Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1917
Skøyt speed isted, fikk minimalt med funk på bra speed. Så satt inn nytt smell, akkurat same. Satt meg ned å fikk liten gylden følelse i brystet som kommer å går. Men er så kvalm jeg aldri har vært, noen som har peiling why, ikke spyd noe men føles ut som jeg er rett før jeg spyr å sånn har det vært i en time

Kompis skøyt å, og han fikk bra funk
Sist endret av psychic_sunnny; 4. juni 2022 kl. 00:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
En av tegnene på overdose av amfetamin er kvalme, så du har nok tatt for mye tenker jeg. Legg vekk sprøyta i minst 5-6 timer før du prøver igjen, og neste gang du skal prøve å ta noe så ta mindre doser. Hvis du ikke er innkjørt fra før så er det fort gjort å få for mye de første gangene/dagene.

Jeg burde kanskje legge til at dette er ikke spesielt farlig, men det kan være veldig ubehagelig. Bare unngå å ta mer så skal du se at formen kommer seg sånn at du blir mer tent enn kvalm etter hvert.
Sist endret av tasmus82; 4. juni 2022 kl. 01:01. Grunn: la til mer
Anonym bruker
"Målløs Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av psychic_sunnny Vis innlegg
Skøyt speed isted, fikk minimalt med funk på bra speed. Så satt inn nytt smell, akkurat same. Satt meg ned å fikk liten gylden følelse i brystet som kommer å går. Men er så kvalm jeg aldri har vært, noen som har peiling why, ikke spyd noe men føles ut som jeg er rett før jeg spyr å sånn har det vært i en time

Kompis skøyt å, og han fikk bra funk
Vis hele sitatet...
Er ikke du sånn 15 år?
Sitat av tasmus82 Vis innlegg
En av tegnene på overdose av amfetamin er kvalme, så du har nok tatt for mye tenker jeg. Legg vekk sprøyta i minst 5-6 timer før du prøver igjen, og neste gang du skal prøve å ta noe så ta mindre doser. Hvis du ikke er innkjørt fra før så er det fort gjort å få for mye de første gangene/dagene.

Jeg burde kanskje legge til at dette er ikke spesielt farlig, men det kan være veldig ubehagelig. Bare unngå å ta mer så skal du se at formen kommer seg sånn at du blir mer tent enn kvalm etter hvert.
Vis hele sitatet...
Burde jeg ikke hat meir efori da å, følte det var mye negative å få positive bivirkninger
Sitat av psychic_sunnny Vis innlegg
Burde jeg ikke hat meir efori da å, følte det var mye negative å få positive bivirkninger
Vis hele sitatet...
Det er akkurat det som skjer når du tar for mye.
Sitat av m0lly Vis innlegg
Det er akkurat det som skjer når du tar for mye.
Vis hele sitatet...
Satt nettop smell på 0.1 å kasta opp 30 sek etter, fikk funk hvertfall.
Satt 2 smell igår på samlet 0.6 å kastet opp en halv time etter
Satt smell på 0.1 nettop, kastet opp momentant. Gikk ikke 30 sekunder engang
Noen som har peiling på hva som kan være galt? vil ikke legge speed kariera på hyll helt enda

Kompis satt smell på 0.5 uten problemmer, så er ikke speeden det er feil med
Sist endret av psychic_sunnny; 4. juni 2022 kl. 17:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Målløs Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fordi du skyter speed som er full av dritt. Derfor reagerer kroppen negativt på at du stapper denne dritten rett inn i blodåra dine.
Anonym bruker
"Målløs Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor gammel er du, hvor lenge har du brukt speed og hvor mye bruker du som regel.
Di fleste jeg har vært borti som spyr på Amf er for at di har tatt for mye, selvfølgelig dårlig stoff å urenheter kan fort spille inn her også.
Anonym bruker
"Målløs Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av gudfaren Vis innlegg
Di fleste jeg har vært borti som spyr på Amf er for at di har tatt for mye, selvfølgelig dårlig stoff å urenheter kan fort spille inn her også.
Vis hele sitatet...
Ja oftest. Men hvis han sier han spyr av .1 så er det rart. Skal sies jeg aldri har skutt noenting før så skal ikke si meg sikker.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fordi du skyter speed som er full av dritt. Derfor reagerer kroppen negativt på at du stapper denne dritten rett inn i blodåra dine.
Vis hele sitatet...
Åltså speeden min er ikke buffa med drit

