Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  45 8271
Sitter veldig i tvil på å bruke 500 kr på Watch Dogs. Er spillet vert 500kr? Hva syntes dere som har spilt det? Har sett litt livestreams osv og syns det ser ganske fett ut.

Ser jeg får kjøpt det på Elkjøp til 300kr. Hva er forskjellen der og på Steam?
Har ikke noe å si hvor du kjøper det fra. Vil bli kjørt fra Ubisofts Uplay uansett..
Nå har jeg kun prøvd PS4-versjonen, men i min mening er det ikke verdt Blu-Ray platen det er brent på..
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Sitat av bashfoo Vis innlegg
Nå har jeg kun prøvd PS4-versjonen, men i min mening er det ikke verdt Blu-Ray platen det er brent på..
Vis hele sitatet...
Kan du utdype hvorfor?
Spør fordi jeg vurderer å kjøpe det til ps4 selv.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitter på Pc-versjonen. Imo et drittspill. Grafikken suger, men spillet er tungt og dra. Kontrollsystemet er dårlig, og personen synes å dekke halve skjermen. Bilkjøringen er det verste jeg har prøvet, historien og karakterene er kjedelige.
Så nei jeg synes det ikke er verdt noen ting Legg til verdens mest ubrukelige tjeneste Uplay, som du er tvunget til å bruke så har du terningkast 2 fra meg.
Trådstarter
Noen som har noe positivt?
Syntes selv jeg fikk litt GTA feeling da jeg så livestreams
Jeg skal ikke uttale meg for mye men jeg har sett på litt reviews og youtube videoer av det og selve gameplay ser ganske kult ut, men grafikken er sykt dårlig standard for PC, ser ut som GTA V jo. Ikke at det er dårlig, men for PC så er det dårlig.
En annen ting er bilkjøringen. Det ser ut som det er forenklet til en 4 åring og ser mye verre ut enn GTA V. Du kan krasje så mye du vil uten at du får en skramme (nesten) og du faller ikke av sykkelen selv etter greie kollisjoner.

Skal teste ut spillet etterpå.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Jeg skal ikke uttale meg for mye men jeg har sett på litt reviews og youtube videoer av det og selve gameplay ser ganske kult ut, men grafikken er sykt dårlig standard for PC, ser ut som GTA V jo. Ikke at det er dårlig, men for PC så er det dårlig.
En annen ting er bilkjøringen. Det ser ut som det er forenklet til en 4 åring og ser mye verre ut enn GTA V. Du kan krasje så mye du vil uten at du får en skramme (nesten) og du faller ikke av sykkelen selv etter greie kollisjoner.

Skal teste ut spillet etterpå.
Vis hele sitatet...
Du mener GTA IV? GTA V er jo ikke på PC enda.
Sitat av Loffenius Vis innlegg
Du mener GTA IV? GTA V er jo ikke på PC enda.
Vis hele sitatet...
Nettopp. GTA V grafikken på PS3 ser bedre ut enn Watch Dogs på PC... Dog jeg har bare sett på video og ikke prøvd selv så jeg skal være litt forsiktig.
Sist endret av Xernox; 28. mai 2014 kl. 17:35.
Nja, jeg synes at grafikken i GTA V på PS er 100 ganger verre enn Watch Dogs, ultra settings. Synes det er dritfett å kjøre fra purken, og bare sette opp sånn "gågate sperrer" som de kræsjer i, eller heve/senke en slik bru som større båter kjører under. Alltid like fett å fucke til trafikklysa, fordi de har alle grønt og alle kjører og det blir massivt kræsj
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Postet dette før. Men bilfysikken er ganske meh, og grafikken du ser er hvordan det ser ut på high/ultra.
Jævlig irriterende at jeg ikke klarer 60fps med et r9 290x.
Grafikk messig så er det veldig gta feeling samme med gameplay, men sitter igjen med følelsen av ett mer underholdende spill en gta v og gta IV for den saks skyld. for min del så var det vert hver kr jeg brukte på det.
Men sitter med følsen av at det er veldig konsoll spill, så kommer selv til og koble xbox kontroller til pcn for og spille videre på spillet
Sitat av sam500 Vis innlegg
Kan du utdype hvorfor?
Spør fordi jeg vurderer å kjøpe det til ps4 selv.
Vis hele sitatet...
Vel, "hackingen" er av typen one button touch. Kun visse områder av spillet er åpen for hacking. Skal du åpne opp et annet område må du gå til en antennemast i det området og komme deg nært nok til å scanne en strekkode med hackemobilen din. La meg gjenta det. For å hacke en mobilmast må du åpne et deksel og skanne en strekkode.

