Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 4332
Hei, noen som vet om det går fint å blande amfetamin med redbull og drikke det? Pleier å blande ut med saft/juice osv. Men har bare redbull tilgjengelig nå. Er det farlig å blande med redbull siden det er koffein i?
Sist endret av 59115615; 9. mai 2022 kl. 21:50.
Sitat av 59115615 Vis innlegg
Hei, noen som vet om det går fint å blande amfetamin med redbull og drikke det? Pleier å blande ut med saft/juice osv. Men har bare redbull tilgjengelig nå. Er det farlig å blande med redbull siden det er koffein i?
Vis hele sitatet...
Går fint det, pleier å gjøre det i kaffe selv
Anonym bruker
"Varsom Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ok, takk for svar
Ja, det anbefales ikke å blande amfetamin og koffein. Dessuten, utifra et subjektivt standpunkt så vil det ofte gjøre bivirkningene til amfetamin sterkere men ikke gjøre stort for de ønskede effektene.
Jeg ville tatt det rolig, red bull kan være hefftig for hjertet, spesielt sammen med rusmidler som også er heftig for hjertet.
Det er et helvete for tennene, så er ikke så lurt å ha det i drikke så ofte. Bedre å droppe det.
Anonym
Trådstarter
29 4
Har allerede blandet det med redbull. Burde jeg ikke drikke det da? Eller bare drikke litt og litt over noe tid?
Husker jeg justerte med koffein i tillegg justeringene mine med speed for flere år siden da jeg var på kjøret og brukte det mye.
Edit: "justeringer" får det til å høres ut som om jeg skøyt Amfetaminen. Har aldri skutt og vil med 99% sannsynlighet aldri gjøre det.

Drop er tingen.
Har egentlig fått sansen for å innta absolutt alle rusmidler oralt eller sublingualt med tiden. Overlegen inntaktmåte.
Bortsett fra røykings, det fyres såklart.

Gjerne en svær kopp kaffe etter 5-6-7 timer på så får man en ørliten og behagelig vekker

Husk at Amfetamin brukes best med knallhard disiplin og moderasjon. Ellers rævpuler det huet ditt. Og gjerne livet ditt.
Sov, spis (sunt og ofte!), drikk nok vann og tygg tyggis/børst tennene.
Sist endret av krystallkongen; 9. mai 2022 kl. 22:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har du ikke noe å blande det i så fuker redbull fint for smakens skyld, men trenger ikke å blande det ut i en hel boks.

Litt redbul og vann + speed = ok smak så det kan drikkes =)

Men nå som du alerede har blanda, ta det litt forsiktig, ikke alt på en gang.
skal man drikke amfetamin så lønner det seg at løsningen har høy ph, både for tennene og opptak av stoffet.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Ringen365 Vis innlegg
skal man drikke amfetamin så lønner det seg at løsningen har høy ph, både for tennene og opptak av stoffet.
Vis hele sitatet...
For høy PH betyr at en ting er basisk, for lav så blir det en syre.
F.eks Eddikksyre ligger på PH 2.4 og i andre enden har vi Ammoniumhydroksid på PH 10.09.
Så det blir litt feil å si at det er bra å drikke noe som har høy PH, man skal drikke noe som ligger godt i mellom disse to verdiene.
Sist endret av Dodecha; 10. mai 2022 kl. 14:14.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Spise ofte er ikke bra. 1-3 ganger om dagen max er ideelt og helst et vindu på 16 timer i døgnet minst hvor man faster.
Vis hele sitatet...
Når man tar amfetamin så er det desidert viktigst å få i seg stoffene kroppen behøver for å fungere, nødvendige mineralerog salter for å få muskel og nervefunksjon til å gå riktig for å unngå kramper eller det som verre er.

Å sørge for å ikke bli overvektig er ihvertfall ikke på listen over prioriterte bekymringer under en amfetaminbinge.

