatt blir det dyrt. Bruker fort noen bokser Er vant til a betale 20- 30 kr inkl frakt.

Hvorfor skal det vare sa dyrt og være litt kreativ?
Vis hele sitatet...
Hvis du kjøper får øver 1000 kr. så blir det gratis frakt... Da slepper du frakten og da er det bare boksene får 46 kr.
Trådstarter
18 2
har funnet spray fra tyskland ti 25 kr. Med EU frakt på ca kr250 for opptil 30kg (lavere vekt =lavere pris) blir det mye rimeligere. Ca 27 kr pr boks om man bestiller 24 bokser eller mer. Tungvindt, men billiger, mye billigere.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Gimmee Vis innlegg
har funnet spray fra tyskland ti 25 kr. Med EU frakt på ca kr250 for opptil 30kg (lavere vekt =lavere pris) blir det mye rimeligere. Ca 27 kr pr boks om man bestiller 24 bokser eller mer. Tungvindt, men billiger, mye billigere.
Vis hele sitatet...
har du link??
Om man bestiller for mer enn 350 € får man gratis frakt hos Citykingz.com. En belgisk side som selger spanske Montana i gode pakkedealer. Om man kvalifiserer til gratis frakt vil man ende opp på en pris pr can på ca 28-35 kr.
Trådstarter
18 2
Sitat av slapshot Vis innlegg
har du link??
Vis hele sitatet...
Montana i Tyskland.
http://www.mtn-shop.de/

savet ikke linken jeg så på først og har ikke sjekket om det var denne, men tror det var denne. Så slik ut.
Sist endret av Gimmee; 8. juli 2012 kl. 10:32.
▼ ... over et år senere ... ▼
Upolitisk korrekt
Olympic's Avatar
Sitat av Gimmee Vis innlegg
har funnet spray fra tyskland ti 25 kr. Med EU frakt på ca kr250 for opptil 30kg (lavere vekt =lavere pris) blir det mye rimeligere. Ca 27 kr pr boks om man bestiller 24 bokser eller mer. Tungvindt, men billiger, mye billigere.
Vis hele sitatet...
Husk moms på 25% pluss det forjævlige fortollingsgebyret på rundt 150 kr.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Billigste i norge er base fra montanacans de koster 33 per stk De er gode nok, men mtn 94 er og foretrekke

Tagger du?