Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 29606
Hei,

ønsker tips fra noen bevandrede utelivstryner, søker den beste strip-jointen i Oslo!

- Pene piker
- Finnes det steder uten cover?
- Muligheten til å henge noen timer uten for pushy jenter
- God service uten hustling

Takker for tips!
Jeg var på en slik en gang, men om det var lotus eller string husker jeg sannelig ikke. Jentene var masete etter å få overprisede drinker og champagne til 1000 kr flaska, de danset korte numre og hadde lange pauser uten show, grusomt dyrt øl, og når de danset viste de puppene bare noen sekunder før de snudde seg bort og løp av scena. Ikke verdt det i det heletatt, laangt unna slike tilbud i utlandet.
Sitat av Astennu Vis innlegg
Jeg var på en slik en gang, men om det var lotus eller string husker jeg sannelig ikke. Jentene var masete etter å få overprisede drinker og champagne til 1000 kr flaska, de danset korte numre og hadde lange pauser uten show, grusomt dyrt øl, og når de danset viste de puppene bare noen sekunder før de snudde seg bort og løp av scena. Ikke verdt det i det heletatt, laangt unna slike tilbud i utlandet.
Vis hele sitatet...
Akkurat slike steder jeg vil unngå Noen som vet hva som er bra?
Kun vært på strippeklubber i utlandet. Men av nysjerrighet, hva ligger en pils på strippeklubb i norge? Hva må du ut med for en lapdance?
Hvor mange strippeklubber er det egentlig i Oslo? Er det så ekstremt mange av de?
Sist endret av Obster; 21. februar 2014 kl. 18:44.
Sitat av Obster Vis innlegg
Hvor mange strippeklubber er det egentlig i Oslo? Er det så ekstremt mange av de?
Vis hele sitatet...
- Blaze
- Nightlife
- String
- Diamond
- Lotus
- Mr X

Tror det skal være alle… Fellesnevneren for alle er nevnt over her; korte nummer, dyr champagne og dyrt øl!
Sitat av circutfire Vis innlegg
- [...] Fellesnevneren for alle er nevnt over her; korte nummer, dyr champagne og dyrt øl!
Vis hele sitatet...
Det er fellesnevneren for alle strippeklubber i hele verden...

Det er ingen som går på strippeklubb av den grunn at drikkevarene er så billige...
Sitat av circutfire Vis innlegg
- Blaze
- Nightlife
- String
- Diamond
- Lotus
- Mr X

Tror det skal være alle… Fellesnevneren for alle er nevnt over her; korte nummer, dyr champagne og dyrt øl!
Vis hele sitatet...
Må vel være en av disse som er bedre enn de andre? Noen som har testet dem ut?
Sitat av UENorge Vis innlegg
Må vel være en av disse som er bedre enn de andre? Noen som har testet dem ut?
Vis hele sitatet...
Min topp 3 liste:

1. Blaze
2. Nightlife
3. String
har vært på både strippeklubb i oslo og i utlandet, første gangen var i utlandet, deretter ble jeg med kompiser i oslo. Kom raskt til konklusjonen at strippeklubber i norge ikke kunne måle sg med f.eks Mageluf!

jeg vil annta man ikke finner mye bra stripping i norge desverre
Vet jo at det er 2 stykker foran Tinghuset da?

Gold-finger og en jeg ikke husker navnet på.
Jeg er ikke kjent med stripperklubber i Oslo området, MEN jeg er veldig enig med deg i punkt 3 - muligheten til å henge noen timer uten for pushy jenter ^^

Jeg har bred erfaring av strippeklubber i spania, og har også vore innom Money Talks i Stavanger/Sandnes, men jeg må si det rett ut, den sugde så mye pikk i forhold til det jeg var innom i Spania! :P Jeg har, etter besøket på strippeklubben money talks, mistet troen på strippeklubber i Norge.
Sitat av kaan921 Vis innlegg
Vet jo at det er 2 stykker foran Tinghuset da?

Gold-finger og en jeg ikke husker navnet på.
Vis hele sitatet...
Goldfinger og Lamour. Samme sted. Vil ikke anbefale den; http://m.osloby.no/nyheter/Strippekl...n-7394519.html
Sitat av circutfire Vis innlegg
Min topp 3 liste:

1. Blaze
2. Nightlife
3. String
Vis hele sitatet...
Takk for tips, får sjekke ut Blaze da