Som om det ikke var gale nok, bilkjøringen føles ut som et bilspill fra 80-tallet, hvor fysikkens lover ikke eksisterer enda. Og enda verre, det tok meg 3 forbanna forsøk bare å få kjøpt våpen og ammo fordi navigasjonsmåten under handelen er helt latterlig (endte opp med å true selgeren istedefor å kjøpe 2 ganger). Grafikken i videosnuttene er bra, helt til noen åpner kjeften, da ser det ut som at noen tok et bilde i mspaint og bare flyttet kjeven 3 cm ned slik at man ser en åpen munn..

Og hvorfor kan man kun hacke folk som faktisk holder smartmobilene sine i hendene? Hvorfor blir mobilene umiddelbart sikre når de ligger i lommene på folk?

Det virker som at utviklerene har prøvd å etterligne GTA (San Andreas, IV og V) uten å noengang ha prøvd GTA.. Virker mer som Splinter Cell hvor man må løse gåter som ikke har den minste tilknytning til virkeligheten..
Sist endret av bashfoo; 28. mai 2014 kl. 18:16.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av ex-adrin Vis innlegg
Grafikk messig så er det veldig gta feeling samme med gameplay, men sitter igjen med følelsen av ett mer underholdende spill en gta v og gta IV for den saks skyld. for min del så var det vert hver kr jeg brukte på det.
Men sitter med følsen av at det er veldig konsoll spill, så kommer selv til og koble xbox kontroller til pcn for og spille videre på spillet
Vis hele sitatet...
Du syne Watch Dogs er mer underholdende en Gta V? Wow folk er forskjellige ja.
Sitat av bashfoo Vis innlegg
Vel, "hackingen" er av typen one button touch. Kun visse områder av spillet er åpen for hacking. Skal du åpne opp et annet område må du gå til en antennemast i det området og komme deg nært nok til å scanne en strekkode med hackemobilen din. La meg gjenta det. For å hacke en mobilmast må du åpne et deksel og skanne en strekkode.

Som om det ikke var gale nok, bilkjøringen føles ut som et bilspill fra 80-tallet, hvor fysikkens lover ikke eksisterer enda. Og enda verre, det tok meg 3 forbanna forsøk bare å få kjøpt våpen og ammo fordi navigasjonsmåten under handelen er helt latterlig (endte opp med å true selgeren istedefor å kjøpe 2 ganger). Grafikken i videosnuttene er bra, helt til noen åpner kjeften, da ser det ut som at noen tok et bilde i mspaint og bare flyttet kjeven 3 cm ned slik at man ser en åpen munn..

Og hvorfor kan man kun hacke folk som faktisk holder smartmobilene sine i hendene? Hvorfor blir mobilene umiddelbart sikre når de ligger i lommene på folk?