Sitat av Ringen365 Vis innlegg
skal man drikke amfetamin så lønner det seg at løsningen har høy ph, både for tennene og opptak av stoffet.
Vis hele sitatet...
Har du tilfeldigvis kilder? Isåfall er det genuint interressant. Jeg vet at i høye doser kan askorbinsyre, eller vitamin C, som skilles ut i urinen føre til syrlig urin og at gjennom denne funksjonen vil kroppen skille ut amfetamin raskere fra systemet, simpeltent for å øke PH i urinen. Har ikke lest noe om at man skal drikke basiske løsninger for å øke opptaket. Men vet at magnesium kan føre til tilsvarende motsatt effekt i urinph og forlenge halveringstiden til amfetaminer.
Sist endret av Relevant; 10. mai 2022 kl. 16:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Fuck Mr. Plod!
Gjør som de såkalte zombie folka som drikker broncleer og hell det rett ned i halsen
BRAND ∞ STRONG
Sitat av 59115615 Vis innlegg
Eller bare drikke litt og litt over noe tid?
Vis hele sitatet...
Drikke litt og litt over tid er en fornuftig tilnærming med tanke på å ikke ta for mye,
men for tennenes skyld bør det ned i magen fortest mulig.

Hørte for noen år siden en tannlege si at det verste som har skjedd for tannhelsen til yngre folk er skrukorken.
Det å ta slurker over flere timer og dermed også gå konstant med sukker på tennene kontra å jekke korken på en
glassflaske cola (som utvilsomt også smaker bedre) og bøtte den i tre slurker.
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Husk at Amfetamin brukes best med knallhard disiplin og moderasjon. Ellers rævpuler det huet ditt. Og gjerne livet ditt.
Sov, spis (sunt og ofte!), drikk nok vann og tygg tyggis/børst tennene.
Vis hele sitatet...
Smarteste jeg har hørt på lenge.
laget makka-te en gang, masse sukker, var ikke så ille som man skulle tro
▼ ... over en uke senere ... ▼
Null problem å drikke det med redbull. Jeg ser enkelte her fraråder kombinasjonen av forskjellige grunner, men selv bruker jeg pepper fast samtidig som jeg gjerne også drikker 2-3 bokser monster og kanskje noen kaffe hver dag - og dette har jeg gjort i mange år nå. Det kan gi litt nerver å kombinere amfetamin og koffein, men det er jo litt individuelt hvordan man reagerer.

Og til de som diskuterer pH verdier osv så skal det visst være sånn at jo surere man er i kroppen så raskere brytes amfetaminet ned. Så om du vil ha optimal effekt så anbefales det å ta syrenøytraliserende før man tar amfetamin.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Anonym
Trådstarter
29 4
Sitat av Dodecha Vis innlegg
For høy PH betyr at en ting er basisk, for lav så blir det en syre.
F.eks Eddikksyre ligger på PH 2.4 og i andre enden har vi Ammoniumhydroksid på PH 10.09.
Så det blir litt feil å si at det er bra å drikke noe som har høy PH, man skal drikke noe som ligger godt i mellom disse to verdiene.
Vis hele sitatet...
Hei, dette er sikkert et dumt spm men vet man ikke så tenker eg det er fint å spørre så man lærer. Greit med litt ny (all egt) kunnskap man kan få når det gjelder rusmidler spesielt. :-)
Det jeg lurer på er det med PH verdien i speed. Altså hvordan vet/ser/sjekker man hvilke PH stoffet man har fått har? Og forstår jeg det riktig at om man velger å drikke det så burde speeden ha lav PH?
& hva med de med høy PH, hvordan er best å ta det? Sniffe eller droppe, eller skyte? (Jeg skyter ikke da men)
Og hva bør speeden ligge på i PH for å være best mulig, gi best effekt osv? Hvis det har noe å si, jeg vet ikke..?
Kan ingenting om det PH greiene i stoffet, har ikke tenkt på det & heller ikke hørt noe snakk om det fra dealere, venner eller noen som helst egentlig.
Så hadde blitt glad å det ville vært utrolig greit om du eller noen kunne svare på spm jeg lurer på å forklart litt om det grunnleggende rundt det, som er greit å vite 😊
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av 59115615 Vis innlegg
Hei, dette er sikkert et dumt spm men vet man ikke så tenker eg det er fint å spørre så man lærer. Greit med litt ny (all egt) kunnskap man kan få når det gjelder rusmidler spesielt. :-)
Det jeg lurer på er det med PH verdien i speed. Altså hvordan vet/ser/sjekker man hvilke PH stoffet man har fått har? Og forstår jeg det riktig at om man velger å drikke det så burde speeden ha lav PH?
& hva med de med høy PH, hvordan er best å ta det? Sniffe eller droppe, eller skyte? (Jeg skyter ikke da men)
Og hva bør speeden ligge på i PH for å være best mulig, gi best effekt osv? Hvis det har noe å si, jeg vet ikke..?
Kan ingenting om det PH greiene i stoffet, har ikke tenkt på det & heller ikke hørt noe snakk om det fra dealere, venner eller noen som helst egentlig.
Så hadde blitt glad å det ville vært utrolig greit om du eller noen kunne svare på spm jeg lurer på å forklart litt om det grunnleggende rundt det, som er greit å vite 😊
Vis hele sitatet...
For å si det sånn: når du kjøper deg speed, så er det ingen som tenker på PH verdien i stoffet. Man bruker det, uavhengig av PH. Har selv brukt speed i mange år, aldri brydd meg om det.

