Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3133
Hei.

For en god stund tilbake lagret Snapchat automatisk bildene som ble lagt ut på my story på "minner". Mener jeg huket av noe som gjorde dette mulig.

Når jeg går inn nå får jeg kun storier fram til 2019.

Er det noen smarte hjerner som skjønner seg på dette?
Har jeg nå mistet alle storiene som jeg trodde ble lagret 2019-2020?
Usikker på hvorfor det ikke kommer lenger, men rimelig enkelt å skru på igjen. Gå inn på siden hvor du sender meldinger og mottar snapper ifra folk. Trykk på profilen din eller bildet av det du nylig har lagt ut på story oppe i venstre hjørne. Deretter trykker du på de 3 vannrette dottene helt til høyre i boksen som heter my story med avrundede kanter. Her sjekker du av autolagre til minner. Denne boksen ligger rett under ''Stories'' og ''+Privat Story''. Dette ligger igjen under brukernavnet ditt og snapscoren. Samme prossessen gjelder for private historier i likhet med vanlige stories.
Takk for svar.

Gikk inn for å dobbeltsjekke nå, men ser at den knappen allerede er aktivert fra før.

Har du noen gode tips videre da?

Sitat av Dartrix Vis innlegg
Usikker på hvorfor det ikke kommer lenger, men rimelig enkelt å skru på igjen. Gå inn på siden hvor du sender meldinger og mottar snapper ifra folk. Trykk på profilen din eller bildet av det du nylig har lagt ut på story oppe i venstre hjørne. Deretter trykker du på de 3 vannrette dottene helt til høyre i boksen som heter my story med avrundede kanter. Her sjekker du av autolagre til minner. Denne boksen ligger rett under ''Stories'' og ''+Privat Story''. Dette ligger igjen under brukernavnet ditt og snapscoren. Samme prossessen gjelder for private historier i likhet med vanlige stories.
Vis hele sitatet...
^^
Sist endret av Dragqueen; 24. september 2020 kl. 15:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Blir ikke bilder og videoer kun lagret på minner om du lagrer dem før du sender dem? Når du f.eks tar et bilde så trykker du på den lagre knappen nede i venstre hjørnet?
Sitat av Mafakkaz Vis innlegg
Blir ikke bilder og videoer kun lagret på minner om du lagrer dem før du sender dem? Når du f.eks tar et bilde så trykker du på den lagre knappen nede i venstre hjørnet?
Vis hele sitatet...
Det finnes en innstilling som gjør at alt du legger ut på min historie/my story i 24timer automatisk blir lagret.

Har blitt noe kluss med min konto tror jeg, men det er veldig frustrerende da jeg samler mange av bildene jeg trodde ble lagret.