Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 819
Holde det enkelt.

Tatt 1-2 valium som det skulle vært en penicillin kur siste 2-3mnd.

Har sluttet brått før men husker ikke helt hvor ille det evt er.

Husker jeg fikk noen alla brain sapz som ila fra nakken til panna igjennom hodet og brått hadde jeg drøy høydeskrekk. Da hadde jeg tatt 6stk dagen i 4 år.

Noen som kan minne meg på hvordan det vil være og brå stoppe nå etter 2mnd med 2stk per dag.

Evt tips for og komme seg igjennom det tas i mot med stor takk
Sist endret av stangut; 21. april 2019 kl. 07:06.
Du må nok forberede deg på litt mere angst den første tiden. Valiumen tar jo litt på musklene og, så mulig du blir støl. Ville anbefalt deg en seponeringsplan med legen, gjør ting mye lettere enn å bråslutte på Benzo.
Vært der, gjort det.
Noe off-topic: jeg brukte vival fast, før legen en dag plutselig brå seponert meg, uten å gi en nedtrappingsplan av noe slag. Dette resulterte og resulterer enda den dag i dag at jeg begynte å selvmedisinere meg med xanor mot panikk angst daglig, og det er dyrt fra gata.. Klarte ikke diazepam abstinensene.