Det er nok en grunn til at du aldri har hørt noe om det. Kos deg, du!
Sitat av 59115615 Vis innlegg
Hei, dette er sikkert et dumt spm men vet man ikke så tenker eg det er fint å spørre så man lærer. Greit med litt ny (all egt) kunnskap man kan få når det gjelder rusmidler spesielt. :-)
Det jeg lurer på er det med PH verdien i speed. Altså hvordan vet/ser/sjekker man hvilke PH stoffet man har fått har? Og forstår jeg det riktig at om man velger å drikke det så burde speeden ha lav PH?
& hva med de med høy PH, hvordan er best å ta det? Sniffe eller droppe, eller skyte? (Jeg skyter ikke da men)
Og hva bør speeden ligge på i PH for å være best mulig, gi best effekt osv? Hvis det har noe å si, jeg vet ikke..?
Kan ingenting om det PH greiene i stoffet, har ikke tenkt på det & heller ikke hørt noe snakk om det fra dealere, venner eller noen som helst egentlig.
Så hadde blitt glad å det ville vært utrolig greit om du eller noen kunne svare på spm jeg lurer på å forklart litt om det grunnleggende rundt det, som er greit å vite 😊
Vis hele sitatet...
Heisann. Grunnen til at jeg vet at amfetamin har høy pH er for at jeg har lest meg opp til det - og det er også sånn jeg fant ut dette om syrenøytraliserende. Så all amfetamin vil ha relativt høy pH med mindre den er blandet ut med noe veldig surt ( noe som ville vært en dum ting å gjøre ).
Anonym
Trådstarter
29 4
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
For å si det sånn: når du kjøper deg speed, så er det ingen som tenker på PH verdien i stoffet. Man bruker det, uavhengig av PH. Har selv brukt speed i mange år, aldri brydd meg om det.

Det er nok en grunn til at du aldri har hørt noe om det. Kos deg, du!
Vis hele sitatet...

Ahaa, okai stresser ikke noe mer med det da
Det er nok å ta av hvis du er på jakt etter bekymringer.
  • Er det amfetamin
  • Er det meth
  • Er det en blanding
  • Hvor rent er det
  • Hvem har lagd det
  • Hva har de lagd det av
  • Hva er all den andre søpla i speeden
Anonym
Trådstarter
29 4
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Det er nok å ta av hvis du er på jakt etter bekymringer.[i]
  • Er det amfetamin
  • Er det meth
  • Er det en blanding
  • Hvor rent er det
  • Hvem har lagd det
  • Hva har de lagd det av
  • Hva er all den andre søpla i speeden
Vis hele sitatet...

Bra at jeg ikke er på noe som helst jakt etter bekymringer da Men takk for listen
Vet jo såklart om at det alltid er en risiko ang stoffer å har i bakhodet diverse konsekvenser osv, men å gå å bekymre seg sånn - det blir bare unødvendig stress og angst for min del hvertfall.
Sist endret av 59115615; 9. august 2022 kl. 05:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Amfetamin or Redbull høres ut som en god oppskrift. På hjerteinfarkt :P
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Det er nok å ta av hvis du er på jakt etter bekymringer.
Vis hele sitatet...
Sitat av 59115615 Vis innlegg
Bra at jeg ikke er på noe som helst jakt etter bekymringer da
Vis hele sitatet...
Sitat av 59115615 Vis innlegg
Er det farlig å blande med redbull siden det er koffein i?
Vis hele sitatet...
Sitat av 59115615 Vis innlegg
Har allerede blandet det med redbull. Burde jeg ikke drikke det da?
Eller bare drikke litt og litt over noe tid?
Vis hele sitatet...
Skjønner