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvor gammel er du, hvor lenge har du brukt speed og hvor mye bruker du som regel.
Vis hele sitatet...
Har vært av å på nåla i 2 år, men nå som jeg har ubegrenset tilgang så er det jævlig kjipt det ikke vil funke ordklig
har null tolleranse, hadde ikke skutt på en månde

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja oftest. Men hvis han sier han spyr av .1 så er det rart. Skal sies jeg aldri har skutt noenting før så skal ikke si meg sikker.
Vis hele sitatet...
Åltså fungerer helt fint alle andre måter en IV, men blit akkut dårlig av skytte noe som aldri har skjedd før
Sist endret av psychic_sunnny; 4. juni 2022 kl. 19:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Da har du nok fått speed som er noen hakk bedre enn det du er vandt med fra før, har du ikke toleranse og skyter 0.1 med god speed så spyr du ja. Siste året har jeg alltid måtte startet rolig for å hindre ubebag, nettopp fordi det nesten uten unntak har vært heftig fart. Glad jeg slutta med det der, jo bedre speeden er jo mer fucker det hodet og, spesielt folk som har det som vane at det bare er tull og skyte under 0.1..
Sitat av itschaaaboyyy Vis innlegg
Da har du nok fått speed som er noen hakk bedre enn det du er vandt med fra før, har du ikke toleranse og skyter 0.1 med god speed så spyr du ja. Siste året har jeg alltid måtte startet rolig for å hindre ubebag, nettopp fordi det nesten uten unntak har vært heftig fart. Glad jeg slutta med det der, jo bedre speeden er jo mer fucker det hodet og, spesielt folk som har det som vane at det bare er tull og skyte under 0.1..
Vis hele sitatet...
Ja var kanskje ikke lurt prøve matche dosen x 2 til karen som har holdt på i flere år, brukte faen hele natta sengeligende pga jeg spydde vis jeg sto lengre perioder
Sitat av psychic_sunnny Vis innlegg
nå som jeg har ubegrenset tilgang så er det jævlig kjipt det ikke vil funke ordklig
har null tolleranse, hadde ikke skutt på en månde
Vis hele sitatet...
Jeg får effekt av 50mg amfetamin uten toleranse. Hvorfor tror du da du trenger 500mg for å få funk?

Sitat av psychic_sunnny Vis innlegg
Ja var kanskje ikke lurt prøve matche dosen x 2 til karen som har holdt på i flere år, brukte faen hele natta sengeligende pga jeg spydde vis jeg sto lengre perioder
Vis hele sitatet...
Det virker litt som du er over den kneika. Amfetamin er kanskje ikke drømmedopet lengre? :<
Sist endret av Superspurv; 5. juni 2022 kl. 11:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Jeg får effekt av 50mg amfetamin uten toleranse. Hvorfor tror du da du trenger 500mg for å få funk?
<
Vis hele sitatet...
Fikk beskjed det var lurt, tatt drop på større mengder å adrenaline kicke er nice når hjerte går i 250
Anonym bruker
"Målløs Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av psychic_sunnny Vis innlegg
Fikk beskjed det var lurt, tatt drop på større mengder å adrenaline kicke er nice når hjerte går i 250
Vis hele sitatet...
Adrenalin?
Sitat av psychic_sunnny Vis innlegg
Fikk beskjed det var lurt, tatt drop på større mengder å adrenaline kicke er nice når hjerte går i 250
Vis hele sitatet...
Joda, men IV og drop kan ikke helt sammenliknes sånn. På en drop blir det mer "jevnt fordelt" slik at rusen kan føles mer behagelig og da kan man ta større doser.
Anonym bruker
"Målløs Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Alt over 200-300mg fører til samme effekt uavhengig av inntaksmetode nesten. Å ta større mengder enn dette fører bare til neuroskade. Lykke til med hode om du kjører store mengder amfetamin over tid.