Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2016
Hei hei, plukket opp et noe gammelt prosjekt jeg hadde liggende og fikset litt på det.
Kult om noen klarer først og fremst å si hvilken sjanger dette ligger under?
Sånn ellers setter jeg stor pris på tilbakemeldinger. Både positive og negative faller i god smak

https://soundcloud.com/terraphormer/...69-second-edit
Vet ikke... Tror du har laget en ny genre. Er vel elektro? Det var en lyd som ødela for meg i starten. Likte den slow phase stylen du startet av det hele med. Smak og behag selvfølgelig, jeg kan ingenting om sanglaging og har hatt i meg alt fra alkohol til andre saker. Jeg likte det, alt jeg vet.
Kult å høre at du likte det!
Det vil gå under electronica sjangere ja. Jeg vil faktisk helt enig si at det minner meg om oldschool uplifting trance fra 90'tallet, bare at det går litt saktere! Jeg liker dette =) Det er orginalt og fett. Det at du ikke vet hvilken type sjangre det er heller, er også et bra tegn. For, hvem bryr seg? Du har lagd noe du synes er kult uten å restriktere deg med noe form for sjangre, bare fortsett sånn - det er slik kreativiteten flyter best. Altså, om du bare lager musikk - det vil bestandig ende opp i en sjanger uansett, så det trenger du ikke å tenke på =)

Godt jobba =)
Takk takk! Veldig motiverende å høre slik fra en rådyktig producer!
Kul låt, likte at den var ganske clean og ikke masse drit som forstyrrer. Den går vel under sjangeren Chiptune?
Takker! Er elendig på sjangre å slik, men skal i hvertfall søke opp chiptune å høre om det er av noe interesse
Får ofte det problemet du nevner, at når jeg er skikkelig i gang så får jeg så mye ideer at det ofte flyter over av lyd. Prøver dog å begrense i de tilfellene det skjer
Takk mann!

Riktig Huztle, tenkte også en del Chiptune, men det stemmer ikke helt med lydbildet. Det er ikke "low-fi" 8/16 bits lydbilde, men sant det - sånn stilmessig tenker jeg også veldig chiptune her. Spesielt på mye av det andre du har lagd Terraphormer.

Bare å stå på, fortsett å lag musikk =)
Takker så veldig mye! =)
Digger de to siste sangene dine btw Bassalf! "This is the funk" treffer meg hardt i nytelses-senteret xD
Lurer på, siden mange av instrumentene høres så vanvittig realistiske ut, spiller du noen av instrumentene selv?
Terraphormer, takk så mye! Det er digg å høre! =)

Japp, jeg spiller egentlig alt av basser her. Sub bassen, synth bassene, slappinga, samt vocoder/vocalen er alt spillt inn med bassen min (Custom made midi bass, så kan spille med autentiske synth lyder om jeg vil), og ikke har jeg gidda å quantize det heller. Så det er derfor det høres veldig levende ut =) Fett at du la merke til det =)
Dritfett! Sånn står det respekt av. =)
Tusen takk mann! Setter jeg mye pris på å høre =)
Magisk, skulle likt å hatt mere av denne typen på spotify'n min.
Veldig kjekt å høre Luci Tristis! Sånn setter fart på motivasjonen =)
Likte dette veldig godt, og er generelt ganske picky når jeg hører på house/trance. Stå på!
Likte det