Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 5724
Var på danskebåten for noen dager siden og støttet på noen problemer fra båtens arbeidere.

Det som er greia er at jeg og kompis tok med oss 10 gram weed på båten, også ble vi busta av de som jobba der, men dem kunne ikke bevise noe så vi fikk kun bot for røyking på lugar. Litt senere sitter kameraten min på lugaren og ruller en, plutselig låser en random vakt seg innpå rommet og tar 5 gram å bare går videre.(rapporterte ikke til noen). Litt senere møter jeg på denne vakten og snakker til han, han blir sur og kaster meg på cella resten av natta.

Har han i det hele tatt lov til og låse seg inn på hvilken som helst lugar? Og kaste meg på glattcella for å ha snakka til han ang weedn?
Høres ut som han tok det til eget bruk... gå og si det til de andre som jobber der, så mister han kanskje jobben sin ^^

Eller du kan prise deg heldig for at du ikke ble anmeldt ...
Rektor
Trådstarter
Sitat av Taurean Vis innlegg
Høres ut som han tok det til eget bruk... gå og si det til de andre som jobber der, så mister han kanskje jobben sin ^^

Eller du kan prise deg heldig for at du ikke ble anmeldt ...
Vis hele sitatet...
Hehe, ja, han gjorde nok det.

Hadde flaks da ja, men på hjemturen var det andre boller.
haha hadde pent lat dette ligge å ikke snakke for mye om det du var heldig her at han ikke tok allt å rapoterte

men til spørsmålet ditt ja med mistanke om slik har han lov å låse seg inn såvidt jeg vet har vaktene på båten litt mere autoritet en dem på land siden dem ikke bare kan kontakte politiet å få asistanse på noen minutter

hva skjedde på hjemturen a?
Sist endret av dildo-jonny; 26. februar 2012 kl. 20:33.
Vektere på båt har politimydighet ( vel og merke bare på båten )
Rektor
Trådstarter
Sitat av dildo-jonny Vis innlegg
haha hadde pent lat dette ligge å ikke snakke for mye om det du var heldig her at han ikke tok allt å rapoterte

men til spørsmålet ditt ja med mistanke om slik har han lov å låse seg inn såvidt jeg vet har vaktene på båten litt mere autoritet en dem på land siden dem ikke bare kan kontakte politiet å få asistanse på noen minutter

hva skjedde på hjemturen a?
Vis hele sitatet...
Glemte og nevne at "tjuven" låste seg inn på rommet etter at kollegaene hans hadde vært der og tatt en prat med oss. Sak henlagt sa dem, plutselig dukker kollegaen opp og tar weeden og putter meg i arresten...
Sitat av Progyt Vis innlegg
Glemte og nevne at "tjuven" låste seg inn på rommet etter at kollegaene hans hadde vært der og tatt en prat med oss. Sak henlagt sa dem, plutselig dukker kollegaen opp og tar weeden og putter meg i arresten...
Vis hele sitatet...
aner ikke helt hvordan sitvasjonen foregikk å hvilke beskjeder og info vekteren har fått men tror jeg bare hadde putta dette i glemme boka unaset, en dårlig ide å ta med seg 10g på båten
Rektor
Trådstarter
Sitat av dildo-jonny Vis innlegg
aner ikke helt hvordan sitvasjonen foregikk å hvilke beskjeder og info vekteren har fått men tror jeg bare hadde putta dette i glemme boka unaset, en dårlig ide å ta med seg 10g på båten
Vis hele sitatet...
Skal notere ned saken i glemmeboka senere, takk. Vil da ikke si at det er en dårlig ide, fullt klar over konsekvenser av denslags.

Takker for svar folkens!
Når de er på sjøen har de kapteinens myndighet fikk vi vite under opplæringen vår hos securitas og dette gir deg vesentlig mere makt på en båt en andre privatpersoner.
Dog stjele dopet ditt har han vel ikke lov til men....
Sitat av mp34567 Vis innlegg
Når de er på sjøen har de kapteinens myndighet fikk vi vite under opplæringen vår hos securitas og dette gir deg vesentlig mere makt på en båt en andre privatpersoner.
Dog stjele dopet ditt har han vel ikke lov til men....
Vis hele sitatet...
sant nok men hva skal du gjøre da sende inn en annmeldelse?

hei jeg vill gjerne melde 5 gram pot stjålet? hehe ser for meg utrykket på h*n du skulle levere inn den annmelldelsen til
vektere på danskebåten er idioter, jeg manglet 3000 fra lommeboka etter en natt på glattcella!

var heller ingen spes grunn til at jeg havnet der, fattige vekterne så vel at jeg hadde penger
Rektor
Trådstarter
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
vektere på danskebåten er idioter, jeg manglet 3000 fra lommeboka etter en natt på glattcella!

var heller ingen spes grunn til at jeg havnet der, fattige vekterne så vel at jeg hadde penger
Vis hele sitatet...
Word! Jeg blei 2000 kr fattigere. Veit ikke om det var jeg som brukte dem, eller om vakten tok dem. Lå igjen 1 hundre lapp i lommeboka når jeg slapp ut..

Gjorde heller ikke noe spesielt, snakket bare med vakten.
Sist endret av Tombstonez; 27. februar 2012 kl. 19:39.
Sitat av Progyt Vis innlegg
Word! Jeg blei 2000 kr fattigere. Veit ikke om det var jeg som brukte dem, eller om vakten tok dem. Lå igjen 1 hundre lapp i lommeboka når jeg slapp ut..

