Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2091
Starter med å si at jeg ble veldig usikker på hvor jeg kunne poste / spørre om dette, så Mod, Flytt denne, ved behov.

Jeg har googlet meg grønn, med masse forskjellige ord kombinasjoner. Det jeg altså leter etter og håper finnes, er en stor wallpaper på nett med Iron Man, Wolverine og Batman i ett og samme bilde. Ene lille problemet jeg fant ut er at de tre ikke hører til samme produsent, altså er batman DC og de to andre er Marvel, som minsker sjansen for at de er på samme Wallpaper.

Håper noen her vet om det finnes.
Sist endret av Luci Tristis; 19. september 2015 kl. 23:59.
Sitat av F4celess Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Det er faktisk den eneste jeg har funnet, men jeg leter etter noe i Høykvalitets HD, planen er å få det printet på Lerret.
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Gi meg et sted hvor jeg ikke trenger å registrere meg og som jeg kan laste opp "bilder" (.pdf) på ca 20 MB på. 0o2741 fungerer ikke, bildr.no har for lite plass.
Sist endret av Duckie; 20. september 2015 kl. 13:46.
Sitat av Duckie Vis innlegg
Gi meg et sted hvor jeg ikke trenger å registrere meg og som jeg kan laste opp "bilder" (.pdf) på ca 20 MB på. 0o2741 fungerer ikke, bildr.no har for lite plass.
Vis hele sitatet...
Du kan sende meg det på mail om du vil? tror mail har mulighet for 20 MB?
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Stemmer, bare send PM.