Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 5733
Halla!
Møtte en bekjent på fylla sist helg, som fortalte meg om et "partydop" han hadde tatt, og kan ikke komme på hva det het, har aldri hør om det før.

Man skulle ta det når man drakk, og han beskrev det som om han "svevde" på en sky, og at han så dobbelt.
Han virka også som om hadde jævli bra selvtilitt, og han hadde veldig lyst til å bli med hjem å ha det morro, for å si det sånn. haha

thanks!!
Sist endret av sexdrugsrock!; 17. februar 2012 kl. 19:55. Grunn: Måtte legge til noe.
Liker at det under begrunnelsen for editering står "måtte legge til noe", når beskrivelene av stoffet fra før av er definisjonen av mangelfullt

Det kan ikke ha vært GHB?
haha, !
Ja kom også på at han kalte det "rivert" eller noe i den duren... kan noen forklare litt hva det er hvis de vet noe!?
Rivotril, ett B-preparat, medisin til bruk ved epilepsi
Sist endret av Eyeamare; 17. februar 2012 kl. 20:08.
høres ut som alkohol..
Rivotril som partydop ?!
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
høres ut som alkohol..
Vis hele sitatet...
Forrige gang jeg sjekket, svever man ikke på skyer når man har drukket. Ei heller kaller man det et partydop.
Sitat av 3RD Vis innlegg
Rivotril som partydop ?!
Vis hele sitatet...
Slik TS beskriver det hele høres det ikke ut som vedkommende
er vant til å spise piller når han drikker.
De fleste B-preps vil nok sikkert virke som rimelig
fete "partydop" ting med litt alkohol innabords.
Blir jo fort småfrekk, chill, tasegselvlitehøytidelig osv
på en slik blanding.
Sitat av 3RD Vis innlegg
Rivotril som partydop ?!
Vis hele sitatet...
Det sier seg vel nesten selv at folk fester på benzoer og alkohol, enten det er "selvpåskyldt eller ikke". Å plutselig få for seg at en fest virker smart på en rus av klonazepam (rivotril) og alkohol er nok ikke så veldig uvanlig.
Sitat av Wolfe707 Vis innlegg
Liker at det under begrunnelsen for editering står "måtte legge til noe", når beskrivelene av stoffet fra før av er definisjonen av mangelfullt

Det kan ikke ha vært GHB?
Vis hele sitatet...
Det er ingen som går rundt og anbefaler folk og ta ghb mens man drikker,så det er nokk ikke det.
Og ja,rivotril er vanlig og bruke på fest sammen med alkohol og blei det kallt "rivert" så er det sikkert det.
Sist endret av JayHova; 17. februar 2012 kl. 20:26.
Kan det stemme at man blir skikkelig høy (bokstavlig talt, haha) på pæra?

Var ikke han som forklarte det som "partydop" altså, var bare noe jeg antydet ettersom det var fest og han drakk alkohol og tok piller samtidlig.. haha!

skål
Kompis av meg prøvde det en gang, bajas i fylla fra før av, ikke helt stabil psykisk heller, endte med at han pissa ned hele badet på festen. Ikke glupeste karen som finnes nei...
Sitat av Odonkor Vis innlegg
Det sier seg vel nesten selv at folk fester på benzoer og alkohol, enten det er "selvpåskyldt eller ikke". Å plutselig få for seg at en fest virker smart på en rus av klonazepam (rivotril) og alkohol er nok ikke så veldig uvanlig.
Vis hele sitatet...
I enkelte kretser sier kanskje dette seg selv, men det kunne aldri falle meg inn å kombinere alkohol og benzoer om jeg er aldri så liberal hva rusmidler angår.
I mine øyne er denne kombinasjonen uansvarlig.