Det virker som at utviklerene har prøvd å etterligne GTA (San Andreas, IV og V) uten å noengang ha prøvd GTA.. Virker mer som Splinter Cell hvor man må løse gåter som ikke har den minste tilknytning til virkeligheten..
Vis hele sitatet...
Har vel kanskje noe med at om man kan hacke mobilene i lommene vil man kunne hacke absolutt alle, blir på en måte overkill. Enig at navigeriga i butikken er LATTERLIG, og spesielt når det ikke vises hvordan man equiper andre våpen, helt til jeg fant ut at man måtte bruke piltastene.
Jeg syns det er drit bra. Var litt skeptisk i starten, men etterhvert ble jeg ganske hekta. Alltid vært fan av openworld spill og dette er intet unntak.
At folk klager på grafikken får bare være så, er det noe jeg bryr meg lite om så er det grafikken. Det er helt spillbart om du ikke er skikkelig spill fanatiker.
Sitat av dinosauren Vis innlegg
Jeg syns det er drit bra. Var litt skeptisk i starten, men etterhvert ble jeg ganske hekta. Alltid vært fan av openworld spill og dette er intet unntak.
At folk klager på grafikken får bare være så, er det noe jeg bryr meg lite om så er det grafikken. Det er helt spillbart om du ikke er skikkelig spill fanatiker.
Vis hele sitatet...
Enig med deg! Eneste jeg ikke liker er navigeringa i mobilen/butikken. Ser at det vil funke bra med kontroll
Hvis jeg var deg ville jeg kjøpte det her fra.


https://www.g2a.com/watch-dogs-uplay-cd-key-global.html
Jeg synes absolutt ikke at det er så galt som så mange skal ha det til! Det eneste som jeg syns er negativt er bilkjøringen, men dette går det jo an å vende seg til.
Sist endret av 295638; 28. mai 2014 kl. 19:32.
Selv har jeg spilt Watch dogs siden fredagen og syns det tok litt tid å finne ut av enkelte kontroller og få kontroll på bilkjøringa, men etter en liten dag med prøving og artigheter så syns jeg alt går helt smooth.

Selvfølgelig skulle jeg ønske at enkelte ting var litt bedre. F.eks kollisjoner, fart, svinging osv i kjøring. Her er det snakk om å kjøre i 200 km/t i fronten på en bil og du ser enten at panseret flyr eller at det bare bøyer seg bakover + et par knuste vinduer. Men hacker du et lyskryss der en bil treffer en annen bil i siden i 10 km/t så tar bilen fyr og eksploderer. Så som sagt, enkelte ting kunne vært bedre.


Grafikken skal jeg ikke klage på. På Høy og Ultra så er ikke grafikken dårlig. Selv syns jeg grafikken er akkurat hakket bedre enn GTA V på Høy, men med alt på maks så ser man veldig godt forskjell der. Grafikk er ikke alt. Er du grafikkh**e så er ikke dette grafikken du leter etter akkurat.


Selve storyen i spillet er ikke akkurat den beste. Man finner ut ganske fort hvem som er "bad guy" i spillet og det eneste det handler om er å ta hevn. Ikke noe big deal. Men jeg har aldri vært såå opphengt i Storyen i et open world spill, men heller mer inn i hvilken muligheter man har i spillet i seg selv.


Her har du mulighet til å hacke telefoner, lage gadgets, sette helikoptere ut av spill, åpne veisperringer, ta en togtur, stanse/starte tog for å sperre for politi, åpne bruer, kjøre båt og mye mer. Mange muligheter i spillet og jeg regner med det kommer til å gå med mange nok timer med spillet til å veie opp for de 500 kr man bruker på det.
Hadde tenkt å kjøpe dette men holder meg unna. Den hypen det får pluss kommentarene her minner meg veldig om L.A Noir fra noen år tilbake. Spillanmeldere er kjøpt og betalt når det kommer til store utgivelser.
Sitat av Kjartan27 Vis innlegg
Hadde tenkt å kjøpe dette men holder meg unna. Den hypen det får pluss kommentarene her minner meg veldig om L.A Noir fra noen år tilbake. Spillanmeldere er kjøpt og betalt når det kommer til store utgivelser.
Vis hele sitatet...
Vel, igår kveld var user score 4.4: www.metacritic.com/game/playstation-4/watch-dogs

