Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2890
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har tatt mdma 5 dager para nå, kommer jeg fortsatt til å føle noe av mdma på den 6 dagen? Tok 200mg+redosering på 100mg i går og da fikk jeg fortsatt effekt. Jeg trodde det var slik at mdma stoppet å fungere hvis man tok det et par dager i strekk?
Nødbrems!
Er du keen på å skade deg eller?
200mg + redosering 100mg er allerede i dusteland.

For å svare på spørsmålet ditt:
" Jeg trodde det var slik at mdma stoppet å fungere hvis man tok det et par dager i strekk?"
- Tydeligvis ikke.
Du kommer til å ødelegge hjernen din, om det ikke allerede er for sent. Stopp med en eneste gang.
Anonym bruker
"Selvforsynt Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De fleste folk anbefaler at man tar pause i *minst* én måned, og sterkt anbefales det 3-6 mnd.

Du doserer drithøyt, i tillegg til å redosere gjentatte dager på rad. Du er trolig allerede på god vei til å ødelegge hjernen din, STOPP NÅ!

Og om ikke dette er nok til å få deg til å tenke deg om, bør du tenke på hvor kjip landing du får når du er tom for både penger og hjerneceller.

Hvilken livssituasjon førte til at du valgte å ta så mye, så mange ganger på rad? Er du helt ny til stoffet?
Det vil behøves mer usunne doser og nedturen vil bli kjipere og kjipere. Følelsen av å være uten lykkefølelse kan ende opp med å sitte i lenge. Risikoen er allerede stor for at du går på en skikkelig smell
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Håper at du troller, hvis ikke stopp opp nå ellers får du bare takke deg selv senere. Dette er et helt sykt spill du spiller med hjernen din, Emma blir aldri det samme igjen for deg, det er ikke for at du får varig toleranse men heller at hjernen er blitt så skada av bruket. Skjønner ikke hvorfor folk absolutt må kjøre på med mdma flere dager i strekk, ta nå heller amf eller meth (eller heroin) de andre dagene hvis du ikke er fornøyd etter en dags rulling. Ingen av stoffene er bra men har værtfall en stangs til og hente seg inn igjen da..
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svarene, jeg skal holde meg unna en god stund framover, ser at jeg har fucka opp totalt og håper konsekvensene ikke blir for store. Dette er ikke en troll.
Søvnparalysen vil gå over etter hvert
Marerittene vil forsvinne etter hvert
Vær sterk
Lær av feilene dine
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Søvn, mat, hvile, fysisk aktivitet - så gir du kroppen best mulig sjanse til å komme seg. Hold deg unna alt av rusmidler og medikamenter som utløser dopamin og serotonin. I lang tid. Du vil kjenne selv når du er klar - klar til å føle deg litt normal igjen, ikke klar til mer emma. Det toget har gått nå for lang lang tid nå, hvis du vil være forsiktig og ansvarlig.
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette er resultatet av en ruspolitikk som setter nulltoleranse i sentrum. Og dauer du så havner du i media som "skrekk-eksempel" på hvor "farlig" MDMA er. SYKT SYKT SYSTEM!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dette er resultatet av en ruspolitikk som setter nulltoleranse i sentrum. Og dauer du så havner du i media som "skrekk-eksempel" på hvor "farlig" MDMA er. SYKT SYKT SYSTEM!
Vis hele sitatet...
Uenig, hvordan er ren og skjær idioti og ignoranse resultat av en nulltoleranse?
Tross nulltoleranse har vi all informasjon en måtte trenge for fornuftig bruk, oppbevaring, recovery mm lett tilgjengelig, men idiotien forblir, tydeligvis til all tid.
Går ikke til personangrep på TS her, "idioten" sees i et arketyp-perspektiv.

Men ja, om noen stryker med blir det kremkake og fyrverkeri for media som vanlig, som da skal male historier ala
"Han var en vanlig gutt, MEN SÅ.. ble han en flue, og en appelsin - en appelsinflue(!) som var redd for å bli skrellet og som skulle stoppe biler på motorveien blabla" mm.
Like gøy hver gang.
(forbehold; assuming gender)

Remember; guns don't kill people, people do.
Man må ærlig talt passe seg; har du en Ecstasy i skuffen kan den plutselig turn'e på deg en natt og drepe deg av fri vilje i mens du sover, uansett hvor fornuftig og opplyst du er.
Farlige saker.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk for svarene, jeg skal holde meg unna en god stund framover, ser at jeg har fucka opp totalt og håper konsekvensene ikke blir for store. Dette er ikke en troll.
Vis hele sitatet...
Anbefaler deg minst tre måneder uten MDMA, helst lenger.

Tenk gjerne over hvorfor du valgte å ta MDMA seks dager på rad og hvorfor rusen var så fristende. Finnes det mer konstruktive alternativer som kan erstatte MDMA i livet ditt?

Informer oss gjerne om hvordan det gikk i etterkant. Det kan være informativt og lærerikt for oss andre på forumet.
Jeg spiste knips nonstop i 11 dager, jeg ble helt ødelagt i hue i lang tid etterpå, jeg klarte ikke føle glede, jeg kunne begynne å grine helt uten grunn, hadde støt i hode som føltes som små "lynnedslag", jeg har heller aldri vært så suicidal som jeg ble da, å alt dette varte i lang tid!
Det ble også psykiatrisk opphold.
Jeg skulle stoppet lenge før, å det bør du gjøre!

