Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 824
Min første demoproduksjon.
Sjekk den ut: bris

flawy til tusen. fargevalget er helt på jordet, men jeg er stolt bare av å kunne slippe _noe_.
Bob Sacamano
John B's Avatar
Synes det var en helt grei førstedemo jeg. Det er som du selv sier mange punkter som ikke hadde hatt vondt av en forbedring, men alt i alt var det et positivt inntrykk jeg ble sittende igjen med om deg som nybegynner innen demoproduksjon.

Kanskje neste demo kan spices opp med shaders?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Ah, demoscenen *nostalgi*

For å være din første demoproduksjon er jeg veldig overrasket, å lage en 3d by med textures og kamerabevegelser er ikke det første jeg kodet for å si det sånn.

KP til deg.
Da er vi vel 3? 4? som har stått fram som scenere på nFF.

Jeg fikk ikke sett demoen, men ser i datafilene at dere greeter til nazareth, så thumbs up for det. (Btw, det går ann å heller snu litt på teksturkoordinatene så du slipper å flippe teksturene)

Synd vi ikke kom oss nedover til Solskogen i år, men det blir vel nedover en tur til Kindergarden! Skal du/dere dit i år?
Sist endret av TheInternet; 29. juli 2007 kl. 16:18.
hysing's Avatar
Trådstarter
Sitat av TheInternet
(Btw, det går ann å heller snu litt på teksturkoordinatene så du slipper å flippe teksturene)

Synd vi ikke kom oss nedover til Solskogen i år, men det blir vel nedover en tur til Kindergarden! Skal du/dere dit i år?
Vis hele sitatet...
teksturkoordinater: tanken har slått meg, men det er mye lettere å bare gå rundt problemet.

nå stikker rammerverk-koderen vår til japan i to år da, så jeg blir litt satt ut av spill den kommende tiden. Jeg får vel finne på noe sprell, men jeg tror jeg uteblir til KG. Mye kan skje enda...