Med tanke på hva kritikerene ratet spillet så har du nok rett i at hypefaktoren var høy, selv om user score nå er oppe i 6.0..
Trådstarter
Endte med å kjøpe Watch Dogs på G2A grunnet blannede meninger. Skal komme tilbake med hva jeg syntes.
Sitat av dinosauren Vis innlegg
Jeg syns det er drit bra. Var litt skeptisk i starten, men etterhvert ble jeg ganske hekta. Alltid vært fan av openworld spill og dette er intet unntak.
At folk klager på grafikken får bare være så, er det noe jeg bryr meg lite om så er det grafikken. Det er helt spillbart om du ikke er skikkelig spill fanatiker.
Vis hele sitatet...
Er helt enig, jeg spilte GTA 5 på ps3 mens jeg spilte watch dogs på pc, watch dogs har mye bedre graffik, måten at når det regner så bli det mere og mere vann i fortauskanten osv, det er overall det beste spillet hittil hvis du spør meg, og bare fordi bilkjøringen er anderledes betyr det ikke at det suger, skjønner meg ikke på de som klager på dette spillet

Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Selv har jeg spilt Watch dogs siden fredagen og syns det tok litt tid å finne ut av enkelte kontroller og få kontroll på bilkjøringa, men etter en liten dag med prøving og artigheter så syns jeg alt går helt smooth.

Selvfølgelig skulle jeg ønske at enkelte ting var litt bedre. F.eks kollisjoner, fart, svinging osv i kjøring. Her er det snakk om å kjøre i 200 km/t i fronten på en bil og du ser enten at panseret flyr eller at det bare bøyer seg bakover + et par knuste vinduer. Men hacker du et lyskryss der en bil treffer en annen bil i siden i 10 km/t så tar bilen fyr og eksploderer. Så som sagt, enkelte ting kunne vært bedre.


Grafikken skal jeg ikke klage på. På Høy og Ultra så er ikke grafikken dårlig. Selv syns jeg grafikken er akkurat hakket bedre enn GTA V på Høy, men med alt på maks så ser man veldig godt forskjell der. Grafikk er ikke alt. Er du grafikkh**e så er ikke dette grafikken du leter etter akkurat.


Selve storyen i spillet er ikke akkurat den beste. Man finner ut ganske fort hvem som er "bad guy" i spillet og det eneste det handler om er å ta hevn. Ikke noe big deal. Men jeg har aldri vært såå opphengt i Storyen i et open world spill, men heller mer inn i hvilken muligheter man har i spillet i seg selv.


Her har du mulighet til å hacke telefoner, lage gadgets, sette helikoptere ut av spill, åpne veisperringer, ta en togtur, stanse/starte tog for å sperre for politi, åpne bruer, kjøre båt og mye mer. Mange muligheter i spillet og jeg regner med det kommer til å gå med mange nok timer med spillet til å veie opp for de 500 kr man bruker på det.
Vis hele sitatet...
Enig her også, men jeg ble veldig hektet og satt inn i karakterene, ble rett og slett lei meg når enkelte ting skjedde i det
Sist endret av Born2Follow; 2. juni 2014 kl. 10:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det mangen kritiserer det for her irriterte jeg meg over også. Bilkjøringen er forferdelig, på pc med wasd går det ikke an å moderere gasspedalen, akselerasjonen er hurtig, og det er enten full gas eller ingenting. Karakteren man styrer er totalt cringeworthy, fysikken i spillet er ikke den beste som har kommet ut de siste årene (men den kan være hysterisk morsom)

For å være et spill som handler om hacking, så er hacke mekanikken helt sørgelig. Det å utføre en hack gir deg like mye glede som å picke en lock i skyrim. Det tar ikke lange tiden før selve hacke mekanikken bare er et irritasjonsmoment. Syns også det var alt for lite man kunne hacke, for det meste er det trafikklys, security cams og telefoner. Jeg syns dog, at det var ganske gøy å infiltrere offentlige bygg, distrahere vaktene i bygget til å gå et sted hvor ingen andre er, og få mobiltelefonen til vakten til å eksplodere, alt gjordt utenifra.