Edit: McVik, eksempelvis pga. slike ting.
Sist endret av Knask; 17. februar 2012 kl. 20:36.
Hva er "farlig" med det da? Hva er konsikvelsene eller hva jeg skal si?
Er helt færsk på piller å sånn shit..
Tap av det meste som heter hemmninger, ting som foreksempel å sette deg bak ratte
på en bil etter x antall alkoholenheter pluss benzo prep for å kjøre fra nord i norge til sør i norge
virker helt logiskt å uproblematisk.
Du tror du har full kontroll på alt,, meeeehn...
Er ikke dette såkalt "Apedop"? Ser isåfall grunnen...
Sist endret av McVik; 17. februar 2012 kl. 20:49.
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Du tror du har full kontroll på alt,, meeeehn...
Vis hele sitatet...
Indeed
Har vært fengslet med en del drapsmenn som har begått drapene i denne type rus uten å huske noe som helst av det etterpå.
Har jeg opplevd at venner og bekjente har gjort de utroligste dumheter som det å stjele biler, knekke armen på seg selv, pisse rundt innendørs, truet hverandre med hagle osv.
Kan nevne verre ting også men det blir for personlig.
Sitat av sexdrugsrock! Vis innlegg
hm, er nok Rivotril som dere snakker om!
haha han hadde ikke mye hemmninger nei.. :')
Vis hele sitatet...
Det som er beskrevet hitills gjelder forøvrig det meste av
B-preparater blandet med alkohol, ikke bare Rivotril,
så det er nevnt

Man blir ikke automatisk voldelig, man mister bare
alle sikringene i boksen
Sist endret av Eyeamare; 17. februar 2012 kl. 21:01.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Det som er beskrevet hitills gjelder forøvrig det meste av
B-preparater blandet med alkohol, ikke bare Rivotril,
så det er nevnt

Man blir ikke automatisk voldelig, man mister bare
alle sikringene i boksen
Vis hele sitatet...
aaah I see.
Takk for svar folkens !
Jeg synes det høres VELDIG ut som GHB ja
Sitat av dopefish90 Vis innlegg
Jeg synes det høres VELDIG ut som GHB ja
Vis hele sitatet...
Hadde du lest gjennom tråden hadde du sett at det sannsynligvis IKKE er GHB.

Kjenner en del som tar benzoer på fylla, men det er da snakk om godt voksne gutter som har vært gjennom litt, eller gutter som drikker moderat, og heller fyller på med andre stoffer.
Sitat av Screwdriver Vis innlegg
Hadde du lest gjennom tråden hadde du sett at det sannsynligvis IKKE er GHB.

Kjenner en del som tar benzoer på fylla, men det er da snakk om godt voksne gutter som har vært gjennom litt, eller gutter som drikker moderat, og heller fyller på med andre stoffer.
Vis hele sitatet...
Har lest hele tråden nå, du må gjerne forklare meg hvorfor det "mest sansynligvis ikke er ghb" for jeg kan ikke se det, ekstra selvtilgitt og følelsen av og sveve ville jeg tenkt var ghb - da jeg holdt på kombinerte jeg ofte ghb og alkohol, det er ikke så uvanlig som man skulle tro bare fordi det er mere risikabelt, ser nå en hel haug med folk som fortsatt står med knekken i knæra og bruker heroin rundt om i byen selvom det er farlig.
Sitat av Knask Vis innlegg
Indeed
Har vært fengslet med en del drapsmenn som har begått drapene i denne type rus uten å huske noe som helst av det etterpå.
Har jeg opplevd at venner og bekjente har gjort de utroligste dumheter som det å stjele biler, knekke armen på seg selv, pisse rundt innendørs, truet hverandre med hagle osv.
Kan nevne verre ting også men det blir for personlig.
Vis hele sitatet...

Kjipt å ødelegge livet sitt når man er så ung.

- Han smilte psykopatisk mens han holdt knivene som om det var lek, forklarer vitnet om en av gjerningsmennene. Han forteller at den andre av de to siktede sto bak og ga instruksjoner om hva som skulle gjøres.