Jeg hater moralprekner, men dette var en vond opplevelse jeg ikke unner noen.
Sist endret av KjellFresh; 9. oktober 2022 kl. 22:17.
Jeg kjenner to personer som spiser mdma hver dag. Ingen av de er spesielt gode i hodet.
"Hva er egentlig en kjapp og effektiv måte å fucke opp hjernen min og den balanserte følelsen av velvære og emosjonell stabilitet jeg lever med?"

"Jeg skal ruse meg, tips til å gjøre dette på en minst mulig ansvarlig måte, helst med mest mulig toksisitet for spesielt hjernen min?"

Siste googlesøk før festinga begynte /s

"Er så jævla lei av alle de folka som skreiv om "skadereduksjon", men nå er jeg litt stressa.. FUCK IT, gønner på med Molly, gjerne en uke i strekk og 300mg på dag fem! Jeg er jo ung og udødelig for faen - vi kjører på!"

Siste tanke før aller første droppet ble svelget.
Sist endret av krystallkongen; 11. oktober 2022 kl. 08:33.
Anonym bruker
"Omgitt Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei TS. Hvordan går det med deg?
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Relevant Vis innlegg
Jeg kjenner to personer som spiser mdma hver dag. Ingen av de er spesielt gode i hodet.
Vis hele sitatet...
Hver eneste dag? Hva faen. Hvor lenge har de holdt på sånn?

De må jo være helt friterte. Kan ikke være fnugg av serotonin igjen i de skallene der.
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei TS. Hvordan går det med deg?
Vis hele sitatet...
Hei, TS her. Det går helt greit med meg. Jeg tror jeg har "landet" men har ikke fått noe i det hele tatt av en comedown. Husker første gang jeg tok MDMA for 2 år siden, og da hadde jeg til en helvettes med comedown, men etter å ha tatt det 5 dager para så føler jeg meg ikke rar engang. Hjernen føles ikke fritert ut, jeg er ikke mer deppa en vanlig.

Jeg har tatt jævlig mye mdma de siste 3 månedene og har følt meg rar dagene etter at jeg har tatt det men jeg må ha gjort noe med hjernen min for jeg føler meg ikke rar nå etter at jeg har tatt det. Jeg har ikke tatt det igjen siden jeg posta denne tråden og skal ikke ta MDMA på en jævlig lang stund framover, dere skremte meg godt og det tror jeg at jeg trengte for etter å ha lest litt mer om MDMA på både freak og div. nettforum så er det tydelig at man fucker opp hjernen hvis man holder på som jeg har holdt på. Vet egt. ikke hva mer jeg skal skrive men kan oppdatere dere ved senere anledning.
Anonym bruker
"Rede Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er godt å høre at det har gått bra for deg TS. Og ros for at du tok til fornuften, selv om du ikke nødvendigvis hadde allerede "falt over" enda!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei, TS her. Det går helt greit med meg. Jeg tror jeg har "landet" men har ikke fått noe i det hele tatt av en comedown. Husker første gang jeg tok MDMA for 2 år siden, og da hadde jeg til en helvettes med comedown, men etter å ha tatt det 5 dager para så føler jeg meg ikke rar engang. Hjernen føles ikke fritert ut, jeg er ikke mer deppa en vanlig.

Jeg har tatt jævlig mye mdma de siste 3 månedene og har følt meg rar dagene etter at jeg har tatt det men jeg må ha gjort noe med hjernen min for jeg føler meg ikke rar nå etter at jeg har tatt det. Jeg har ikke tatt det igjen siden jeg posta denne tråden og skal ikke ta MDMA på en jævlig lang stund framover, dere skremte meg godt og det tror jeg at jeg trengte for etter å ha lest litt mer om MDMA på både freak og div. nettforum så er det tydelig at man fucker opp hjernen hvis man holder på som jeg har holdt på. Vet egt. ikke hva mer jeg skal skrive men kan oppdatere dere ved senere anledning.
Vis hele sitatet...
MDMA skal egentlig ikke gi deg comedown om du sover nok, ikke overanstrenger deg og får i deg nok næring og væske. Jeg har tilnærmet bare hatt såkalt afterglow de gangene jeg har tatt.

Det var en studie som gikk over dette med MDMA-comedown og hvordan det ikke er reelt.
Hjernen din blir fritert på en måte som er mye vanskeligere å merke, det er iallefall slik jeg har hørt det fra folk,1 uke er langt fra nok til å se forskjellene mellom før og etter.
Uansett ønsker jeg deg lykke til og hold deg vekke fra stoffet i minst 1 år og aldri overskride gjeldende anbefalinger med doser og pauser
Sitat av Jorg Vis innlegg
MDMA skal egentlig ikke gi deg comedown om du sover nok, ikke overanstrenger deg og får i deg nok næring og væske. Jeg har tilnærmet bare hatt såkalt afterglow de gangene jeg har tatt.

Det var en studie som gikk over dette med MDMA-comedown og hvordan det ikke er reelt.
Hjernen din blir fritert på en måte som er mye vanskeligere å merke, det er iallefall slik jeg har hørt det fra folk,1 uke er langt fra nok til å se forskjellene mellom før og etter.
Uansett ønsker jeg deg lykke til og hold deg vekke fra stoffet i minst 1 år og aldri overskride gjeldende anbefalinger med doser og pauser
Vis hele sitatet...
Jeg leste ikke studien, men trykte meg inn på linken. Uten å være for skråsikker så er jeg rimelig sikker på at en studie med 14 personer ikke beviser noe som helst.

Det som er vanskelig med mdma for min del og mange andre er å ikke ta mer enn anbefalt. Det er greit nok å ikke gjøre det før første dose. Men når mdma kicker inn så virker alt som verdens beste ide. Spesielt det å ta mer mdma.

Problemet med mdma er at det er så sinnsykt deilig.