Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3243
Se Video

Seriøst, er det noen som vet hvor jeg får kjøpt et slikt Hoverboard? Om noen finner et som koster under 100k så kjøper jeg det med engang.

Tusen takk!
Sitat av Debet Vis innlegg
Om noen finner et som koster under 100k så kjøper jeg det med engang.
Vis hele sitatet...
Gode nyheter. Forhåndsbestill fra bare 15k. Forventer video.
http://rmflyboard.com/
Sist endret av Realist1; 5. juli 2014 kl. 15:00.
I tillegg trenger du en vannscooter og en person som kan kjøre den etter deg.

Så blir fort litt smådyrt =)
Trådstarter
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
I tillegg trenger du en vannscooter og en person som kan kjøre den etter deg.

Så blir fort litt smådyrt =)
Vis hele sitatet...
Har allerede vannscooter, så da er det greit!
Sitat av Debet Vis innlegg
Har allerede vannscooter, så da er det greit!
Vis hele sitatet...
tror det er fett og være de som henger etter i slangen under vann, eller er med opp i lufta og hopper av!
Game disconnected
pokemon's Avatar
du trenger ikke noen til å kjøre vannscooteren, den blir vel bare trekt etter av slangen..
Trådstarter
Er det noen som vet hvordan dette fungerer? Går alt på vanntrykk eller er det annen elektronikk inni bildet?
Slik det ser ut:


Du har en "kontroller" i hånden, som styrer trykket på dysen. (Mulig også vinkel av no slag).

Vannscooteren er maskinen som står for trykket på vannet (Mer "fart" på scooteren = mer trykk).

Trolig så er brettet koblet til spenning og elektronikken på scooteren, slik at du kan styre trykket og slikt =)
Fy flate altså. No av det vildeste jeg noen gang har sett. Tenk det ville adrenalinrushet.
To bad en trenger en vannjet for å drive den.