Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1066
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Har tannverk så fikk en 20 pk paralgin. Hadde et brett lyrica 150mg. Har nå tatt 16 paralgin (8000mg paracet/480mg kodein). Har også tatt 1350mg lyrica. Røykaca. 2g bønne også. Bruker ikke opiater til vanlig, men har en genfeil som gjør at opioider virker dårligere. Har ikke hatt noe vondt i magen. Men etter å ha lesr littt her på forumet ser jeg nå at 8 gram paracert ikke er helrt bra. Burde jeg dra til legewn,?

Mvhhttps://freak.no/forum/images/smilies/freak/wink.gif
D går helt fint, men ikke ta mer. Les deg opp på cold water extraction så kan du unngå så mye Paracet neste gang
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Min erfaring er at Paracetamol ikke er efektivt mot tannverk. Ibux eller annen betennelsesdempende har bedre virkning.

Det som har fungert veldig bra for meg er en blanding av nelikkspiker og olivenolje. Kan kjøpes i alle matvarebutikker. Knus nelikken og bland med litt olje, og smør på der det verker. Virker ganske fort.