Gjorde heller ikke noe spesielt, snakket bare med vakten.
Vis hele sitatet...
Var det her på stena-line?Vekterne der er helt skrudde i hodet,har truet meg med juling på cella og kastet meg på glattcella uten vann eller tilsyn i 15timer.
Høres ut som en jobb for VGs kritiske journalistikk!
Rektor
Trådstarter
Sitat av High-on-life Vis innlegg
Var det her på stena-line?Vekterne der er helt skrudde i hodet,har truet meg med juling på cella og kastet meg på glattcella uten vann eller tilsyn i 15timer.
Vis hele sitatet...
Detta var på DFDS. Relativt greie vakter utenom ett par stykk. Jeg blei kasta på cella uten vann, drikke, tepper eller noe som helst.

Frister å anmelde han som tok weeden vår just for the sake of it.
Sitat av Progyt Vis innlegg
Detta var på DFDS. Relativt greie vakter utenom ett par stykk. Jeg blei kasta på cella uten vann, drikke, tepper eller noe som helst.

Frister å anmelde han som tok weeden vår just for the sake of it.
Vis hele sitatet...
Anmeld.Jeg fikk heller ikke teppe,eller noe annet.Blei kastet inn i bokseren og måtte ligge på ett kaldt betongulv,med ett hull i gulvet som dass.Glattcellene på båtene er mye verre enn dem på land.
Om jeg ikke blinkser helt har "vekterne" på båtene utvidet politimyndighet ombord.

Med andre ord: se for deg idiotene som surrer rundt å leker politi på det lokale kjøpesenteret, gi dem reell makt og gjør om det øvrige publikum til drita fulle nordmenn. Selvfølgelig sitter du igjen med noen førsteklasses rævhål.

...Når jeg tenker meg om høres det faktisk ut som en jævla fet jobb.
Rektor
Trådstarter
Sitat av High-on-life Vis innlegg
Anmeld.Jeg fikk heller ikke teppe,eller noe annet.Blei kastet inn i bokseren og måtte ligge på ett kaldt betongulv,med ett hull i gulvet som dass.Glattcellene på båtene er mye verre enn dem på land.
Vis hele sitatet...
Da var glattcella de en villa i forhold til min. Fikk såvidt plass der inne. En sånn liten maddrass(som pleier å være i gymsaler, bare mindre.) men ingen dass.
Sitat av mp34567 Vis innlegg
Når de er på sjøen har de kapteinens myndighet fikk vi vite under opplæringen vår hos securitas og dette gir deg vesentlig mere makt på en båt en andre privatpersoner.
Dog stjele dopet ditt har han vel ikke lov til men....
Vis hele sitatet...
En kaptein har politimyndighet på havet ja, også som prest..
Sliter med å motbevise påstanden din mtp securitas vakter.. (har ikke kilder)
Er selv utdannet som kaptein, men er noen år til jeg blir det. (Fartstid)

Anyway...
Ehm, TS, påstår du at det var en celle på båten?
Sitat av pearL1337 Vis innlegg
Ehm, TS, påstår du at det var en celle på båten?
Vis hele sitatet...
Dette har de fleste store båter for holde styr på rabiate personer kan liksom ikke dumpe dem i havet heller selv om det sikkert frister.....
Rektor
Trådstarter
Sitat av pearL1337 Vis innlegg
Ehm, TS, påstår du at det var en celle på båten?
Vis hele sitatet...
Ja, regner med at det er påbudt på disse båtene.
Correct me if Im wrong.
Jeg håper du anmelder. Si at du vet det var feil av deg å ta det med, og du har nå tatt straffen for det, men si at du syns det var mistenkelig at en vekter kom og tok det uten videre. Hadde han destruert det der og da så hadde det vært greit (skylt det i dass elns), men det virker åpenbart som han tok det til eget bruk.

Skulle vært fint om du visste at de tok penga fra deg, synd du ikke husker det riktig.

Autoritære folk som misbruker makta si er det verste jeg veit. De skulle mista jobben.l
Sitat av pearL1337 Vis innlegg
Ehm, TS, påstår du at det var en celle på båten?
Vis hele sitatet...
Er nok det skal du se, har aldri vært på den selv, men har reist med kompiser som har havna der.
Sitat av High-on-life Vis innlegg
Anmeld.Jeg fikk heller ikke teppe,eller noe annet.Blei kastet inn i bokseren og måtte ligge på ett kaldt betongulv,med ett hull i gulvet som dass.Glattcellene på båtene er mye verre enn dem på land.
Vis hele sitatet...

Jeg fikk beholde klærna på, men det hadde vært like greit uten, da dem faen ikke hadde noen dass der. Larvik-Fredrikshavn. Til slutt hadde jeg nødt til å pisse. Kan jo tenke deg hvordan det gikk i en båt som gynger som faen

Var digg å havne i Danmark med buksa full av piss ,p
Rektor
Trådstarter
Sitat av Taurean Vis innlegg
Jeg håper du anmelder. Si at du vet det var feil av deg å ta det med, og du har nå tatt straffen for det, men si at du syns det var mistenkelig at en vekter kom og tok det uten videre. Hadde han destruert det der og da så hadde det vært greit (skylt det i dass elns), men det virker åpenbart som han tok det til eget bruk.

Skulle vært fint om du visste at de tok penga fra deg, synd du ikke husker det riktig.

Autoritære folk som misbruker makta si er det verste jeg veit. De skulle mista jobben.l
Vis hele sitatet...
Kommer nok ikke til å anmelde pga jeg var overstadig beruset. Har nok ingen sterk sak.

Ang pengene så er jeg rimelig sikker på at han tok dem. Fordi tidligere på kvelden fikk jeg sjenke-nekt i baren. Kunne jo ikke ha brukt pengene noe annet sted.