Det er også noen veldig kule mini-spill i watch dogs som ingen snakker om. Kan beskrives som digital LSD. Karakteren din aktiverer disse på telefonen sin og faller om på gaten, og bevistheten blir transportert til et helt annet sted.. Skal ikke si mer enn det.

Alt i alt, ikke et top notch spill. Men syns også det får ufortjent mye hat. Kanskje fordi det ble hyped så høyt opp, og ikke helt levde opp til forventningene. Det er fortsatt veldig morro og bare gå berserk i byen å drepe alt som beveger på seg. Personlig syns ikke jeg det var verdt den stive prisen, og burde kanskje heller ha torrent downloadet det.
Har nå hatt Watch_Dogs i en uke, og synes det alt i alt er et veldig underholdende spill. Jeg har absolutt kost meg de timene jeg har brukt på spillet. Synes blant annet online-delen er morsom.

Når det er sagt, så er ikke Watch_Dogs mer enn et middelmådig spill. Det når ikke GTA V opp til knærne en gang. Ensforming by, dårlig fysikk, middelmådig bilkjøring, ingen skyting mens man kjører osv. Føler absolutt dette spillet kunne vært så utrolig mye mer, men det har såpass mye mangler at jeg neppe kommer til å fortsette å spille etter å ha fullført historien.
jaja, mesteparten her skjønner at andre har sine egne meninger mens noen er rett og slett "haters" de rakker ned på spillet så sykt mye mer enn nødvendig, jeg knuser flere i diskusjoner på youtube men det er som å diskutere med kristne/en sta murstein. Jeg elsker dette spillet selv, men jeg ser hvordan mange kan mislike det, men værsåsnill, ikke sammenlign det med gta 5 så mye, GTA brukte også mye lengre tid en watch dogs til å bli laget så det er jo selvsagt bedre utviklet, men hvis dere klager på glitcher i watch dogs.... wtf alle de SYKE glitchene som er på gta er nokk en del verre.... å sammenligne watch dogs og GTA 5 blir det samme som å sammenligne GTA 4 med Saints Row 3. Watch Dogs er et litt mere seriøst spill enn gta 5, gta 5 er mere et kødde spill enn watch dogs. synes jeg ihvertfall, bare en mening.

Her er en fyr som har samme meninger som meg: https://www.youtube.com/watch?v=N9doEqE0mWc
Sist endret av Born2Follow; 4. juni 2014 kl. 14:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har selv Watch Dogs på PC og PS4, kjøringen er veldig ekkel, men man blir vant til det, syntes jeg.

Syntes spillet er veldig kult, men det skuffet litt, forventet liksom litt mere, etter all den hypen.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av Born2Follow Vis innlegg
men værsåsnill, ikke sammenlign det med gta 5 så mye, men hvis dere klager på glitcher i watch dogs.... wtf alle de SYKE glitchene som er på gta er nokk en del verre....
Vis hele sitatet...
Ikke noe særlig selvmotsigende det her ?
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Sitat av Born2Follow Vis innlegg
jaja, mesteparten her skjønner at andre har sine egne meninger mens noen er rett og slett "haters" de rakker ned på spillet så sykt mye mer enn nødvendig, jeg knuser flere i diskusjoner på youtube men det er som å diskutere med kristne/en sta murstein. Jeg elsker dette spillet selv, men jeg ser hvordan mange kan mislike det, men værsåsnill, ikke sammenlign det med gta 5 så mye, GTA brukte også mye lengre tid en watch dogs til å bli laget så det er jo selvsagt bedre utviklet, men hvis dere klager på glitcher i watch dogs.... wtf alle de SYKE glitchene som er på gta er nokk en del verre.... å sammenligne watch dogs og GTA 5 blir det samme som å sammenligne GTA 4 med Saints Row 3. Watch Dogs er et litt mere seriøst spill enn gta 5, gta 5 er mere et kødde spill enn watch dogs. synes jeg ihvertfall, bare en mening.

