Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1028
Sitter å lurer litt på hvor mye det hadde kostet med et spesiallaget speil. Størrelsen er på omtrent 3kvm, bare formen som blir slik at det må spesialkuttes. Har søkt litt rundt, men finner ingen pris indikasjoner noen sted. Noen som har erfaring med dette og husker sånn omtrent hva de måtte ut med for å få et spesiallaget speil?
Prisen jeg fikk når jeg vurderte å få skjært herda glass til et casemod prosjekt jeg hadde en gang i tiden var 400kr for ca 30*30cm med avrunda hjørner.
Ring til en lokal glassmester eller besøk de og spør.
Jeg kjøpte 70x100cm fra en glassmester som ble kuttet på mål.
Dette var med skarpe kanter ment for montering i en ramme, avrundede kanter kostet mer.
Jeg tror jeg betalte mellom 600 og 700kr.

Det finnes forresten flere forskjellige kvaliteter på speilglass så best svar får du nok om du sender ut et par eposter med prisforespørsler.
Sist endret av random105675; 13. januar 2021 kl. 20:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.