Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2330
Hvorfor husker sider som freak med lignende setninger jeg tidligere har skrevet. Jeg får opp forslaget på hele setninger ikke bare ord når jeg f.eks skriver noe i tittel når jeg opretter en tråd?. Og hvordan fjerner jeg disse? Jeg er relativt grønn når det kommer til windows 10, og alle disse moderne oppdateringene i internett sin verden
Last ned og installer CCLeaner, og kjør custom clean.
BRAND ∞ STRONG
CCleaner er ok å ha. Støtter det.

Ellers:
I windows:
Kontrollpanel\Nettverk og Internett\Innhold\Autofullfør\Innstillinger
Her kan du slette allerede lagrede data og også velge hva du vil at skal lagres videre

I Chrome:
Innstillinger\Slett Nettleserdata
Velg hva du ønsker å slette.
Pass på å ikke slette ting du kanskje trenger. Passord etc.
Pipestilk
Trådstarter
Sitat av vindaloo Vis innlegg
CCleaner er ok å ha. Støtter det.

Ellers:
I windows:
Kontrollpanel\Nettverk og Internett\Innhold\Autofullfør\Innstillinger
Her kan du slette allerede lagrede data og også velge hva du vil at skal lagres videre

I Chrome:
Innstillinger\Slett Nettleserdata
Velg hva du ønsker å slette.
Pass på å ikke slette ting du kanskje trenger. Passord etc.
Vis hele sitatet...
Tusen takk begge to. Jeg blir så forvirret, og enda mer forvirret blir jeg av å bruke både firefox og google paralelt om hverandre. Jeg ante ikke om dette prolblemet var i Windows, Firefox eller google. Jeg skal i hvertfall ikke ha flere nettlesere, og jeg kommer til å kaste PC`n ut vinduet så snart jeg får råd til en Mac igjenn.

Må jeg foresten og gjøre det samme i firefox?
BRAND ∞ STRONG
Må jeg foresten og gjøre det samme i firefox?
Mest sannsynlige.
Pipestilk
Trådstarter
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Må jeg foresten og gjøre det samme i firefox?
Mest sannsynlige.
Vis hele sitatet...
Takk..

Uansett, så har jeg prøvd alle tipsene utenom å slette history og det der i google. Problemet er at freak husker fremdeles setninger. Man må jo nesten være ingenør for å slette sporene etter seg.

Når jeg f.eks skriver i tittel på freak i det jeg skal oprette en ny tråd så får jeg opp sleskete gamle meldinger jeg i den tid jeg var singel sendte til damer på Nakenprat.

Det er jo et elendig personvern. Jeg får uansett dette ikke til.
Sist endret av pipestilk; 25. august 2020 kl. 15:02.
Det er "Search History" du må få slettet, trykk ctrl+shift og delete. Velg så form/search history så skal du se det blir borte