Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2380
Hei, noen som vet om hvor jeg får tak i billig office?

Jeg ser de selge de keysa for 30-100kr på Ebay. Er de til å stole på?
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Ja. Har kjøpt windows der selv f.eks. Regner med det er likkens for office.
Alt kan ordnes gratis på nett om du søker litt.
Vet ikke helt hvordan reglene er mot torrents her inne, så legger ikke ved noe linker, men det burde være nok til at du finner det.
Trådstarter
46 0
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Ja. Har kjøpt windows der selv f.eks. Regner med det er likkens for office.
Vis hele sitatet...
Men man får vel sånn installasjonslink for office? Er jo litt sketchy, brått virus man trykker på.
Hadde heller brukt OpenOffice, har alle de samme funksjonene og man kan lagre filene som word-fil, etc.
En Glad Idiot
lillebiff355's Avatar
24 6
Du kan kjøpe keys/nøkler på internett som f.eks på ebay.
Da får du et sett med tall og numerre som regel Eksempel: HASFH1-1DFHH32-277D7F-123
Da setter du den nøkkelen inn i en vanlig installasjon av office. Så er det da en lisens.
Men vær obs da mange selger liksom-nøkler som du kjøper også fungerer de / de har solgt den allerede.
Da kan du prøve med money back guarantee som ebay har. Men det er my att og fram. Så jeg selv pleier som regel det Flaffersen sier. Men jeg promoterer det ikke for jeg mener at folk fortjener pengene for programmet de lager, Men jeg er ikke så fornøyd med Microsoift, Men det trenger jeg ikke ta her.
Trådstarter
46 0
Sitat av Vargas Vis innlegg
Hadde heller brukt OpenOffice, har alle de samme funksjonene og man kan lagre filene som word-fil, etc.
Vis hele sitatet...
Prisen på det?

Må lagre den i pdf.

Sitat av lillebiff355 Vis innlegg
Du kan kjøpe keys/nøkler på internett som f.eks på ebay.
Da får du et sett med tall og numerre som regel Eksempel: HASFH1-1DFHH32-277D7F-123
Da setter du den nøkkelen inn i en vanlig installasjon av office. Så er det da en lisens.
Men vær obs da mange selger liksom-nøkler som du kjøper også fungerer de / de har solgt den allerede.
Da kan du prøve med money back guarantee som ebay har. Men det er my att og fram. Så jeg selv pleier som regel det Flaffersen sier. Men jeg promoterer det ikke for jeg mener at folk fortjener pengene for programmet de lager, Men jeg er ikke så fornøyd med Microsoift, Men det trenger jeg ikke ta her.
Vis hele sitatet...
Vet Men de som selger office på ebay, vil gjerne at du laster ned office og. Vil det være mulig å bare ha keyen og skrive inn?
Sist endret av Louisana; 12. juni 2020 kl. 01:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Louisana Vis innlegg
Prisen på det?
Må lagre den i pdf.
Vis hele sitatet...
OpenOffice og den nyeste versjonen kalt LibreOffice er helt gratis og kan lagre som pdf.
Sist endret av fustercluck; 12. juni 2020 kl. 01:45.
Google Docs er forholdsvis gratis. Der kan du helt fint lagre i PDF
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Selv kjøpt keys på ebay, de funker.
MTP windows kan det aktiveres med 4 powershell kommandoer
Du kan laste ned converter til pdf på telefonen eller finne online converter fra pc. Vet ikke om det hjelper deg men ville tipse siden du sier det er å få lagret som pdf du trenger word til.
Print to PDF er innebygget i Windows. En hvilken som helst tekstbehandler kan lagre i PDF-format.
Kan også bekrefte at nøklene på ebay fungerer. Måtte bruke telefonaktivering, men det går fint.
jeg kjøpte office365 lisens på ebay for 1 år siden, funker helt perfekt enda.

Kort og enkelt så kjøper du bare en gammel bruker fra en annen fyr, gammel lisens fra en skole ett eller annet sted i Asia.
Hos meg funker office i 3 mnd. Så fikk jeg beskjed at jeg måtte koble meg på nettet til arbeidsplassen brukeren tilhørte. Så for meg gikk det ikke.
Windows 10 keys funker fint.

Hadde betalt noen kr ekstra på ebay for å få en kode som kanskje varer. Jeg betalte 49kr
Jeg anbefaler også LibreOffice. Det kan helt fint eksportere filer til pdf.

Word-erstatningen har noen småbugs om du skal lage litt «avanserte» dokumenter med nummererte figurer, lister, tabeller og nummererte overskrifter.
Men det er helt overkommelig. Og jeg har kun opplevd bugs om jeg må redigere på noe (ikke ved første innsetting).

Excel-alternativet er helt greit og har det saller meste som Excel kan tilby.

Powerpoint-alternativet er også helt greit.

Generelt et menyene mindre fancy, og funksjonene heter kanskje noe annet, eller knappen sitter på et annet sted.
Men alt blir stadig bedre.

Var såpass fornøyd på hobbybasis at jeg har gitt økonomisk støtte til prosjektet.
Sist endret av Grimdoc; 13. juni 2020 kl. 18:21.
BRAND ∞ STRONG
Det meste kan jo lastes ned, også Office.
Skulle du velge å kjøpe er Office365 et ok valg. Hele pakka er ca 650kr. i året.
Det inkluderer 1Tb. Onedrive skylagring
Sist endret av vindaloo; 13. juni 2020 kl. 19:01.
Torrente office pakken er jo selvføgelig den billigste metoden, men mener det er en office pakke
som er på nett man kan bruke helt gratis.