Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1233
Anonym bruker
"Arktisk Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Obs Obs! Hvis du skal komme med moralpreken, så kan du gå...

Har fått veldige ryggsmerter nederst i ryggen. Har hatt dette i 2 mnd nå, noe som går veldig ut over livskvaliteten min.
Bruker 1.5g paracet daglig.

Hvis jeg går til legen å spørr om noen andre smertestillende.

Er sannsynligheten for å få noen smertestillende med ruspotensiale stor? Eller vil de mest sannsynlig bare sette meg opp på noe annet.

Kommer til å gå til legen uansett så ikke vits å komme med portal præk
R.i.p 23.04.2021
Du får nok en pakke paralgin forte vis du klager nok om smertene
Det er sannsynlig at legen vil øke paracetamoldosisen din inntil videre og henvise deg til fysioterapeut. Kommer selvfølgelig an på legen men man prøver å kutte ned på tramadol og sterkere smertestillende.
Sist endret av bendiks; 27. oktober 2020 kl. 14:13.
Kan nok regne med at han vil sjekke om det er prolaps. Konkluderer han med med bevegelse og Paracet. Bevegelse er det beste hvis det er prolaps. Jeg har hatt en hel del av dem og har aldri fått noe sterkere en PF for det, selv ikke når jeg blir sengeliggende.
Jeg har hatt vondt i ryggen i 1 år nå (i prolaps i korsryggen og en midt i ryggen) + 1 i nakke men den er gammel.
Jeg har fått sarotex og voltarol, paralgin forte er no go for legen min. Ble tilogmed tilbudt operasjon pga prolaps og da jeg var på sykehuset å snakka med de fikk jeg en pakke paralgin forte. Kan legge til at jeg hadde så store smerter at jeg måtte bruke krykker en god del også.
Fikk at rart blikk av sykehuslegen da han spurte hva slags smertestillende jeg hadde fått.
Mao så kommer det litt an på legen din. Min skriver ut benzo (vival) selv om jeg har vært avhengig av xanor/riv, men paralgin forte var visst ikke bra og trykke i seg.
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sjansen er minimal, minus for at du får noe med ruspotensial.