Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  36 6028
Vi skal da ha Freakfest 2012 i Oslo 23. juni 2012. I den forbindelse vil det være en del freaks som skal reise inn til Oslo for å delta på dette. Regner med at det er en del som ikke har råd/lyst til å betale for hotell/motell.

Oppretter derfor en egen tråd for couchsurfing under Freakfest 2012. Freaks som er villige til å tilby en sofa til medfreaks / trenger en sofa denne helgen kan poste her. Så har vi det samlet.

Fint hvis dere som tilbyr sofaplass sender meg en PM når denne har blitt "tatt" slik at jeg kan oppdatere posten deres med at denne plassen er opptatt så slipper man masse unødvendige PM's og forvirring.

Håper at mange er villige til å hjelpe til.
Kan nok tilby en sofaplass, ja.
Jeg tilbyr madrass på gulvet i min minimale hybel God stemning, og øl i kjøleskapet loves fra min side. Jeg skal også rydde/vaske.
Stiller med festivalvogn (campingvogn) trenger da en grei plass å parkere vogn og bil... Har også mulighet for da å hjelpe noen freakere med sengeplass har sengeplass til 9 ikke sjenerte folk og 5-6 viss folka er litt mer... sjenerte
Mulig jeg trenger sofaplass, da jeg vurderer tur til Norge rundt denne helgen. Er dog ikke usannsynlig at jeg leier hotellrom istede. :-)
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
Er på utkikk etter sengeplass om jeg skal delta, noe som nesten allerede er garantert.
Kommer til å fylle opp kjøleskapet ditt med drikkevarer for et helt døgn fremover, inkludert pils til reparasjon.
Ordner med glede en feit & solid frokost dagen etter, just sit back and chill.

Ta kontakt.
Hadde vært fett med en sengeplass for en dag eller to. Er ryddig grei, og respekterer alle form for regler du kommer til og ha. Mat og alkohol skaffer jeg selv, trenger bare en plass og lage mat, håper så klart at det er lett og kommunisere med deg og håper at vi får noen heftige dager sammen
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
En sofa kan da ordnes! Bortsett fra at jeg bor i en skoeske på 50kvadratmeter... Men, en sofa skal da alltids være ledig!
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Kan med stor sannsynlighet slippe en eller to medfreaks inn i varmen til dette arrangementet.

Bor på en liten hybel, men er hvertfall plass til en madrass på stuegulvet, og kanskje enda en person på sofaen om man ikke har problemer med å ligge på 2-setere.
Sitat av Bangfish Vis innlegg
Kan med stor sannsynlighet slippe en eller to medfreaks inn i varmen til dette arrangementet.

Bor på en liten hybel, men er hvertfall plass til en madrass på stuegulvet, og kanskje enda en person på sofaen om man ikke har problemer med å ligge på 2-setere.
Vis hele sitatet...
Åh gud som jeg hater å sove på 2-setere, jeg vedder på ryggen min er permanent skadet etter så mange netter på korte sofaer.

Jeg kommer mest sannsynlig til å trenge en sofaplass til Freakfest, men dette må jeg undersøke nærmere når den begynner å nærme seg.
Sist endret av Dimergon; 13. januar 2012 kl. 02:48.
Tilbyr sofa til leie Klarer og skvise inn 2 stk hvis dere er små!
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Sitat av Kugie Vis innlegg
Tilbyr sofa til leie Klarer og skvise inn 2 stk hvis dere er små!
Vis hele sitatet...
Hørtes kinky ut.

OT:
1 Plass er tatt, men om en annen freak trenger en 2-seter for et par netter er det fortsatt plass til en til.
Til leie ble vel feil ordvalg, tilbyr selvfølgelig gratis overnatting

