Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 3739
Hei freaks, trenger litt input fra noen andre en mitt eget hode på dette problemet. Har for tiden besøk av min utenlandske kjæreste, og jeg har kommet frem til at dette forholdet ikke kommer til å fungere.
Jeg må få slått opp med henne, men jeg er usikker på hva som er den beste måten å gjøre det på. Skal jeg gjøre det nå mens hun er her, noe som kan være ukomfortabelt for henne med tanke på at hun er ganske avhengig av meg her.
Eller skal jeg vente til hun har reist hjem igjen, det kan også være dårlig gjort at jeg ikke sa hva jeg mente når hun var her face to face.
Hovedmålet er at det blir minst mulig kjipt for henne.

Noen gode forslag? Noen som har hatt liknende problemstilling? Noen som tørr å spørre sin utenlandske kjæreste hva som er best?
Bare å få det gjort. Kan vanskelig se for meg at det er noe som blir bedre av å holde henne her mot din vilje. Du risikerer at hun skjønner at du har utsatt det. Drittsekk blir du sikkert uansett.
Kjøp en reuturbillett og følg henne på flytoget.
For henne blir det kjipt uansett hvordan du gjør det. For din egen del er det tryggest å gjøre det etter at hun har reist. Da slipper du evnt hevn og problemer mens hun bor hos deg. Det var iallefall sånn jeg gjorde det en gang.

Ps. Ikke nøy deg med flytoget, bli med til flyplassen til hun er gjennom sikkerhetskontrollen. Jeg går ut fra at du har garantert for henne? Da vil du være sikker på at hun faktisk har reist ut.
Mange faktorer som spiller inn her. Hvor lenge har dere vært sammen? Hvordan er hun som person, er hun typ dramaqueen/hevngjerrig/kranglete, eller omsorgsfull og forståelsesfull? Hva er grunnen til at du gjør det slutt, osv..
Men hvis det er en normalt sosialt oppegående person ville jeg nok bare tatt praten og sagt det som det er, men at hun kan være hos deg til hun skal dra, og at det ikke er noen bad vibes osv fra din side, bare at det dessverre ikke var den store kjærligheten man håpa på.
Er lov til å være venner likevel liksom. Men det kommer an på personen. Noen er det ikke mulig å være venn med etter man gjør det slutt, og andre går det helt fint.
Vær så snill og ikke hør på han over og vær litt menneskelig. Og late som alt er fint nå og slå opp med henne når hun har dratt hjem er en veldig jævlig ting å gjøre.
Sitat av bigBoss_Dope Vis innlegg
Vær så snill og ikke hør på han over og vær litt menneskelig. Og late som alt er fint nå og slå opp med henne når hun har dratt hjem er en veldig jævlig ting å gjøre.
Vis hele sitatet...
Enig der ass men helt ærlig, noen folk må man se an. Men med de normale mennesker ville jeg tatt praten med en gang. Men han over der må jo være rimelig spesiell uansett som har tinder vurderinger
Sist endret av krystalljenta; 11. juli 2022 kl. 21:17.
BRAND ∞ STRONG
summa summarum
skal du levere tilbake importerte damer på grunn av mangelfull eller dårlig knulling bør det gjøres med stil og medfølelse.
Sist endret av vindaloo; 11. juli 2022 kl. 21:24.
Tenker det beste er å slå opp mens hun er der med deg. Kan være ubehagelig for henne å være "stuck" med deg etter bruddet men ser for meg at det er mer ubehagelig å sitte i hjemlandet sitt og ikke kunne snakke med deg ansikt til ansikt om det. I utgangspunktet vil det være kjipt for henne uansett hvordan du gjør det, brudd er jo vondt, men det mest "riktige" å gjøre er nok å si det ansikt til ansikt.

Sitat av vindaloo Vis innlegg
summa summarum
skal du levere tilbake importerte damer på grunn av mangelfull eller dårlig knulling bør gjøres med stil og medfølelse.
Vis hele sitatet...
Profilbildet ditt passer godt her, du er spicy ass.
Sist endret av Medusa; 11. juli 2022 kl. 21:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Bergnisse's Avatar
Trådstarter
5 2
Heller klart i mot å ta det før hun reiser hjem, det er mer realt, må bare ikke drøye det til vi er på flyplassen. Jeg er ikke spesielt redd for noen hevneaksjon, vanlig, rolig og snill jente. Vi kommer godt overens, men etter å ha bodd litt sammen ble ganske tydelig for mine øyne at vi ikke var en god match.
Hva slags import er det? Hvis det er en av de ukrainske "krigsgodsene", tror jeg hun kommer til å gi deg ganske noia hvis du forteller henne før enn etter.
Sitat av Bergnisse Vis innlegg
Heller klart i mot å ta det før hun reiser hjem, det er mer realt, må bare ikke drøye det til vi er på flyplassen. Jeg er ikke spesielt redd for noen hevneaksjon, vanlig, rolig og snill jente. Vi kommer godt overens, men etter å ha bodd litt sammen ble ganske tydelig for mine øyne at vi ikke var en god match.
Vis hele sitatet...
Så bra det går nok fint. Lykke til!
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Utenlandsk*
Vis hele sitatet...
Du skjønte åpenbart hva som var topic her, hvorfor gidder du å bry deg om at det mangler en "d"?
Ta det først som sist, gjerne med en gang. Det blir vondt og vanskelig, men gjort på en ordentlig måte.

Hos meg et dette en type samtale man tar face to face. Noe annet er feigt og umodent så lenge man har anledning.
Problemet med å si fra før hun er ute av Norge er at hun kan finne på å stikke og bli boende hos en kusine og jobber med massasje til hun ev. finner noen andre å gifte seg med...

Ville ventet til hun er tilbake i Kina...
Sitat av Montezuma Vis innlegg
Problemet med å si fra før hun er ute av Norge er at hun kan finne på å stikke og bli boende hos en kusine og jobber med massasje til hun ev. finner noen andre å gifte seg med...

Ville ventet til hun er tilbake i Kina...
Vis hele sitatet...
Det er akkurat det som var min bekymring også. Og jeg visste at (ex)-dama mi var utspekulert, og hadde venner fra før i Norge, så jeg byttet lås i døra samme dagen hun reiste tilbake til Kenya.

Men du må ta din egen avgjørelse, du kjenner henne best.
Hvis du har stilt opp som garantist for turistvisum hadde jeg ventet til hun var hjemme
Snakk med hun ansikt til ansikt såklart og vær grei.