Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1005
Jeg har akkurat lagt inn BTExplorer på min SE k600i og lurar på hvordan man bruker dette..
Du kan jo prøve å åpne programmet så du ser hva som er der.
Etter at du har gjort det og sett litt på innstillinger og sånn så post på nytt her.
whatever's Avatar
Trådstarter
8 0
har funnet det ut nå..
Morsomt program. Du burde ikke la bluetooth navnet ditt være ditt ekte navn. På noen telefoner så kommer det "Vil du opprette bluetooth kontakt med "nicketditt". Det skjedde når jeg sendte ei melding til en Samsung. Funker vel bra på alle andre telefoner
Sitat av whatever
har funnet det ut nå..
Vis hele sitatet...
Kan du dele det med oss andre? Jeg får det ikke til å fungere, får bare en masse feilmeldinger..
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sitat av mac 11
hva er programet til?????
Vis hele sitatet...
Bluejacking. Altså, sende meldinger over bluetooth.
Sitat av mac 11
hva er programet til?????
Vis hele sitatet...
1. Slutt å bruk et utall spørsmålstegn.
2. Søk før du spør.
3. Jeg er altfor snill.
4. Programmet*
Til dere som får feilmelding!

Husk å slå på bluetooth på din egen telefon!
-Er ofte det som er problemet bare^^
BTEexplorer er altså de samme som BluetoothMessenger?

BluetoothMessenger
Først og framst: tenk at jeg bruker min post nr. 400 på dette!
BluetoothMessenger: Et messenger system hvor du kan sende og motta meldinger innenfor programmet via bluetooth, ligner noe på MSN og IRC, bare i mye forminsket og forenklet form!

BTExplorer: Gir deg mulighet til å se på "offerets" programer(på eldre telefoner også sette igang programmene!), og det gir deg mulighet til å sende meldinger og smileys uten at "offeret" vet hvem som sendte dette(Husk da for all del å bytt telefonens BT Navn under BT Inst. på telefonen!)

Edit: For de som ikke skjønte det, min 400. post!