Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 6155
skitz-skeetz!
hitman667's Avatar
5 1
Hjelp jeg har fått noen Diazepam hvite rundre fra hemofarm A.D på brett. Står 10mg tableta på brettet å diazepam med varseltrekant. Noen her som har vært borti sånne ??.

Hjelp ingen som har vært borti sånne ?? la ut bilde å av de, alle som har informasjon om disse er hjertelig velkommen til å dele den !.
Om det er de jeg tror det er, så funker disse ganske godt!
Blir ganske fucka om du tar rundt 10 stk(vil ikke anbefale å ta så mange om du ikke er vandt med de, så start med 2 å jobb deg oppover), blander du med alkohol så får du en massiv blackout (det gjorde jeg ihvertfall) blir også ganske aggresiv også.
Har du vært borti rivotril ? funker ganske likt som de etter min menig.

Have fun
Sist endret av Amnesia; 20. desember 2012 kl. 16:10.
Når jeg først har litt toleranse (går på diverse benzodiazepiner i perioder) kan jeg spise og spise nærmest uten grenser. Har ikke tall på hvor mange jeg har greid å dytte i meg. Dette gjelder også disse her, Diaz, på 10mg. I går fikk jeg meg en kraftig smell derimot, da jeg tok 10mg med bikkjebein til sammen og en imovane på 7,5 mg. Våknet med klærne på og med pc-en i fotenden av sengen. Skrev et innlegg her på freak men kom visst ikke langt nok til å poste det, he he.

Prøv med to først, du. Vent til du kjenner noe før du hiver i deg alt sammen. Sånt er typisk.
skal nevnes at det er litt forskjell på bikkjebein og vanlig 10mg diaz å da, desverre ikke vært borti dem du prater om. men bilde hadde jo vært flott =P
skitz-skeetz!
hitman667's Avatar
Trådstarter
5 1
Heisann, Nei bilde ble ikke lastet opp :s. Men må bare si jeg har gått på rivotril i 3år og sobril,valium 2år før. men jeg syntes ikke rusen på disse "utenlandske" diazepamene er heelt lik apotek diazene i norge..
Men jeg lurte litt på om det var flere her som har vært borte i disse typene, er vist fra serbia.
Haha ja "Lucy in The Sky"- Been there done that !. De xanorene utrolig sterke !.

Skal ta å se om jeg kan få forminsket bildet av tablettene å brettene ! .. Tusen takk for alle svar.

Å Hjertelig god jul å godt nyttår til alle

Sitat av lookster Vis innlegg
skal nevnes at det er litt forskjell på bikkjebein og vanlig 10mg diaz å da, desverre ikke vært borti dem du prater om. men bilde hadde jo vært flott =P
Vis hele sitatet...


Her er bildet :. tablettene er bare "plain" runde og smelter under tunga på 20 sec.

Her er Bildet . Disse du har vært borti ?

Blææ tok to nobligan og et par trekk etter trening nå just så ble litt mye surr på denne tråden :s. (Helt Ny her inne).

Men hvor mye man må ha varierer jo om du er kvinne eller mann å kroppsvekt så.
Disse florerer det jo av på sørlandet. liker disse. føler det faktisk er 10 mg på disse. har gått selv på stesolid i 2 år. man har jo også de som er svart skrift bakpå som ikke er like gode.
▼ ... flere år senere ... ▼
Bumbar denna, då den tar upp samma som jag