Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 3755
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Litt usikker på hva jeg skal gjøre denne situasjonen. Ble kjent med en fyr som er virkelig kraftig narkoman. Som en som holder meg til lave doser psykedelika er dette litt spesielt. Vi har hverandre på Snap, og det er konstante meldinger ifra ham. På grensen til aggressive. Uansett hva jeg sier til han, så fortsetter han å gunne på. Hvis jeg går for langt og ber han holde kjeft eller noe i den duren, kommer han med ''vær forsiktig hva du sier til meg''. ''Jeg kan knerte deg lett'' og ting i den duren. Med andre ord så orker jeg virkelig ikke slike mennesker. Én ting er å ha et sunt forhold til rus, men dette er så langt på skråplanet man kommer. Er usikker på hvordan jeg kutter han her ut uten å potensielt sette meg selv i fare. Jeg la han til siden jeg syntes synd i fyren, men angrer bittert her jeg sitter nå.
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du er nok ikke så viktig for han at han oppsøker deg for å ta deg om du blokker han.

Jeg hadde en gærning som trua meg som faen på snap mens han var rusa fordi jeg ba han klappe igjen med pisset sitt, skrev tilbake at fuck deg gidder ikke drittet ditt mer og blokka. To sekunder senere ny profil adda meg og han fra sikkert like rusa kompis sin mobil trua, men en uke seinere fikk jeg en lang ydmyk sorry melding fra en tredje profil. Svarte ingen og har møtt på karen tilfeldig og han er ydmyk da og tør ikke gjøre annet enn et flaut hilsenikk.

Kan godt hende "kompisen" din blir sint om han er på form men med mindre han er psykopat og du ei dame han er forelska i så tror jeg ikke du skal være redd.

Mange bekjente jeg har fadet ut og slettet også driter i hva de tror og mener om det.
Jeg ville bare blokkert ham. Er det en du ofte risikerer å møte når du er ute?

Han har truet deg, da synes jeg ikke du skylder ham noe, selv om du synes synd på ham.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Uansett hva jeg sier til han, så fortsetter han å gunne på.
Vis hele sitatet...
Må du si noe?

Som nevnt her bare å la det fade ut ved å ignorere som i å konsekvent la vær å svare. Vent med å blokkere det kan være veldig provoserende. Dette er forøvrig også basic læringspsykologi, negativ straff. Ekstinksjon.
Kan du ikke bare ignorere meldingene hans?
Hadde bare blokkert. Når du blokkerer på Snapchat, så forsvinner du helt fra listene hans, så det er ikke sikkert han legger merke til at han mangler noen engang. Du skal ikke se bort fra at han har flere han driver og maser på.
Klimafiendtlig troll
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
[....]
Med andre ord så orker jeg virkelig ikke slike mennesker.
[...]
Vis hele sitatet...
Du gir jo svaret i ditt eget innlegg. Blokk han på alle platformer da vel, og blås i han. Du trenger ikke underholde ham om han er uinteressant. Beste er å bare ignorere og gå videre. Vær konsekvent.

I hvert fall ikke svar han, da oppmuntrer du bare. Hvis han oppfatter responsen din som positiv, kan han jo tro du er keen. Har du gjort det tydelig at dette er uinteressant for deg?

Tvilsomt at det ligger noe i de truslene, han slår seg litt på brystkassa i rus. Skulle han dukke opp så ringer du purken (112).

Vet han hvor du bor?
Sist endret av Taert; 17. oktober 2020 kl. 01:23.
Anmeld drittskallen, og vis dem beskjedene han har sendt deg som bevis. Han har brutt loven flere ganger. Da har også du fått satt foten ned, og sagt at slik oppførsel godtar du ikke. Altså du har hevdet deg selv. Dette forstår nok figuren, hvis han har en IQ på over 70 og/eller ikke er dopet til eventyrland. Etterpå skriver du, at du vil ikke ha noe mere med med han å gjøre, og så blokkerer du selvsagt figuren.
Blokker evt slett appen,problem løst.
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skriv at han kan få lov til å ha streak med deg pga snapscore men at du ikke vil prate noe med han på snap ellers enn streak
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva er egentlig greia med streak på snapchat ? Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor det i det heletatt er noe folk legger unødig energi i ? Beklager veldig off topic.. men "urolig piggvar" trigga noe jeg har lurt på sykt lenge
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva er egentlig greia med streak på snapchat ? Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor det i det heletatt er noe folk legger unødig energi i ? Beklager veldig off topic.. men "urolig piggvar" trigga noe jeg har lurt på sykt lenge
Vis hele sitatet...
Noen som er interessert i snap-score skjønner kanskje ikke noe du legger energi i som i deres øyne er unødvendig.. Folk er forskjellige og har forskjellige verdier og interesser... For å være ærlig syntes jeg også det er bortkastet tid, men ser det går mest igjen hos yngre personer det med snap-score og streak
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for masse svar! Tok rett og slett og sa at jeg ikke ville ha noe mer med ham å gjøre og fjernet ham overalt. Skjønner ikke hvor streak kom ifra, da dette aldri ble nevnt, haha. Uansett, fjerner han fullstendig og han har ikke kontaktet meg på nytt. Dropper å blande inn politi, men har nevnt det ovenfor en venn at dette har gjort meg særdeles ukomfortabel, og at hvis noe mot all formodning skulle skje, vet han navnet osv.
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk for masse svar! Tok rett og slett og sa at jeg ikke ville ha noe mer med ham å gjøre og fjernet ham overalt. Skjønner ikke hvor streak kom ifra, da dette aldri ble nevnt, haha. Uansett, fjerner han fullstendig og han har ikke kontaktet meg på nytt. Dropper å blande inn politi, men har nevnt det ovenfor en venn at dette har gjort meg særdeles ukomfortabel, og at hvis noe mot all formodning skulle skje, vet han navnet osv.
Vis hele sitatet...
Så bra, fint å høre at du turte å sette grenser for deg selv selvom det var en ubehagelig beslutning
En god regel er å kutte ut folk med en gang du ser noen tegn til unormal negativ oppførsel
Blokk & slett er 2 veldig fine funksjoner som har eksistert veldig lenge nå.