- Jeg ble først stukket en gang i brystet, men fikk reist meg opp. De to smilte og så ut til å være i tydelig pillerus"


http://www.ta.no/nyheter/midt-telema...cle5196643.ece

Han ene hang seg i varetekten.

http://www.ta.no/nyheter/article5566150.ece
Sitat av sexdrugsrock! Vis innlegg
haha, !
Ja kom også på at han kalte det "rivert" eller noe i den duren... kan noen forklare litt hva det er hvis de vet noe!?
Vis hele sitatet...
Sitat av dopefish90 Vis innlegg
Har lest hele tråden nå, du må gjerne forklare meg hvorfor det "mest sansynligvis ikke er ghb" for jeg kan ikke se det, ekstra selvtilgitt og følelsen av og sveve ville jeg tenkt var ghb - da jeg holdt på kombinerte jeg ofte ghb og alkohol, det er ikke så uvanlig som man skulle tro bare fordi det er mere risikabelt, ser nå en hel haug med folk som fortsatt står med knekken i knæra og bruker heroin rundt om i byen selvom det er farlig.
Vis hele sitatet...
Du har jo tydeligvis IKKE lest igjennom tråden, ett stoff han kallte
"rivert" eller noe i den duren.
Hvordan får du til å bli GHB?
Råttent miljø her ute. Her er en annen som også legger skylda på han som tok livet av seg i varetekten.
skremmende at man har kjent de folka!

http://www.ta.no/nyheter/article5547981.ece
Må bare si en ting ang GHB + fylla.. det er noe av det farligeste man kan kombinere så si, veit om 3 stykker som har død av overdose pga denne kombinasjonen. Man må ihvertfall ikke finne på å sovne! stor kjangse for at man ikke våkner igjen da.. Vil fraråde alle dette, uansett hvor fristandes folk kan få det til å høres ut.
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Du har jo tydeligvis IKKE lest igjennom tråden, ett stoff han kallte
"rivert" eller noe i den duren.
Hvordan får du til å bli GHB?
Vis hele sitatet...
Greit, jeg gir meg - så var det vel rivotril da
Jeg kan ikke helt forstå hvordan noen kan kalle det for "partydop", da. Søvninduserende virkninger er ikke det mest praktiske når man skal oppholde seg ute på byen eller på fest. Benzodiazepiner i seg selv kan jo indusere hukommelsestap. I kombinasjon med nok alkohol tror jeg ikke saken blir så mye bedre. Det kan faktisk være potensielt dødelig. Ettersom det har en respirasjonsdempende effekt vil det være en dårlig ide å drikke seg sanseløs eller forsyne seg grådig av opioder.

Når jeg ser "partydrug" tenker jeg med en gang på stoffer som gir økt åpenhet, nærhet til andre, energi og velvære. Stimulanter. Skal forøvrig sies at mange i ravekulturen i blant annet England brukte Ketamin i små doser for en "brisen" følelse.
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Jeg kan ikke helt forstå hvordan noen kan kalle det for "partydop", da. Søvninduserende virkninger er ikke det mest praktiske når man skal oppholde seg ute på byen eller på fest. Benzodiazepiner i seg selv kan jo indusere hukommelsestap. I kombinasjon med nok alkohol tror jeg ikke saken blir så mye bedre. Det kan faktisk være potensielt dødelig. Ettersom det har en respirasjonsdempende effekt vil det være en dårlig ide å drikke seg sanseløs eller forsyne seg grådig av opioder.

Når jeg ser "partydrug" tenker jeg med en gang på stoffer som gir økt åpenhet, nærhet til andre, energi og velvære. Stimulanter. Skal forøvrig sies at mange i ravekulturen i blant annet England brukte Ketamin i små doser for en "brisen" følelse.
Vis hele sitatet...
jo er enig i den med at benzo ikke er va jeg vill kalle "partydrug",
Men fra va jeg har forstått d i d TS skriver virker det som at kompisen hans ikke er noe særlig dreven på annet enn alkohol, kan nok se form meg at det nok kan kalles "partydrug"
når de ikke har vært borti stort annent

Og man trenger strengt tatt bare ta ett par ekstra rivotril, valium, hypperter o.l. benzoer mere enn va som er foreskrevet før sløvhet og tretthet/soveform blir bytte ut med oppegående sylfrekk driter i alt type bivirkninger.
Har du alkohol innabords itilegg så tror jeg nok mange kunne føle seg kongen på haugen da nothing suddenly matters.

Dog ikke anbefalt å mixe Benzo`s og alkohol,
som nevnt tidligere, sikringene i boksen har en lei tenndens til å ryke, alle som en.
total blackout.
Sist endret av Eyeamare; 29. februar 2012 kl. 22:03.