Her er en fyr som har samme meninger som meg: https://www.youtube.com/watch?v=N9doEqE0mWc
Vis hele sitatet...
Hvordan knuser du flere i diskusjoner på youtube?

Hvorfor kan man ikke sammenligne spillene pga. at det er brukt mer tid på å utvikle GTA enn Watch Dogs?

På hvordan måte er Watch Dogs mer seriøst enn GTA?
Sist endret av sam500; 4. juni 2014 kl. 16:32.
Watch Dogs var årets skuffelse for meg.. Hackingen blir bare kjedelig og repetitiv etter 1 times tid, og resten av spillet er som GTA med mindre handling... Samtidig er jeg sinnsykt lei av å bli forfulgt av politiet med helikopter bare fordi jeg stjeler en bil (som man må gjøre hele tiden uansett). Men det er bare min mening...
Du må bare være kjapp nok med å skyte alle vitner når du blir bustet i å gjøre noe kriminelt. Og når du skal stjele biler (som du må gjøre i ny og ne siden du ikke bare kan ringe kompisen for en fresh leiebil mens du er på oppdrag) sørg for å ha "car unlock" (i skill-treet, under driving) slik at du ikke må knuse ruter og sette av bil-alarmer hele tiden.

Jeg liker story-missionene i Watch Dogs som blir ganske utfordrende utover, og hvordan mange av de kan løses på akkurat hvilken måte du vil. Om du vil sitte og glo på hackede kamera i evigheter for å få tak i ting, eller om du bare slenger ut en ctos scan og går postal for å kverke alle fiender i nærheten.

Ellers enig i at spillet er som GTA bare med mindre handling. Side-missions blir fort kjedelig, hackingen er overhypet og bilkjøringen er forferdelig. Og mest av alt, fuck Tyrone ("bedbug") I act 2, helvetes irriterende dritt-gangster

Alt i alt, karakter 4/6
Sist endret av liasis; 4. juni 2014 kl. 17:01.
Sitat av Stormen Vis innlegg
Watch Dogs var årets skuffelse for meg.. Hackingen blir bare kjedelig og repetitiv etter 1 times tid, og resten av spillet er som GTA med mindre handling... Samtidig er jeg sinnsykt lei av å bli forfulgt av politiet med helikopter bare fordi jeg stjeler en bil (som man må gjøre hele tiden uansett). Men det er bare min mening...
Vis hele sitatet...
Karakter: 3/6
Noen som kan nevne noen spill som kjøringen i Watch Dogs ligner på? Sånn som jeg har sett liggner den på Saits Row 2 kjøringen. Er egentlig det som holder meg igjen til og kjøpe Watch Dogs.
Sitat av Doktor Hodebry Vis innlegg
Noen som kan nevne noen spill som kjøringen i Watch Dogs ligner på? Sånn som jeg har sett liggner den på Saits Row 2 kjøringen. Er egentlig det som holder meg igjen til og kjøpe Watch Dogs.
Vis hele sitatet...
Hvis du har sett videoer av kjøringen og synes det ser dårlig ut kan jeg love deg at det er enda verre nå du kjører selv. Om kjøringen er en big deal for deg (det er det for meg, siden det er en stor del av spillet) så anbefaler jeg å ikke kjøpe det. Jeg sluttet å spille det på grunn av bilkjøringen. Litt også på den kjedelige hackingen, men mest bilkjøring og fysikk.
Sist endret av Xernox; 4. juni 2014 kl. 17:57.
Sitat av JonathanHagstrm Vis innlegg
Du kan kjøpe det på G2A for 16 kr..
https://www.g2a.com/watch-dogs-bonus...ey-global.html
Vis hele sitatet...
Det er bare en DLC pakke
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
bilkjøringa er dårlig
fysikken er dårlig
storyen er kjedelig
musikken er slitsom
hackingen er kjip
skytingen er ok

