Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1201
Anonym bruker
"Stinn Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har en urinprøve som er sånn dypegreie som muttern skal ta p meg om sirka 20 dager, har så og si røyka vær dag Fra 10-30 juni og vær helg fra april-juni. Vil jeh bli positiv?

187 høy
Trener
Høy metabolisme

Kan også få piss av en kompis om der er null sjangse for at jeh blir negativt med mitt eget
Har du prøvd søkefunksjonen her ? Du et ikke den første (eller siste) til å ha slike spørsmål.


Ikke regn med at du får negativt utslag på prøven
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har en urinprøve som er sånn dypegreie som muttern skal ta p meg om sirka 20 dager, har så og si røyka vær dag Fra 10-30 juni og vær helg fra april-juni. Vil jeh bli positiv?

187 høy
Trener
Høy metabolisme

Kan også få piss av en kompis om der er null sjangse for at jeh blir negativt med mitt eget
Vis hele sitatet...
Hvis du holder deg clean frem til du skal ha prøve så kommer du garantert til å vise negativt.
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av kenny_1995 Vis innlegg
Hvis du holder deg clean frem til du skal ha prøve så kommer du garantert til å vise negativt.
Vis hele sitatet...
Ikke nødvendigvis, da jeg brukte hjemmetestere etter et noe mindre forbruk enn ts beskriver satt det i over 1mnd.
Anonym bruker
"Stinn Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Jerna Vis innlegg
Har du prøvd søkefunksjonen her ? Du et ikke den første (eller siste) til å ha slike spørsmål.


Ikke regn med at du får negativt utslag på prøven
Vis hele sitatet...
Selføglelig har jeg det???

Snakker jo om litt egen situasjon da….
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det kommer samme spørmål hele tiden om man pisser rent her inne, ingen her er leger eller kan si noen ting. Nå må dere klare å la være å ruse dere, bedre du pisser positivt så du får en lærepenge, og får skikk på livet ditt
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg ville ha brukt kompisen din sitt piss elle syntetisk piss.
Bruk kompisen sitt piss og røyk i vei med god samvittighet! Å be noen urinere for å bevise edrulighet er teit. spesielt når det er snakk om cannabis som snart er lovlig overalt i verden.
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av tipot Vis innlegg
Bruk kompisen sitt piss og røyk i vei med god samvittighet! Å be noen urinere for å bevise edrulighet er teit. spesielt når det er snakk om cannabis som snart er lovlig overalt i verden.
Vis hele sitatet...
Enig huska når jeg var ung å mamma trudde jeg had røyket hasj, så sa jeg bare «Ja bare ta urinprøve på meg, jeg har aldri røyka hasj» ble aldri noe urinprøve
Anonym bruker
"Stinn Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det kommer samme spørmål hele tiden om man pisser rent her inne, ingen her er leger eller kan si noen ting. Nå må dere klare å la være å ruse dere, bedre du pisser positivt så du får en lærepenge, og får skikk på livet ditt
Vis hele sitatet...
er 17 med to jobber, trener og sosial. Så skikk på livet har jeg. Sikkert du som blir sengeliggende i en uke av en joint.
Kjøp deg egne hjemmetester og sjekk selv et par dager i forkant. https://www.testhelsen.no/
Kjøp 2 tester med samme cutoff verdi.

Du finner cutoff verdien på embalasjen. Hun har mest sannsynlig kjøpt med 50 i cutoff.

Jo lavere cutoff verdi jo lengre bak vil den spore. Så om hun har en med cutoff på 250 vil den spore mye kortere enn en på 20.

Om cutoff-verdien er på 20 så vil du mest sannsynlig pisse positivt uansett.
Er den på 50 så har du en reel sjanse for å pisse rent.
Anonym bruker
"Stinn Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Jerna Vis innlegg
Har du prøvd søkefunksjonen her ? Du et ikke den første (eller siste) til å ha slike spørsmål.


Ikke regn med at du får negativt utslag på prøven
Vis hele sitatet...
Plager det deg 😂😂
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Plager det deg 😂😂
Vis hele sitatet...
Det plager mange her inne for forumet florerer av slike tråder
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det kommer samme spørmål hele tiden om man pisser rent her inne, ingen her er leger eller kan si noen ting. Nå må dere klare å la være å ruse dere, bedre du pisser positivt så du får en lærepenge, og får skikk på livet ditt
Vis hele sitatet...
Ikke vær så trangsynt.


Den store brorpart som røyker cannabis rekreasjonellt har både orden på livet og veldig gode skussmål for videre i livet. Jeg personlig har heller gått over til Cannabis da jeg har funnet ut at alkohol og meg er en dårlig løsning og glad-vold på fylla er en ting som har gjentatt seg gang på gang. Jeg har personlig venner med langt over millionen i årsinntekt som røyker, og gjerne velger det fremfor å dra igang en fest med alkohol der du er dårlig i flere dager derpå.


I mine øyne er alkohol mer narkotika enn cannabis og heldigvis er det flere som innser at cannabis mest sannsynlig er en mindre samfunnsøkonomisk kostnad enn det alkohol er. Det er synd att det enda finnes trangsynte tosker som deg som tror at et liv går i grus på grunn av at man ikke følger det A4 rusregime som finnes i dette landet nå. Mitt liv kan gå i grus pga alkohol. Husk når dagen kommer der vi blir å stemme for det her at valgmuligheter for voksne folk er sunt, og jeg tok mitt standpunkt fordi det er enklere for meg og folk rundt at jeg avstår fra A4 helgefyll, og jeg vet at jeg ikke er alene i den båten.