Blir det mange om overnattingsplasser, så har jeg nok gulvareal, og madrasser o.l skal vel ikke være det vanskeligste å få tak i. Holder til på Vålerenga/Kampen, en 10 minutter fra sentrum.
Kunne nok tenkt med en sofa selv, men prioriter helst de som kommer langveisfra. Jeg bor ikke langt unna oslo, så i værstefall kommer jeg meg hjem
Da er min sengeplass ikke lenger ledig. Elemental ønskes velkommen til FreakFest og Casa Del Moret
Føler jeg bare må informere om at jeg tydeligvis har opptatt plass hos både moret og Bangfish, må bare vurdere om jeg skal satse på litt større soveplass eller bo sentralt. Så enten moret eller Bangfish har i fremtiden en seng å sove på Dere hører fra en av oss om hvor jeg til slutt havner.
Jess.. litt kjapt ute der
50/50 for at jeg fortsatt har ledig gutta/jenter
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
moret kan hvertfall varmt anbefales som gjestgiver.
Men da sier vi det så enkelt som at jeg sover hos moret da Bangfish har både sofa og seng ledig!
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Sitat av Elemental Vis innlegg
Men da sier vi det så enkelt som at jeg sover hos moret da Bangfish har både sofa og seng ledig!
Vis hele sitatet...
Strengt tatt blir det en madrass slengt på gulvet, men bør da gjøre nytten.

Om noen lurer på noe ang. soveplass er det bare å sende pm!

God helg
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jeeeg trenger et sted å sove!
Hotell stolen min ???
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hvis samboer befinner seg i Drammen under freakfest kan jeg by på sofa & spliff.
Longboarder
zitare's Avatar
Jeg trenger/vil ha en soveplass! Stiller opp med Øl, et stort glis og penger til mat (Siden jeg er like flink til og lage mat som jeg er til og fly)
Jeg trenger muligens sofa. Stiller med.. Uh.. Godt humør, god humor (?) og en middag til vedkommede!
Longboarder
zitare's Avatar
Sitat av Bangfish Vis innlegg
Kan med stor sannsynlighet slippe en eller to medfreaks inn i varmen til dette arrangementet.

Bor på en liten hybel, men er hvertfall plass til en madrass på stuegulvet, og kanskje enda en person på sofaen om man ikke har problemer med å ligge på 2-setere.
Vis hele sitatet...
Da er 2 seteren/ eventuelt madrassen tatt av meg, så lenge alt ordner seg for Bangfish.

Må si jeg allerede begynner og glede meg til freakfest og ikke minst møte mange andre freaks.. Selvom jeg fra før av vet at alle er enten narko- eller pyeomane :P *ironi*
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Jeg kan tilby ene halvparten av en dobbeltseng, og en hjørnesofa der det har sovet 2 stk før uten at det ble krig.
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Jeg synes selvfølgelig jeg ser helt fantastisk ut, men it's all in the eye of the beholder: http://bakkus.istheshit.net/
Ettersom jeg flytter snart hadde det ikke vært så ille med en ledig sofa, eller noe. Jeg er like sjarmerende døgnet rundt, don't you worry.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Noen som enda har ledig sofaplass?
Sitat av Dimergon Vis innlegg
Noen som enda har ledig sofaplass?
Vis hele sitatet...
Når titegn
Sitat av Spirituell Vis innlegg
Når titegn
Vis hele sitatet...
23/24 Juni. Trenger alså bare et sted å sove fra Freakfest slutter til toget går, med mindre jeg finner meg en sjåfør som skal samme veien.

Kan spandere en kebab og spliff på den jeg får låne sofaen hos.
Sist endret av Dimergon; 21. mai 2012 kl. 17:19.
Sitat av Dimergon Vis innlegg
23/24 Juni. Trenger alså bare et sted å sove fra Freakfest slutter til toget går, med mindre jeg finner meg en sjåfør som skal samme veien.

Kan spandere en kebab og spliff på den jeg får låne sofaen hos.
Vis hele sitatet...
deal, mann! du er veldig velkommen
Sist endret av Spirituell; 21. mai 2012 kl. 17:25.
Sitat av Spirituell Vis innlegg
deal, mann!
Vis hele sitatet...
Flott! Da sees vi på Freakfest!
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Jeg har fortsatt en ledig sofa- eller madrassplass.
Send PM.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Da er jeg tom for soveplasser.
Noen som har plass til en madrass på gulvet...? Jeg stiller selvfølgelig med madrass, dyne etc sjæl. trenger bare tak over hodet... stiller også opp med godt humør...

Sitat av bakkus Vis innlegg
Jeg kan tilby ene halvparten av en dobbeltseng, og en hjørnesofa der det har sovet 2 stk før uten at det ble krig.
Vis hele sitatet...
Harru en sengeplass til overs eventuelt gulvplass til en madrass? Ble visst freakfest allikevel...