Hvorfor skal man spille Watch Dogs? hype
Alt blir gjort bedre i andre spill. Det føles som et halvferdig reskin av assassins creed.
Sist endret av Bothrops; 4. juni 2014 kl. 18:45.
Skyting ok? Synes skytinga er MYE bedre enn i alle slike open-world spill mener nå jeg. Musikken synes jeg iallefall er ganske fet også!
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Spillet ser greit nok ut. Har dessverre store problemer med å akseptere at stemmene til spillkarakterene er borte, har kun SFX lyd. Etter mye eksperimentering på options og søk på nettet gir jeg opp. For en latterlig bug!
Lastet ned watch dogs For noen dager siden og har nå blitt ferdig med hovedhistorien i spillet. Syntes spillet var underholdene og var verd timene jeg brukte for å komme meg gjennom det. Når jeg får lønn så går jeg til innkjøp av spillet for å kunne spille multiplayer og får de nyeste oppdateringene

Pluss (+)
Masse sports/ muscle cars
Mange gøye våpen og du kan skyte i slowmotion om du unlocker det
Gøye minigames (Digital Trips)
Masse sidemissions
Skillpoints du kan bruke for å velge hva du vil oppgradere
Masse gøyt og hacke

Minus (-)
Dårlig bilkjøring (Går ikke ann å regulere gassen og bilen blir så vidt skaded i en front mot front i 150kmt)
Du kan ikke hoppe der du vill eller klarte opp på forskjellige steder, utenom steder der det er opplagt at du skal.
Du kan ikke skyte ut ifra bilen.
Du kan ikke fly hellicopter eller fly.
Grafikken var grei men ikke på top.

Kan ikke vurdere multiplayer enda men den ser greit ut ifra det jeg har sett på youtube

Spillte spillet på PC
Sist endret av Sandybridge; 4. juni 2014 kl. 21:06.
Spillte.. forums.ubi.com
Har greid å bli truffet av infinite loading screen bug'en.
Den ble rapportert på releasedagen, men de har ennå ikke greid å komme med en fiks, jeg fikk heldigis spille to dager før det stoppet for min del.
I skrivende øyeblikk 2057 svar og 168927 visninger i den tråden, mange irriterte spillere der ute.

Spiller på Xbox One, og syntes ikke det er så mye å si på hverken grafikk (jeg er ikke så kresen vel og merke) eller kontroller.
Får litt av GTA-feel'en, og syntes at spillet stort sett var kjekt å spille, men har lagt merke som det blir sagt, at det fort blir litt repititivt.
Storyen frem til det stoppet virket også fengende, irritert over å ikke få spille videre..
Har akkurat kjøpt meg Watch Dogs til Xbox. Er det noen spesiell årsak til at det tar sinnssykt lang tid å loade når man dør? Håper det kommer en patch som kan rette opp det greine der. På pc tar det typ 5 sek
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som har testet modden som åpner for bruk av shadingen/refleksjonene fra E3 traileren?

http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=390114
Sitat av Fekillix Vis innlegg
Noen som har testet modden som åpner for bruk av shadingen/refleksjonene fra E3 traileren?

http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=390114
Vis hele sitatet...
Ja jeg har prøvd den. Den er foreløpig ubrukelig til det kommer en ny update av den. DOF'en er heeelt fucked. Ser ikke mange meterene nedover gaten. Legger ved et par screens for å forklare.

http://bildr.no/thumb/RWpFazY2.jpeg
http://bildr.no/thumb/WmJsNGZh.jpeg

Når det kommer update av MOD'en håper jeg dette vil bli fikset.
Sist endret av WayGone; 16. juni 2014 kl. 21:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.